Το MG4 στην έκδοση με τη μπαταρία των 64 kWh με τον ηλεκτροκινητήρα με τους 204 ίππους και τα 250 Nm ροπής που κινεί τους πίσω τροχούς προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις, παρά τα 1.685 κιλά του αμαξώματός του, όταν ο οδηγός επιλέγει την Sport λειτουργία. Στην πράξη το MG4 των 204 ίππων επιταχύνει σαν... GTi (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας) και προσπερνάει «αέρα» (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,7 και 4,8 δλ. αντίστοιχα). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα, αλλά πιο ουσιώδης είναι η πραγματική μέση αυτονομία, που είναι γύρω στα 400 χλμ.. Η μέση κατανάλωση ενέργειας όταν δοκιμάσαμε την συγκεκριμένη έκδοση ήταν 16,5 kWh/100 χλμ.., αλλά στην ECO λειτουργία σε αστική χρήση είδαμε πολλές φορές και γύρω στις 13 kWh/100 χλμ.. Όσον αφορά στη φόρτισή του, το MG4 χρειάζεται περίπου 6 ώρες από wallbox ισχύος 11 kW, ενώ από ταχυφορτιστή 135 kW χρειάζεται 35 λεπτά για το 80% της φόρτισης. Θετικό το ότι ο στάνταρ on board φορτιστής είναι 11 kW (6,9 kW στη μικρή έκδοση, όπου επίσης η ταχυφόρτιση γίνεται με 80 kW).