Μικρομεσαία
114.812 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2019)
4 Φωτογραφίες »
Kράτημα: Bασιλιάς Focus
Tα μικρομεσαία χάτσμπακ μοντέλα είναι η λύση για μια μέση οικογένεια. Συνδυάζοντας compact διαστάσεις με ευρύχωρη καμπίνα και αυξημένη πρακτικότητα, τα μικρομεσαία μοντέλα της αγοράς δίνουν έμφαση στην ασφάλεια, την οποία άλλωστε ζητά ο κάθε οικογενειάρχης όταν μεταφέρει την φαμίλια του. Τα σχετικά στάνταρ έχουν ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα ακόμα και mainstream μοντέλα να εμφανίζουν κρατήματα και οδικά χαρακτηριστικά που θα ζήλευαν ακόμα και σπορ κατασκευές.
Το Ford Focus, για παράδειγμα, είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία για την συναρπαστική και ταυτόχρονα αποτελεσματική του οδική συμπεριφορά. Η κορυφαία επίδοση στο Elk Test του Auto Τρίτη ήρθε ως επιβεβαίωση. Η Alfa Romeo Giulietta, το Honda Civic και το Kia CEED ακολουθούν δηλώνοντας ξεκάθαρα τον σπορτίφ χαρακτήρα τους, ενώ το Renault Megane που είναι στο ίδιο επίπεδο, συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με την άνεση ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής λεγόμενης σχολής.
Ford Focus: 74,5 χλμ./ώρα
Με την αριστοτεχνικά ρυθμισμένη του ανάρτηση, το Ford Focus διαχειρίζεται ιδανικά τα φορτία στις υπό πίεση συνθήκες πετυχαίνοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και χαρισματικά οδικά χαρακτηριστικά. Μπορεί η πίσω ανάρτηση να μην είναι πλέον (στάνταρ) πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο η διαχείριση των κινήσεων είναι άριστη και οι πίσω τροχοί δεν χάνουν την επαφή τους με το δρόμο.
Το τιμόνι του Focus είναι σεμιναριακού επιπέδου για την κατηγορία, ενώ αίσθηση προκαλεί η αμεσότητα και η ρυθμισιμότητα του στιβαρού πλαισίου. Με λίγες λέξεις: το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
Alfa Romeo Giulietta: 74 χλμ./ώρα
Η Giulietta εξαργυρώνει στην πράξη το «Alfa Romeo» γενετικό της υλικό. Είναι ένα από τα πιο ασφαλή μοντέλα στην κατηγορία της, όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και ένα από τα πιο συναρπαστικά στην οδήγηση. Το τιμόνι, ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, βοηθά αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό ειδικά στην επιλογή Dynamic του στάνταρ συστήματος παραμετροποίησης Alfa DNA. Το ESP επεμβαίνει διακριτικά όσο χρειαζεται για να διορθώσει μια ελαφρά τάση υποστροφής στο όριο. Η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων βιδώνει τους αντίστοιχους τροχούς, ενώ ακόμα και άτσαλες μεταφορές βάρους δεν είναι ικανές να αλλάξουν την αριστουργηματική ισορροπία του πλαισίου, που τα έχει τα… χρονάκια του.
Renault Megane: 74 χλμ./ώρα
Μια γαλλική πρόταση, που ξέρει να συνδυάζει αρμονικά την άνεση με την σωστή οδική συμπεριφορά, όπως φαίνεται και στο Elk Test, όπου το Renault Megane καταφέρνει 74 χλμ./ώρα το Megane, άνετα και χωρίς άγχος. Το τιμόνι θα το θέλαμε λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση, αλλά η ανάρτηση ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης. Ωστόσο, το Megane δείχνει κάπως νωχελικό στις αντιδράσεις του συγκριτικά με το Focus ή την Giulietta.
Honda Civic: 74 χλμ./ώρα
Οι αναλογίες του Civic με το μακρύ, χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα σε συνδυασμό με τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων χαρίζουν αποτελεσματική και ευχάριστη οδική συμπεριφορά στο ιαπωνικό μικρομεσαίο μοντέλο. Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, το Civic καταφέρνει να είναι αποτελεσματικό και ευχάριστο στην καθημερινότητα, αλλά και ικανό σε δοκιμές με μετρήσιμο αποτέλεσμα, όπως το Elk Test.
Kia CEED: 74 χλμ./ώρα
To νέο Kia CEED μπήκε δυναμικά στην μικρομεσαία κατηγορία, έχοντας δώσει έμφαση στα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά -με στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων- τα οποία τονίζει μάλιστα η έκδοση με τον 1,4 Turbo κινητήρα και τα 140 άλογα. Μάλιστα στο Elk Test σημείωσε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το Kia CEED είναι το πλέον ανταγωνιστικό προς το Focus μοντέλο σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος. ¶μεσο σε αντίδραση και στιβαρό πλαίσιο, εξαιρετικό σε λειτουργία ESP και γερό κράτημα σε συνδυασμό με μικρή κλίση χαρίζουν στο Kia CEED μια αξιοζήλευτη επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου.
Φρένα: Ρίχνουν άγκυρα Focus & CEED
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών, το Ford Focus (έκδοση 1,5 Ecoboost 150 PS) σημειώνει μια συγκλονιστική επίδοση ακινητοποίησης από 100 χλμ./ώρα με μόλις 33,6 μ. Έτσι το Focus παίρνει τη μπουκιά από το στόμα του Kia CEED, το οποίο είχε το ρεκόρ στην κατηγορία (έκδοση 1,4Τ 140 PS) με 33,9 μ. Αυτά τα φρένα θα τα ζήλευε ακόμα και… Porsche! To Ηonda Civic χρειάζεται 34,8 μ. και κλείνει την τριάδα με τα μικρομεσαία που κοκαλώνουν σε λιγότερα από 35 μ. Στα 35,4 μ. είναι το Opel Astra, ενώ κάτω από το όριο των 36 μ. συναντάμε και την Alfa Romeo Giulietta κάτι λίγο πολύ αναμενόμενο άλλωστε.
Tα μικρομεσαία χάτσμπακ μοντέλα είναι η λύση για μια μέση οικογένεια. Συνδυάζοντας compact διαστάσεις με ευρύχωρη καμπίνα και αυξημένη πρακτικότητα, τα μικρομεσαία μοντέλα της αγοράς δίνουν έμφαση στην ασφάλεια, την οποία άλλωστε ζητά ο κάθε οικογενειάρχης όταν μεταφέρει την φαμίλια του. Τα σχετικά στάνταρ έχουν ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα ακόμα και mainstream μοντέλα να εμφανίζουν κρατήματα και οδικά χαρακτηριστικά που θα ζήλευαν ακόμα και σπορ κατασκευές.
Το Ford Focus, για παράδειγμα, είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία για την συναρπαστική και ταυτόχρονα αποτελεσματική του οδική συμπεριφορά. Η κορυφαία επίδοση στο Elk Test του Auto Τρίτη ήρθε ως επιβεβαίωση. Η Alfa Romeo Giulietta, το Honda Civic και το Kia CEED ακολουθούν δηλώνοντας ξεκάθαρα τον σπορτίφ χαρακτήρα τους, ενώ το Renault Megane που είναι στο ίδιο επίπεδο, συνδυάζει την αποτελεσματικότητα με την άνεση ως γνήσιος εκπρόσωπος της γαλλικής λεγόμενης σχολής.
Ford Focus: 74,5 χλμ./ώρα
Με την αριστοτεχνικά ρυθμισμένη του ανάρτηση, το Ford Focus διαχειρίζεται ιδανικά τα φορτία στις υπό πίεση συνθήκες πετυχαίνοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και χαρισματικά οδικά χαρακτηριστικά. Μπορεί η πίσω ανάρτηση να μην είναι πλέον (στάνταρ) πολλαπλών συνδέσμων, ωστόσο η διαχείριση των κινήσεων είναι άριστη και οι πίσω τροχοί δεν χάνουν την επαφή τους με το δρόμο.
Το τιμόνι του Focus είναι σεμιναριακού επιπέδου για την κατηγορία, ενώ αίσθηση προκαλεί η αμεσότητα και η ρυθμισιμότητα του στιβαρού πλαισίου. Με λίγες λέξεις: το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.
Alfa Romeo Giulietta: 74 χλμ./ώρα
Η Giulietta εξαργυρώνει στην πράξη το «Alfa Romeo» γενετικό της υλικό. Είναι ένα από τα πιο ασφαλή μοντέλα στην κατηγορία της, όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και ένα από τα πιο συναρπαστικά στην οδήγηση. Το τιμόνι, ένα από τα κορυφαία της κατηγορίας, βοηθά αισθητά στην ακρίβεια των ελιγμών. Εξαιρετικό ειδικά στην επιλογή Dynamic του στάνταρ συστήματος παραμετροποίησης Alfa DNA. Το ESP επεμβαίνει διακριτικά όσο χρειαζεται για να διορθώσει μια ελαφρά τάση υποστροφής στο όριο. Η στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων βιδώνει τους αντίστοιχους τροχούς, ενώ ακόμα και άτσαλες μεταφορές βάρους δεν είναι ικανές να αλλάξουν την αριστουργηματική ισορροπία του πλαισίου, που τα έχει τα… χρονάκια του.
