- Τα ηλεκτρικά δεν είναι ακόμη για όλους είτε λόγω γούστου είτε λόγω φόρτισης
- Το κόστος αγοράς είναι υψηλό και για τα συμβατικά, πλησιάζει των ηλεκτρικών
- Όλο και λιγότερα συμβατικά αυτοκίνητα υπάρχουν στις εκθέσεις
- Υπάρχει η λύση των υβριδικών αλλά πολλοί τα αρνούνται γιατί «θυμίζουν» τα ηλεκτρικά
Τα ηλεκτρικά δεν είναι ακόμη για όλους είτε λόγω γούστου είτε λόγω φόρτισης
Η ηλεκτροκίνηση έχει χωρίσει την αγορά αυτοκινήτου στα δύο, με πολύ κόσμο είτε να μη θέλει, είτε να μη μπορεί να πάρει ηλεκτρικό αμάξι. Τι αγοράζεις όμως για να αποφύγεις τα ηλεκτρικά; Και είναι τελικά φθηνότερα;
Στα έχει πρήξει η ηλεκτροκίνηση και δεν θες ούτε να ακούς για αυτή. Από τη μία δεν τα γουστάρεις και από την άλλη είναι πανάκριβα. Και στο κάτω κάτω, ούτε φορτιστή μπορείς να έχεις στο σπίτι, ούτε να κάθεσαι να πίνεις καφέ με τις ώρες για να φορτίσεις έξω. Έχεις δίκιο, δεν είναι για όλους τα ηλεκτρικά, ή αν το προτιμάς έτσι, τα ηλεκτρικά είναι για λίγους.
Το κόστος αγοράς είναι υψηλό και για τα συμβατικά, πλησιάζει των ηλεκτρικών
Και μετά είναι το θέμα της τιμής. Γιατί με τα ηλεκτρικά οι υψηλές τιμές όλων των αυτοκινήτων «κανονικοποιήθηκαν». Αν και δεν φταίνε μόνο τα ηλεκτρικά, με 20.000 αγοράζεις πλέον μικρό ή αν το πετύχεις, μικρό SUV και αν θες μικρομεσαίο ή αντίστοιχο SUV, την 30άρα την έχεις σίγουρη. Πολλά λεφτά. Και μιλάμε για συμβατικά. Καθότι με την επιδότηση, τα ηλεκτρικά δεν ξεκινάνε πια τόσο πολύ πιο πάνω.
Όλο και λιγότερα συμβατικά αυτοκίνητα υπάρχουν στις εκθέσεις
Βάλε τώρα ότι είναι λίγα τα μοντέλα που έχουν μείνει συμβατικά. Το ένα μετά το άλλο τα γνωστά μας μοντέλα τελειώνουν τον κύκλο ζωής τους, και στον ορίζοντα έρχεται ηλεκτρικός αντικαταστάτης, με άλλο όνομα, άλλη τιμή και άλλο κινητήρα. Δεν το θες, το είπαμε. Αλλά από τα μοντέλα που μένουν, τα αμιγώς συμβατικά, χωρίς ίχνος μπαταρίας είναι λίγα.
Υπάρχει η λύση των υβριδικών αλλά πολλοί τα αρνούνται γιατί «θυμίζουν» τα ηλεκτρικά
Υπάρχει φυσικά η λύση του υβριδικού, όμως πολλοί στο «σπάσιμο» που «τρώνε» με τα ηλεκτρικά, παίρνει η μπάλα και τα υβριδικά, ειδικά αυτά που φορτίζουν από την πρίζα. Όμως τα υβριδικά είναι καλή λύση. Δεν είναι ηλεκτρικά, δεν θέλουν όλο αυτό το πακέτο του lifestyle που δεν γουστάρεις ή δεν αντέχεις, έχουν μοτέρ, πολλά έχουν και κανονικό μηχανικό κιβώτιο, δεν καίνε (εκεί που μετράει, στην πόλη), και θα έχουν μέλλον με την υψηλή τους τεχνολογία. Και υπάρχουν και αρκετά στην αγορά.
Εσύ όμως που δεν θες να ακούς για ηλεκτρικά, τι θα κάνεις; Θα πας σε υβριδικό που και δεν καίει και είναι πιο… φυσιολογικό για σένα; Ή επιμένεις μέχρι τέλους με καθαρή βενζίνη-diesel;