Το Renault Captur είχε και τις λιγότερες αναταράξεις, αλλά και την πιο ήσυχη ανάρτηση μεταξύ των δέκα μοντέλων.
Η νέα πεντάδα μοντέλων λοιπόν έφερε «αναταράξεις» στην κορυφή των αναταράξεων. Αυτό γιατί το Renault Captur κατάφερε οριακά να ξεπεράσει την επίδοση του C3 Aircross που είχε προκαλέσει «σεισμό» 8,4 MMI. To μοντέλο της Renault έκανε 8,3 ΜΜΙ, ρίχνοντας στο κάθισμα 38 γρ. του ειδικού υγρού, επίδοση που αποδίδεται στην πολύ εξαιρετικά άμεση και ομαλή φόρτιση του αμορτισέρ και την προοδευτική αποφόρτιση του. Την άνεση του Captur άλλωστε την έχουμε αναφέρει αρκετές φορές στο κείμενα του AutoΤρίτη.
Βέβαια υπάρχει και ένα αλλά… Κρίνοντας αποκλειστικά την ανάρτηση το Captur είναι ο τελικός νικητής, όμως σε συνολική αίσθηση το C3 Aircross ήταν πιο άνετο. Και φυσικά υπάρχει εξήγηση γι αυτό. Τα Advanced comfort καθίσματα του C3 Aircross περιορίζoυν τις δονήσεις που διαπερνούν το σώμα. Έτσι ναι μεν μέσα στην καμπίνα οι αναταράξεις είναι ελαφρώς ισχυρότερες από του Captur, ωστόσο οι επιβάτες θα τις νιώσουν λιγότερο.