Τα 4 μοντέλα είναι εστιασμένα προς την άνεση και την παροχή υψηλής ποιότητας κύλισης προς τους επιβάτες, ωστόσο κανένα δεν έχει ακολουθήσει την απλή συνταγή της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης για την επίτευξη του στόχου, αφού αυτό θα επηρέαζε τόσο την αίσθηση όσο και την συμπεριφορά τους στο δρόμο. Αρχικά, το Qashqai χάρη στα μεγαλύτερα μετατρόχιά του διαθέτει ένα πολύ στιβαρό και ασφαλές πάτημα, ενώ παράλληλα η πολύ καλή ηχομόνωσή του, δεν αφήνει τους θορύβους να εισέλθουν στην καμπίνα. Η ανάρτησή του δεν θα προβληματίσει στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ και οι κλίσεις του αμαξώματος ακόμα και υπο πίεση είναι λογικές. Παράλληλα είναι το πιο ικανό στο χώμα από τα τρία μοντέλα.
Από την άλλη πλευρά τα Kia XCeed και Toyota C-HR δείχνουν να «μοιάζουν» περισσότερο και σε οδηγικό επίπεδο. Και τα δύο είναι τα πιο απολαυστικά στην άσφαλτο προσφέροντας καλύτερη οδηγική αίσθηση και συμπεριφορά, με το C-HR να χάνει λίγο στην μεταξύ τους «κόντρα» λόγω της αδράνειας που προκαλεί σε συγκεκριμένες συνθήκες το CVT κιβώτιο. Κατά τα λοιπά πάντως και τα δύο σε παρακινούν να ανεβάσεις ρυθμό και παράλληλα προσφέρουν καλά επίπεδα άνεσης παρά την αισθητά πιο σφιχτή ανάρτησή τους και την περιορισμένη απόσβεσή τους.
Το T-Roc τέλος και οδηγικά μπορεί να τοποθετηθεί απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις της μεγαλύτερης κατηγορίας των C-SUV, αφού συμπεριφέρεται ακριβώς όπως ένα καλό μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Είναι λοιπόν κι αυτό σφιχτό σε ανάρτηση για να ελέγχονται αποτελεσματικά όλες οι αντιδράσεις του αμαξώματος, όμως παράλληλα η ανάρτηση διαχειρίζεται ιδανικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Την ευχάριστη εικόνα του συμπληρώνει και η αίσθηση που προσφέρει αφού χωρίς να επικεντρώνεται σε κάποιο οδηγικό χαρακτήρα περισσότερο (άνεση ή σπορ), τα καταφέρνει καλά σε όλους τους τομείς.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών.
Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς.
Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !!
Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά.
Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί!
Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
....δεν είμαι κ ο πιο «φαν» αυτής της κατηγορίας, όμως σίγουρα κάτι προσφέρουν τα «κροσοβερς» κ τα επιλέγει πολύ μεγάλο μέρος των αγοραστών. Αρχικά να πω ότι δεν είναι κ ιδιαίτερα οικονομικά (26 χιλιάρικα), αλλά είπαμε, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Πριν μερικούς μήνες είχα στα χέρια μου το «Τι - Ροκ» όπου δε μου άρεσε καθόλου η ποιότητα πλαστικών αλλά κ συνολική ποιότητα στο εσωτερικό. Για να μη κουράζω, να πω ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση με το Γκολφ, ΚΑΜΙΑ. Θύμιζε περισσότερο σεατ προηγούμενης γενιάς. Θεωρώ όμορφο, ποιοτικό, διαφορετικό το C-HR, αν και με ...εκνευρίζει! πολύ το κιβώτιο του. Δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα μου! αλλά μη λέμε τα ίδια, είπαμε, κολοκυθόπιτα !! Πολύ καλή πρόταση αυτή της ΚΙΑ, πραγματικά. Το «Νίσσαν» πολύ καλό, αλλά το έχω ...βαρεθεί! Καλές Γιορτές σε όλους μας.
Αφού το XCeed βασίζεται στο Ceed και το T-Roc βασίζεται στο Golf τότε πως βρίσκονται σε διαφορετική κατηγορία;
Το Vw troc κ το Toyota είναι λίγο πιο μικρά σε συνολικό μήκος κ χώρους. Κατά τη γνώμη μου λείπει από το συγκριτικό το Οπελ Grandland το Honda HRV και το Mitsubishi Eclipse Cross. Αυτά είναι τα καλύτερα SUV για μένα, ίσως τα καλύτερα πακέτα με τους λιγότερους συμβιβασμούς, και η τιμή τους ειναι από 22 χιλιάρικα.
Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται με το kangaroo effect του 1500άρη κινητήρα του group?