ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κουμπώνει και φουσκώνει

 Σχολιάστε 
97.447 Επισκέψεις στο άρθρο
Αφαιρούμε το καπάκι της βαλβίδας του ελαστικού και βιδώνουμε σφιχτά τη φιάλη με το ειδικό σφραγιστικό υγρό την οποία έχουμε κουνήσει αρκετά και ελέγξει σχετικά με την ημερομηνία λήξης,

Αφαιρούμε το καπάκι της βαλβίδας του ελαστικού και βιδώνουμε σφιχτά τη φιάλη με το ειδικό σφραγιστικό υγρό την οποία έχουμε κουνήσει αρκετά και ελέγξει σχετικά με την ημερομηνία λήξης,

Το κιτ περιλαμβάνει έναν ηλεκτρικό συμπιεστή αέρα για να ξαναφουσκώσει το ελαστικό, μια φιάλη με το ειδικό σφραγιστικό υγρό και αυτοκόλλητα προειδοποίησης. Πριν από οποιαδήποτε ενέργεια βάζουμε σε εμφανές σημείο το προειδοποιητικό αυτοκόλλητο για την υπενθύμιση αλλαγής του ελαστικού, αλλά και τον περιορισμό στο όριο ταχύτητα του αυτοκινήτου (80 χλμ/ώρα). Φορώντας ειδικά προστατευτικά γάντια, αφαιρούμε το καπάκι της βαλβίδας του ελαστικού και βιδώνουμε σφιχτά τη φιάλη με το ειδικό σφραγιστικό υγρό την οποία έχουμε κουνήσει αρκετά και ελέγξει σχετικά με την ημερομηνία λήξης. Μετά αφαιρούμε το καπάκι που υπάρχει στην αντίθετη μεριά της φιάλης. Εκεί θα βιδώσουμε το λάστιχο που βγάζει αέρα από τον συμπιεστή και σφίγγουμε γερά. Ο συμπιεστής έχει καλώδιο και παίρνει ρεύμα από βοηθητική πρίζα ή τον αναπτήρα του αυτοκινήτου. 

Σελίδα 1Κιτ επισκευής ελαστικού: Δεν χρειάζεσαι γρύλλο ή εργαλεία
Σελίδα 2Βρες την τρύπα και φέρτην ψηλά
Σελίδα 3Κουμπώνει και φουσκώνει
Σελίδα 4Σε 10 λεπτά
Σελίδα 5Με 80 χλμ./ώρα & προσοχή μέχρι το βουλκανιζατέρ
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL