ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το C-HR παρουσιάζει δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο με την εικόνα του αυτή να μην αλλοιώνεται σημαντικά και στην υβριδική του έκδοση.

Το Qashqai διακρίνεται για την πολύ καλή ηχομόνωση του και το πολύ στιβαρό και ασφαλές του πάτημα.

Εξαιρετικός ο τρόπος που διαχειρίζεται η ανάρτηση τις ανωμαλίες του δρόμου στο T-Roc, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το Kia XCeed διαφοροποιείται και μέσω της οδικής του συμπεριφοράς από τα υπόλοιπα crossover της κατηγορίας, αφού είναι το ίδιο ευχάριστο με το «συμβατικό» Ceed.

Στο δρόμο: Ανετα Qashqai & T-Roc, καλύτερη αίσθηση XCeed & C-HR

129.276 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2019)

Τα 4 μοντέλα είναι εστιασμένα προς την άνεση και την παροχή υψηλής ποιότητας κύλισης προς τους επιβάτες, ωστόσο κανένα δεν έχει ακολουθήσει την απλή συνταγή της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης για την επίτευξη του στόχου, αφού αυτό θα επηρέαζε τόσο την αίσθηση όσο και την συμπεριφορά τους στο δρόμο. Αρχικά, το Qashqai χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχιά του διαθέτει ένα πολύ στιβαρό και ασφαλές πάτημα, ενώ παράλληλα η πολύ καλή ηχομόνωσή του, δεν αφήνει τους θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα. Η ανάρτησή του δεν θα προβληματίσει στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος ακόμα και υπο πίεση είναι λογικές. Παράλληλα είναι το πιο ικανό στο χώμα από τα τρία μοντέλα.

Από την άλλη πλευρά τα Kia XCeed και Toyota C-HR δείχνουν να «μοιάζουν» περισσότερο και σε οδηγικό επίπεδο. Και τα δύο είναι τα πιο απολαυστικά στην άσφαλτο προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, με το C-HR να χάνει λίγο στην μεταξύ τους «κόντρα» λόγω της αδράνειας που προκαλεί σε συγκεκριμένες συνθήκες το CVT κιβώτιο. Κατά τα λοιπά πάντως και τα δύο σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό και παράλληλα προσφέρουν καλά επίπεδα άνεσης παρά την αισθητά πιο σφιχτή ανάρτησή τους και την περιορισμένη απόσβεσή τους. 

Το T-Roc τέλος και οδηγικά μπορεί να τοποθετηθεί απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις της μεγαλύτερης κατηγορίας των C-SUV, αφού συμπεριφέρεται ακριβώς όπως ένα καλό μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Είναι λοιπόν κι αυτό σφιχτό σε ανάρτηση για να ελέγχονται αποτελεσματικά όλες οι αντιδράσεις του αμαξώματος, όμως παράλληλα η ανάρτηση διαχειρίζεται ιδανικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Την ευχάριστη εικόνα του συμπληρώνει και η αίσθηση που προσφέρει αφού χωρίς να επικεντρώνεται σε κάποιο οδηγικό χαρακτήρα περισσότερο (άνεση ή σπορ), τα καταφέρνει καλά σε όλους τους τομείς.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS