Μικρά
115.216 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2019)
4 Φωτογραφίες »
Kράτημα: To Ford Fiesta δεν παίζεται!
Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων είναι η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά με μερίδιο αγοράς στο 36%. Μάλιστα η ελληνική αγορά είναι η μόνη πλέον που εμφανίζει τόσο μεγάλο ποσοστό και πρωτιά για τη συγκεκριμένη κατηγορία κάτι το οποίο δεν είναι τυχαίο. Τα μικρά έχουν πλέον μεγαλώσει, έχουν γίνει ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα με αποτέλεσμα αρκετοί αγοραστές να τα χρησιμοποιούν και ως μικρά οικογενειακά.
Το κράτημα και η οδική συμπεριφορά εν γένει είναι λοιπόν παράγοντες που «μετράνε» αρκετά. Ανάμεσα στα βενζινοκίνητα best sellers της κατηγορίας λοιπόν, το Ford Fiesta είναι μια διαφορά το μικρό με την καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου ενδεικτικό της κορυφαίας του οδικής συμπεριφοράς. Ακολουθεί το Peugeot 208, ελάχιστα πιο μπροστά από το Kia Rio με τα SEAT Ibiza, Toyota Yaris και VW Polo να ακολουθούν με την ίδια επίδοση.
Ford Fiesta: 77 χλμ./ώρα
Στην κορυφαία ταχύτητα εισόδου των 77 χλμ./ώρα, το Ford Fiesta είναι πολύ σταθερό σε όλες τις αλλαγές πορείας. Έχει την τάση να σηκώνει τον εσωτερικό του τροχό στην πρώτη στροφή, αλλά χωρίς να «χάνει» το μπροστινό του, ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι αν και πότε ενεργοποιήθηκε το ESP. Στην τελευταία στροφή και πριν τη λήξη της δοκιμασίας, η ανάρτηση πιέζεται αρκετά, αλλά η επαναφορά του αμαξώματος την ώρα που μπαίνει θεωρητικά ξανά στη λωρίδα του, είναι εξαιρετικά ομαλή. Το κορυφαίο τιμόνι σε όλη τη διάρκεια, σου επιτρέπει να εκμεταλλευθείς και το τελευταίο εκατοστό της στενής οριοθετημένης διαδρομής του Elk Test.
Kia Rio: 73,5 χλμ./ώρα
Πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά έχει το Kia Rio, το οποίο χάρη και στους τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 «πατάει» καλά, χωρίς έντονη υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας και ένα θαυμάσιο ESP, που λειτουργεί «αθόρυβα» και κυρίως άκρως αποτελεσματικά διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση κάθε άλλο παρά χαλαρή είναι και δεν χάνει την αυτοκυριαρχία της. Ωστόσο, η παρουσία μη… «προβλεπόμενων» τροχών 17 ιντσών επιφέρει «πέναλτυ» 1,5 χλμ./ώρα στην τελική επίδοση του Elk Test.
Peugeot 208: 74 χλμ./ώρα
Tο μικρό γαλλικό Peugeot 208 με την ευχάριστη στην καθημερινότητα οδική του συμπεριφορά, δε θα μπορούσε να μην είναι ανάμεσα στα μικρά με το καλύτερο κράτημα. Το 208 απέδειξε με την επίδοσή του στο Elk Test πως δίκαια βρίσκεται ψηλά στην λίστα εκείνων που αγαπούν την οδήγηση αποδεικνύει όμως ακόμα, πως πρόκειται και για ένα από τα πιο ασφαλή μικρά μοντέλα όσον αφορά την ενεργητική του ασφάλεια.
SEAT Ibiza: 73 χλμ./ώρα
Aπόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο το SEAT Ibiza ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Ευχάριστα ελαφρύ με καλή απόκριση και λογική κλίση του αμαξώματος χαρακτηρίζουν μια από τις πιο ευχάριστες και οδηγικά ικανές προτάσεις στην κατηγορία. Το ESP λειτουργεί εξαιρετικά.
