Η επιδιόρθωση με το κιτ επισκευής είναι μια εντελώς προσωρινή λύση που θα επιτρέψει να φτάσουμε σε κάποιο βουλκανιζατέρ.
Αν η πίεση είναι σωστή, αφαιρούμε τη φιάλη από τη βαλβίδα (είναι φυσιολογικό να τρέξει λίγο επισφραγιστικό υγρό) και τοποθετούμε ξανά το καπάκι της τελευταίας. Τοποθετούμε το άδειο μπουκάλι με το ειδικό υγρό σε σακούλα για να το πετάξουμε αργότερα με ασφάλεια. Μετά οδηγούμε με προσοχή και χαμηλή ταχύτητα για περίπου 5 χλμ. καθώς ο αέρας μαζί με το σφραγιστικό υλικό διαχέονται γύρω και πάνω από την περιοχή της τρύπας. Μετά σταματάμε και ελέγχουμε ξανά το ελαστικό. Αν φαίνεται να έχει πρόβλημα πρέπει να κληθεί οδική βοήθεια. Αν παραμένει φουσκωμένο και είναι εντάξει, τοποθετούμε ξανά το κιτ και συνεχίζουμε να φουσκώνουμε μέχρι την επιθυμητή πίεση. Τώρα μπορούμε να μετακινήσουμε με ασφάλεια το αυτοκίνητο, αλλά με ταχύτητα μέχρι 80 χλμ./ώρα. Επιταχύνουμε, στρίβουμε και φρενάρουμε πολύ απαλά και μέχρι το κοντινότερο συνεργείο ή βουλκανιζατέρ καθώς η επιδιόρθωση με το κιτ επισκευής είναι μια εντελώς προσωρινή λύση που θα επιτρέψει να φτάσουμε σε κάποιο βουλκανιζατέρ. Εκεί ο μηχανικός θα πρέπει να καθαρίσει καλά τη ζάντα και το ελαστικό από τον αφρό ώστε να μη μείνουν υπολείμματα (με τον καιρό θα γίνουν μια μπάλα μέσα στο ελαστικό και θα χαλάει την ζυγοστάθμιση του τροχού). Δεν ξεχνάμε να αγοράσουμε νέα φιάλη με ειδικό υγρό επισφράγισης.