Η Toyota υπέβαλε όλες τις απαραίτητες αιτήσεις εμπορικών σημάτων για τα «LFR» και «Lexus LFR» στην Ευρώπη, πριν από μερικές ημέρες. Μήπως έρχεται ο διάδοχος του LFA;
Η Toyota κατέθεσε όλα τα αρχεία που χρειάζονται για τα εμπορικά σήματα «LFR» και «Lexus LFR» στο Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το οποίο εξακολουθεί να επεξεργάζεται το αίτημα με τη διαδικασία να μπορεί να κρατήσει έως και μήνες.
Η Lexus μας έχει συνηθίσει σε συγκεκριμένη ονοματοδοσία που αποτελείται από δύο γράμματα και τρεις αριθμούς. Αρκετές φορές έχουμε δει και ένα «h» να συνοδεύει το όνομα, κάτι που υποδηλώνει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης. Το LFA, το ιαπωνικό supercar αποτελούσε μία εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα, κι έχοντας αυτό υπόψη, είναι λογικό το όνομα LFR να κεντρίζει το ενδιαφέρον.
0-100 σε 2 δλ. και αυτονομία πάνω από 700 χλμ.
Ένας άλλος παράγοντας που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις υπάρχουσες φήμες, είναι πως η Lexus ετοιμάζει εδώ και καιρό ένα νέο supercar. Πριν από σχεδόν ένα χρόνο, συγκεκριμένα τον Δεκέμβριο του 2021, είχαμε γνωρίσει το Electrified Sport concept που έκανε το ντεμπούτο του στο Festival of Speed του Goodwood 2022, με τη Lexus να υποστηρίζει πως θέλει να δει το πρωτότυπο της να περνάει στην παραγωγή. Στην περίπτωση που αυτό γίνει πραγματικότητα, το μοντέλο φημολογείται πως θα έχει αυτονομία για πάνω από 700 χλμ. και μπορεί να φτάσει τα 0-100 χλμ./ώρα σε λίγο περισσότερο από 2 δλ.
Παρόλα αυτά, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου παραμένουν ένα μυστήριο, με τη Lexus να μην αποκαλύπτει περαιτέρω πληροφορίες. Πάντως, υπάρχει η φήμη ότι ή έκδοση παραγωγής του Electrified Sport θα χρησιμοποιούσε ένα προσομοιωμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο θα περιορίζει την παραγωγή ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα και θα κάνει τους οδηγούς να αλλάζουν «γρανάζι» για μεγαλύτερη απόδοση. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, το σύστημα βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό επίπεδο.
Θα μας κάνει η Lexus να παραμιλάμε πάλι όπως με το LFA;
Υπέβαλε αιτήσεις εμπορικών σημάτων για «LFR» και «Lexus LFR» στην Ευρώπη.
Ετοιμάζεται ήδη για ένα ηλεκτρικό supercar.
Θα κάνει το 0-100 σε 2 δλ. με αυτονομία πάνω από 700 χλμ.
Με ένα «χειροκίνητο» κιβώτιο ταχυτήτων.
«Ξενερώνεις» που θα είναι ηλεκτρικό και όχι με τον V10 των 4,8 λτ.;