Toyota Yaris: 73 χλμ./ώρα
Με 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Yaris στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου είναι απόλυτα ασφαλής. Στο όριο των 73 χλμ./ώρα η εμπλοκή του ESP στην πρώτη στροφή είναι αισθητή, ωστόσο δεν επηρεάζει την πορεία του αυτοκινήτου και κάνει τη δουλειά που πρέπει. Παρά την έντονη κλίση του αμαξώματος δεν παρατηρείται καμία μεταφορά βάρους. Ευπρόσδεκτη θα ήταν η καλύτερη απόκριση στο τιμόνι, αλλά σε κάθε περίπτωση η οδική συμπεριφορά του ευέλικτου και ευκολοδήγητου Yaris είναι ατού, το οποίο συμπληρώνει ιδανικά τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς. Τίποτα δεν είναι τυχαίο…
Φρένα: Κορυφαία επίδοση από το Kia Rio
Είναι πλέον δεδομένο το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα τόσο μέσω νέων τεχνολογιών όσο και των πιο παραδοσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την ασφάλεια, που και εκείνα σαφώς εκσυγχρονίζονται.
Στη μικρή κατηγορία, αυτή η εξέλιξη στα συστήματα πέδησης, έχει μειώσει τις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 4 ολόκληρα μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση των αυτοκινήτων από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με τη προηγούμενη 5ετία.
To Κia Rio καταφέρνει την καλύτερη επίδοση ακινητοποίησης από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα, εξαργυρώνοντας στο έπακρο την παρουσία 4 δισκόφρενων στο σύστημα πέδησης. Το ίδιο και το Ford Fiesta, το οποίο είναι και εδώ πρωταγωνιστής μπροστά από το Nissan Μicra, τη Skoda Fabia και το Peugeot 208.
Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων είναι η δημοφιλέστερη στην ελληνική αγορά με μερίδιο αγοράς στο 36%. Μάλιστα η ελληνική αγορά είναι η μόνη πλέον που εμφανίζει τόσο μεγάλο ποσοστό και πρωτιά για τη συγκεκριμένη κατηγορία κάτι το οποίο δεν είναι τυχαίο. Τα μικρά έχουν πλέον μεγαλώσει, έχουν γίνει ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα με αποτέλεσμα αρκετοί αγοραστές να τα χρησιμοποιούν και ως μικρά οικογενειακά.
Το κράτημα και η οδική συμπεριφορά εν γένει είναι λοιπόν παράγοντες που «μετράνε» αρκετά. Ανάμεσα στα βενζινοκίνητα best sellers της κατηγορίας λοιπόν, το Ford Fiesta είναι μια διαφορά το μικρό με την καλύτερη επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου ενδεικτικό της κορυφαίας του οδικής συμπεριφοράς. Ακολουθεί το Peugeot 208, ελάχιστα πιο μπροστά από το Kia Rio με τα SEAT Ibiza, Toyota Yaris και VW Polo να ακολουθούν με την ίδια επίδοση.
Ford Fiesta: 77 χλμ./ώρα
Στην κορυφαία ταχύτητα εισόδου των 77 χλμ./ώρα, το Ford Fiesta είναι πολύ σταθερό σε όλες τις αλλαγές πορείας. Έχει την τάση να σηκώνει τον εσωτερικό του τροχό στην πρώτη στροφή, αλλά χωρίς να «χάνει» το μπροστινό του, ενώ δεν αντιλαμβάνεσαι αν και πότε ενεργοποιήθηκε το ESP. Στην τελευταία στροφή και πριν τη λήξη της δοκιμασίας, η ανάρτηση πιέζεται αρκετά, αλλά η επαναφορά του αμαξώματος την ώρα που μπαίνει θεωρητικά ξανά στη λωρίδα του, είναι εξαιρετικά ομαλή. Το κορυφαίο τιμόνι σε όλη τη διάρκεια, σου επιτρέπει να εκμεταλλευθείς και το τελευταίο εκατοστό της στενής οριοθετημένης διαδρομής του Elk Test.
Kia Rio: 73,5 χλμ./ώρα
Πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά έχει το Kia Rio, το οποίο χάρη και στους τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 «πατάει» καλά, χωρίς έντονη υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας και ένα θαυμάσιο ESP, που λειτουργεί «αθόρυβα» και κυρίως άκρως αποτελεσματικά διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση κάθε άλλο παρά χαλαρή είναι και δεν χάνει την αυτοκυριαρχία της. Ωστόσο, η παρουσία μη… «προβλεπόμενων» τροχών 17 ιντσών επιφέρει «πέναλτυ» 1,5 χλμ./ώρα στην τελική επίδοση του Elk Test.
Peugeot 208: 74 χλμ./ώρα
Tο μικρό γαλλικό Peugeot 208 με την ευχάριστη στην καθημερινότητα οδική του συμπεριφορά, δε θα μπορούσε να μην είναι ανάμεσα στα μικρά με το καλύτερο κράτημα. Το 208 απέδειξε με την επίδοσή του στο Elk Test πως δίκαια βρίσκεται ψηλά στην λίστα εκείνων που αγαπούν την οδήγηση αποδεικνύει όμως ακόμα, πως πρόκειται και για ένα από τα πιο ασφαλή μικρά μοντέλα όσον αφορά την ενεργητική του ασφάλεια.
SEAT Ibiza: 73 χλμ./ώρα
Aπόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο το SEAT Ibiza ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Ευχάριστα ελαφρύ με καλή απόκριση και λογική κλίση του αμαξώματος χαρακτηρίζουν μια από τις πιο ευχάριστες και οδηγικά ικανές προτάσεις στην κατηγορία. Το ESP λειτουργεί εξαιρετικά.
Toyota Yaris: 73 χλμ./ώρα
Με 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Yaris στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου είναι απόλυτα ασφαλής. Στο όριο των 73 χλμ./ώρα η εμπλοκή του ESP στην πρώτη στροφή είναι αισθητή, ωστόσο δεν επηρεάζει την πορεία του αυτοκινήτου και κάνει τη δουλειά που πρέπει. Παρά την έντονη κλίση του αμαξώματος δεν παρατηρείται καμία μεταφορά βάρους. Ευπρόσδεκτη θα ήταν η καλύτερη απόκριση στο τιμόνι, αλλά σε κάθε περίπτωση η οδική συμπεριφορά του ευέλικτου και ευκολοδήγητου Yaris είναι ατού, το οποίο συμπληρώνει ιδανικά τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς. Τίποτα δεν είναι τυχαίο…
Φρένα: Κορυφαία επίδοση από το Kia Rio
Είναι πλέον δεδομένο το υψηλό επίπεδο ασφάλειας που προσφέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα τόσο μέσω νέων τεχνολογιών όσο και των πιο παραδοσιακών στοιχείων που σχετίζονται με την ασφάλεια, που και εκείνα σαφώς εκσυγχρονίζονται.
Στη μικρή κατηγορία, αυτή η εξέλιξη στα συστήματα πέδησης, έχει μειώσει τις αποστάσεις φρεναρίσματος κατά 4 ολόκληρα μέτρα για την πλήρη ακινητοποίηση των αυτοκινήτων από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με τη προηγούμενη 5ετία.
To Κia Rio καταφέρνει την καλύτερη επίδοση ακινητοποίησης από την ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα, εξαργυρώνοντας στο έπακρο την παρουσία 4 δισκόφρενων στο σύστημα πέδησης. Το ίδιο και το Ford Fiesta, το οποίο είναι και εδώ πρωταγωνιστής μπροστά από το Nissan Μicra, τη Skoda Fabia και το Peugeot 208.
Σελίδα 1 | MEGA TEST: Τα καλύτερα σε κράτημα & φρενάρισμα σε κάθε κατηγορία |
Σελίδα 2 | Μικρά |
Σελίδα 3 | Μικρά Crossover |
Σελίδα 4 | Μικρομεσαία |
Σελίδα 5 | Μικρομεσαία SUV |
Σχετικά με τα μικρομεσαία....δεν πουλάει το νέο φοκους όσο το παλιό.....αυτό εξηγεί όλα τα πρωτεία κ τις αριστειες ....γιατί άλλαξαν προς το χειρότερο την πίσω ανάρτηση ...όσα έρχονται στην Ελλάδα που είναι κατασκευασμένα;
Στο Elk / Moose test το Mitsubishi Eclipse Cross έχει από τις καλύτερες επιδόσεις. 80χμ/ώρα χωρίς να χτυπήσει κώνο και πετυχημένο πέρασμα με 83χμ/ώρα ακουμπώντας 2-3 κώνους αλλά διατηρώντας την πορεία του! Πού βρίκατε τα 72χμ/ώρα;
Νομίζω Κίνα.