ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κίνα: «Προς τη λάθος κατεύθυνση οι δασμοί - Θα λάβουμε τα μέτρα μας»

1.845 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2024)
Κίνα: «Προς τη λάθος κατεύθυνση οι δασμοί - Θα λάβουμε τα μέτρα μας»

- «Προς την λάθος κατεύθυνση οι δασμοί», λέει το Πεκίνο.
- Η Κίνα προανήγγειλε μέτρα για διασφάλιση των συμφερόντων της.
- «Οι δασμοί θα αυξήσουν τις τιμές των ηλεκτρικών στην Ευρώπη», είπε.
- Από το 8 στο 15% υπολογίζεται το μερίδιο αγοράς των κινεζικών ηλεκτρικών στην ΕΕ.

«Προς την λάθος κατεύθυνση οι δασμοί», λέει το Πεκίνο

Η ΕΕ είναι έτοιμη να επιβάλει πρόσθετους δασμούς κατά 25% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα και το Πεκίνο σε μία πρώτη αντίδραση απάντησε πως ελπίζει ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα επανεξετάσει το ζήτημα. Η Κίνα ανέφερε επίσης πως η συγκεκριμένη απόφαση είναι προς τη «λάθος κατεύθυνση» και δεν θα προστατεύσει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία από τον ανταγωνισμό.

Η Κίνα προανήγγειλε μέτρα για διασφάλιση των συμφερόντων της

Σε κάθε περίπτωση, η Κίνα δήλωσε ότι θα λάβει μέτρα για τη διασφάλιση των συμφερόντων της. Επί του παρόντος δεν ανέφερε ποια ακριβώς θα είναι αυτά τα μέτρα, ωστόσο η πληροφορία αυτή έρχεται ως επιβεβαίωση αυτών που υποστήριζαν πως σε περίπτωση πρόσθετων δασμών οι Κινέζοι θα προχωρούσαν σε αντίποινα.

«Οι δασμοί θα αυξήσουν τις τιμές των ηλεκτρικών στην Ευρώπη», είπε

Θυμίζουμε πως εκτός από την ΕΕ, επιπλέον δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά επέβαλαν και οι ΗΠΑ, κατηγορώντας αμφότερες την Κίνα πως λειτουργεί σε βαθμό πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας, απειλώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους μέσω επιδοτούμενων εξαγωγών. Το Πεκίνο απέρριψε αυτό το επιχείρημα, υποστηρίζοντας πως οι δασμοί θα επιβραδύνουν την απορρόφηση των ηλεκτρικών οχημάτων, θα θέσουν σε κίνδυνο τους στόχους για την κλιματική αλλαγή και θα αυξήσουν το κόστος των ηλεκτρικών για τους καταναλωτές.

Από το 8 στο 15% υπολογίζεται το μερίδιο αγοράς των κινεζικών ηλεκτρικών στην ΕΕ

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως τα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά οχήματα κατέχουν επί του παρόντος μερίδιο 8% στην αγορά της ΕΕ και η Επιτροπή προβλέπει ότι αυτό θα αυξηθεί στο 15% μέχρι το τέλος του 2024. Η Ευρωπαϊκή Ένωση εισήγαγε περίπου 440.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα το τελευταίο 12μηνο (έως τον Απρίλιο). Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν συνολική αξία περίπου 9 δισ. ευρώ.

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL