MEGA TEST: Τα καλύτερα σε κράτημα & φρενάρισμα σε κάθε κατηγορία
114.809 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2019)
Πόσο best σε κράτημα και φρένα είναι τα best sellers; Στις πωλήσεις τα καταφέρνουν περίφημα. Πόσα απίδια χωράει όμως ο σάκος των best seller όταν μιλάμε για κράτημα και φρένα, τους θεμελιώδεις παράγοντες της ενεργητικής ασφάλειας;
Στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις πωλήσεις λιανικής, τέσσερις είναι οι κυρίαρχες κατηγορίες. Τη μερίδια του λέοντος την έχει η κατηγορία των μικρών (Β) με 8.499 πωλήσεις το πρώτο πεντάμηνο του 2019. Ακολουθεί η κατηγορία των μικρομεσαίων crossover/SUV με 4.864 πωλήσεις μπροστά από τα μικρά crossover/SUV, που εμφάνισαν 3.304 πωλήσεις. Στην 4η θέση κανονικά πλασάρονται τα μίνι (Α) με 2.780 πωλήσεις, αλλά αν μιλάμε για αυτοκίνητα που μπορούν να λειτουργήσουν και ως οικογενειακά (τα μίνι είναι ουσιαστικά σχεδιασμένα για 2 και αστικές μετακινήσεις τότε θα ρίξουμε τα φώτα στα μικρομεσαία (C), που εμφάνισαν 2.499 πωλήσεις.
Σε κάθε κατηγορία υπάρχουν οι αντίστοιχοι πρωταγωνιστές στο στίβο των πωλήσεων, οι οποίοι φυσικά έχουν δοκιμαστεί από το Auto Τρίτη σε κάθε τομέα και ειδικά στην ενεργητική ασφάλεια (την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αποφεύγει ένα ατύχημα), η οποία βασίζεται σε δυο βασικούς πυλώνες: Την οδική συμπεριφορά και τα φρένα. Aς δούμε τι καταφέρνουν σε αυτούς τους τομείς οι πρωταγωνιστές κάθε κατηγορίας και ποια τελικά μοντέλα στρίβουν και φρενάρουν καλύτερα.
Σε κάθε κατηγορία υπάρχουν οι αντίστοιχοι πρωταγωνιστές στο στίβο των πωλήσεων, οι οποίοι φυσικά έχουν δοκιμαστεί από το Auto Τρίτη σε κάθε τομέα και ειδικά στην ενεργητική ασφάλεια (την ικανότητα ενός αυτοκινήτου να αποφεύγει ένα ατύχημα), η οποία βασίζεται σε δυο βασικούς πυλώνες: Την οδική συμπεριφορά και τα φρένα. Aς δούμε τι καταφέρνουν σε αυτούς τους τομείς οι πρωταγωνιστές κάθε κατηγορίας και ποια τελικά μοντέλα στρίβουν και φρενάρουν καλύτερα.
Σελίδα 2 | Μικρά |
Σελίδα 3 | Μικρά Crossover |
Σελίδα 4 | Μικρομεσαία |
Σελίδα 5 | Μικρομεσαία SUV |
Σχετικά με τα μικρομεσαία....δεν πουλάει το νέο φοκους όσο το παλιό.....αυτό εξηγεί όλα τα πρωτεία κ τις αριστειες ....γιατί άλλαξαν προς το χειρότερο την πίσω ανάρτηση ...όσα έρχονται στην Ελλάδα που είναι κατασκευασμένα;
Στο Elk / Moose test το Mitsubishi Eclipse Cross έχει από τις καλύτερες επιδόσεις. 80χμ/ώρα χωρίς να χτυπήσει κώνο και πετυχημένο πέρασμα με 83χμ/ώρα ακουμπώντας 2-3 κώνους αλλά διατηρώντας την πορεία του! Πού βρίκατε τα 72χμ/ώρα;
Νομίζω Κίνα.