Renault Megane: 74 χλμ./ώρα
Μια γαλλική πρόταση, που ξέρει να συνδυάζει αρμονικά την άνεση με την σωστή οδική συμπεριφορά, όπως φαίνεται και στο Elk Test, όπου το Renault Megane καταφέρνει 74 χλμ./ώρα το Megane, άνετα και χωρίς άγχος. Το τιμόνι θα το θέλαμε λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση, αλλά η ανάρτηση ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης. Ωστόσο, το Megane δείχνει κάπως νωχελικό στις αντιδράσεις του συγκριτικά με το Focus ή την Giulietta.
Honda Civic: 74 χλμ./ώρα
Οι αναλογίες του Civic με το μακρύ, χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα σε συνδυασμό με τον σπορτίφ χαρακτήρα του μοντέλου και την στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων χαρίζουν αποτελεσματική και ευχάριστη οδική συμπεριφορά στο ιαπωνικό μικρομεσαίο μοντέλο. Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, το Civic καταφέρνει να είναι αποτελεσματικό και ευχάριστο στην καθημερινότητα, αλλά και ικανό σε δοκιμές με μετρήσιμο αποτέλεσμα, όπως το Elk Test.
Kia CEED: 74 χλμ./ώρα
To νέο Kia CEED μπήκε δυναμικά στην μικρομεσαία κατηγορία, έχοντας δώσει έμφαση στα «ζωντανά» οδικά χαρακτηριστικά -με στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων- τα οποία τονίζει μάλιστα η έκδοση με τον 1,4 Turbo κινητήρα και τα 140 άλογα. Μάλιστα στο Elk Test σημείωσε μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία. Συνολικά μπορούμε να πούμε πως το Kia CEED είναι το πλέον ανταγωνιστικό προς το Focus μοντέλο σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά και τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα. Τιμόνι και πλαίσιο προσφέρουν άμεσες αντιδράσεις, ενώ η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα τις κινήσεις του αμαξώματος. ¶μεσο σε αντίδραση και στιβαρό πλαίσιο, εξαιρετικό σε λειτουργία ESP και γερό κράτημα σε συνδυασμό με μικρή κλίση χαρίζουν στο Kia CEED μια αξιοζήλευτη επίδοση στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου.
Φρένα: Ρίχνουν άγκυρα Focus & CEED
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών, το Ford Focus (έκδοση 1,5 Ecoboost 150 PS) σημειώνει μια συγκλονιστική επίδοση ακινητοποίησης από 100 χλμ./ώρα με μόλις 33,6 μ. Έτσι το Focus παίρνει τη μπουκιά από το στόμα του Kia CEED, το οποίο είχε το ρεκόρ στην κατηγορία (έκδοση 1,4Τ 140 PS) με 33,9 μ. Αυτά τα φρένα θα τα ζήλευε ακόμα και… Porsche! To Ηonda Civic χρειάζεται 34,8 μ. και κλείνει την τριάδα με τα μικρομεσαία που κοκαλώνουν σε λιγότερα από 35 μ. Στα 35,4 μ. είναι το Opel Astra, ενώ κάτω από το όριο των 36 μ. συναντάμε και την Alfa Romeo Giulietta κάτι λίγο πολύ αναμενόμενο άλλωστε.
Σελίδα 1 | MEGA TEST: Τα καλύτερα σε κράτημα & φρενάρισμα σε κάθε κατηγορία |
Σελίδα 2 | Μικρά |
Σελίδα 3 | Μικρά Crossover |
Σελίδα 4 | Μικρομεσαία |
Σελίδα 5 | Μικρομεσαία SUV |
Σχετικά με τα μικρομεσαία....δεν πουλάει το νέο φοκους όσο το παλιό.....αυτό εξηγεί όλα τα πρωτεία κ τις αριστειες ....γιατί άλλαξαν προς το χειρότερο την πίσω ανάρτηση ...όσα έρχονται στην Ελλάδα που είναι κατασκευασμένα;
Στο Elk / Moose test το Mitsubishi Eclipse Cross έχει από τις καλύτερες επιδόσεις. 80χμ/ώρα χωρίς να χτυπήσει κώνο και πετυχημένο πέρασμα με 83χμ/ώρα ακουμπώντας 2-3 κώνους αλλά διατηρώντας την πορεία του! Πού βρίκατε τα 72χμ/ώρα;
Νομίζω Κίνα.