Γνωρίζοντας πως το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Κίνα, περιμένεις πως το εσωτερικό θα είναι ταπεινό. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σε καμία περίπτωση, αφού το ταμπλό, αν και ακολουθεί μινιμαλιστική σχεδίαση, είναι ποιοτικό και σύχρονο. Πιο συγκεκριμένα, αν και δεν έχει κλασική κονσόλα, έχει ένα «αιωρούμενο» οριζόντιο τμήμα πάνω στο οποίο εδράζεται ο περιστροφικός διακόπτης για την επιλογή κίνησης, ενώ στα αριστερά του αλλά και πάνω από τον διακόπη αυτόν υπάρχουν δύο ψηφιακές οθόνες, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών και μια στενόμακρη 10άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Το εσωτερικό έχει γενικά πολύ καλή εργονομία, τα πλαστικά του είναι καλής ποιότητας (είναι μαλακά στο πάνω μέρος του ταμπλό), ωστόσο θα θέλαμε πιο... πειστικά μπουτόν κάτω από την οθόνη και τα παράθυρα. Ο βασικός εξοπλισμός έχει τα πάντα: τις δύο οθόνες που προαναφέραμε, adaptive cruise control, φώτα και προβολείς LED, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, 4 ηχεία, Bluetooth και ζάντες 17 ιντσών αλλά λείπει μια κάμερα οπισθοπορείας.