Renault Captur το πιο ήσυχο, χωρίς αλλά!
21.471 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2021)
2 Φωτογραφίες »
Το Τ-Cross στις μικρές ανωμαλίες του δρόμου είναι πολύ αποτελεσματικό, ωστόσο στις έντονες εγκάρσιες τεχνητές ανωμαλίες της δοκιμής μας είχε αρκετές αναταράξεις, αλλά από την άλλη ήταν από τα πιο ήσυχα.
Πάμε στον επίσης πολύ σημαντικό τομέα της άνεσης, αυτόν που αφορά στο πόσο θόρυβο κάνει η ανάρτηση όταν περνά συνεχείς ανωμαλίες στο δρόμο. Εμείς καταγράψαμε πάλι το μέγιστο βαθμό θορύβου που δημιουργήθηκε κατά τα διαδικασία. Όπως θα δούμε υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην κατάταξη, καθώς πλέον παίζουν διαφορετικά χαρακτηριστικά ρόλο, όπως φυσικά και η ηχομόνωση της καμπίνας. Στο πρώτο μέρος του Mega Test ανάρτησης των B-SUV, η πιο ήσυχη ανάρτηση ήταν αυτή του Hyundai Bayon με 79,9 db, ωστόσο η νέα πεντάδα μοντέλων διαφοροποίησε πολύ την κατάταξη.
Το Renault Captur μετά την κορυφαία επίδοση στις αναταράξεις πέτυχε την κορυφαία επίδοση και στο θόρυβο που προκλήθηκε από την ανάρτηση με 78,2 db. Απόδειξη πως οι μηχανικοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά συνολικά, ώστε να προσφέρουν κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης στο γαλλικό μοντέλο.
Μπορεί ο σεισμογράφος να μην ήταν ιδιαίτερα «φιλικός» μαζί τους πριν, αντιθέτως όμως το ντεσιμπελόμετρο «συμπάθησε» ιδιαιτέρως τα VW T-Cross και Kia Stonic, καθώς πέτυχαν τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με 79,3 db αμφότερα. Όσον αφορά τέλος στα άλλα δύο μοντέλα, το SEAT Arona και το Opel Crossland, θα τα συναντήσουμε προς το τέλος της λίστας. Πιο συγκεκριμένα το SEAT Arona με ένδειξη 83,0 db βρέθηκε στην όγδοη θέση, ενώ το μοντέλο της Opel με 83,3 db κατέλαβε τη δέκατη και τελευταία θέση.
2 Φωτογραφίες »
Το σφιχτό Kia Stonic διαθέτει ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα και μια ήσυχη ανάρτηση, παρόλο που οι επιβάτες θα νιώσουν αναταράξεις σε έντονες ανωμαλίες του δρόμου.
Το Renault Captur μετά την κορυφαία επίδοση στις αναταράξεις πέτυχε την κορυφαία επίδοση και στο θόρυβο που προκλήθηκε από την ανάρτηση με 78,2 db. Απόδειξη πως οι μηχανικοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά συνολικά, ώστε να προσφέρουν κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης στο γαλλικό μοντέλο.
Μπορεί ο σεισμογράφος να μην ήταν ιδιαίτερα «φιλικός» μαζί τους πριν, αντιθέτως όμως το ντεσιμπελόμετρο «συμπάθησε» ιδιαιτέρως τα VW T-Cross και Kia Stonic, καθώς πέτυχαν τη δεύτερη καλύτερη επίδοση με 79,3 db αμφότερα. Όσον αφορά τέλος στα άλλα δύο μοντέλα, το SEAT Arona και το Opel Crossland, θα τα συναντήσουμε προς το τέλος της λίστας. Πιο συγκεκριμένα το SEAT Arona με ένδειξη 83,0 db βρέθηκε στην όγδοη θέση, ενώ το μοντέλο της Opel με 83,3 db κατέλαβε τη δέκατη και τελευταία θέση.
Σελίδα 1 | Mega Test: Τεστ ανάρτησης στα B-SUV μέρος 2ο |
Σελίδα 2 | To Captur ξεπέρασε το C3 Aircross, αλλά προτιμούμε C3 Aircross |
Σελίδα 3 | Ανατροπή και βάθρο για το Arona |
Σελίδα 4 | Renault Captur το πιο ήσυχο, χωρίς αλλά! |
Σελίδα 5 | Τελική κατάταξη Part1 & Part2 |