Το νέο Mazda3 θα είναι το μοντέλο πάνω στο οποίο αναμένεται να βασιστούν οι προσπάθειες της μάρκας για την επαναδιεκδίκηση του κοινού στην ελληνική αγορά μετά την επιστροφή της στην χώρα μας.
Η Mazda επανέρχεται στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με συνεργάτη τον Όμιλο Συγγελίδη. Η επίσημη ανακοίνωση έγινε την προηγούμενη εβδομάδα και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν με τα εγκαίνια ενός καταστήματος-ναυαρχίδας στην Αθήνα μέσα στο καλοκαίρι που θα περιλαμβάνει σε πρώτη φάση τρία μοντέλα, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της εταιρείας: το ολοκαίνουριο Mazda3, το γνωστό μας MX-5 roadster και το CX-5 μικρομεσαίο SUV.
Με δεδομένο ωστόσο πως το MX-5 θα απευθύνεται σε «ειδικό» κοινό και ότι το CX-5, για να επιζήσει στα δικά μας φορολογικά δεδομένα, θα πρέπει να υιοθετήσει πιο «γήινα» μηχανικά σύνολα κάτω από τα 2.000 κ.εκ., το βάρος των πωλήσεων θα πέσει πάνω στο ολοκαίνουριο Mazda 3. Το μικρομεσαίο της ιαπωνικής φίρμας τραβά τα βλέμματα χάρη στη σχεδιαστική συνταγή που έχει υιοθετήσει και διακρίνεται χάρη στους νέους ήπια υβριδικούς κινητήρες και στα νέας τεχνολογίας συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης με τα οποία εξοπλίζεται με σκοπό να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Το 3άρι της Mazda, εμφανισιακά υιοθετεί την σχεδιαστική γλώσσα Kodo που έχει ως βασικά της χαρακτηριστικά την απλότητα και την κομψότητα, ενώ σαφείς είναι οι επιρροές από το Vision Coupe concept που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. Το μάτι πέφτει αμέσως στην μεγάλη κυψελωτή γρίλια ανάμεσα στα δύο σπορτίφ, σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και στο μυώδες καπό με τις έντονες νευρώσεις. Πιο πίσω, το μοντέλο είναι το ίδιο απλό και σπορ σε εμφάνιση, ενώ ξεχωρίζουν η αεροτομή στο τέλος της οροφής, τα ελαφρώς νέας σχεδίασης φώτα και οι δύο στρογγυλού σχήματος απολήξεις του συστήματος εξάτμισης. Οι αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο είναι μεγάλες με την Mazda να υπόσχεται πως η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλότερη, την ίδια στιγμή που η σχεδίαση κρίνεται αρκετά μινιμαλιστική. Τα σημεία-κλειδιά που τραβούν το ενδιαφέρον είναι το τριάκτινο πολυχρηστικό τιμόνι, η 8,8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment αλλά και η επένδυση που από πραγματικό δέρμα που δίνει αέρα πολυτέλειας και ζεστασιάς στο εσωτερικό.
Καλή αρχή να έχει και (παλι) η Μαζντα και ο Συγγελιδης! ετσι πανε τα μπιζνες!
Οκ, το κλασσικο (πολυ καλο, κτλ) ΜΧ-5 το βγαζουμε εκτος απο τις πωλησεις, καθοτι λιγα θα έχει μικρο ογκο πωλήσεων. Εκει που όμως δυσκολευουν αρκετα τα πραγματα ειναι στις επιλογές μοτερ, οχι μονο οτι αφορά κυβισμό, αλλα και ιπποδυναμη, και για τα υπόλοιπα 2 μοντελα....
2 λιτρα, ...δεν... τι να λεμε τωρα.... !!
Δυσκολο λοιπόν το έργο που έχει μπροστά της και η Μαζντα Ελλας και ο ομιλος. Ειπαμε, ετσι πανε τα μπιζνες, χερι - χέρι!
Σαφώς το καλύτερο design από όλα τα Ιαπωνικά (μέσα-έξω), από ότι λένε έξω και η καλύτερη οδηγική αίσθηση. Κρίμα που ζούμε στο ελλαδιστάν και θα έχουμε φόρο πολυτελείας για το Mazda 3...
Ολα καλά με τη διαφήμιση αλλά όσο δεν λέτε τιμή, νόημα δεν βγαίνει. Το συγκεκριμένο segment ξεκινάει ακόμη και με κινητήρες 1000 κυβικών με καλή απόδοση και οικονομία, εάν το Mazda3 έχει 1500αρι ως μικρότερο, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα...
Καλή αρχή να έχει και (παλι) η Μαζντα και ο Συγγελιδης! ετσι πανε τα μπιζνες! Οκ, το κλασσικο (πολυ καλο, κτλ) ΜΧ-5 το βγαζουμε εκτος απο τις πωλησεις, καθοτι λιγα θα έχει μικρο ογκο πωλήσεων. Εκει που όμως δυσκολευουν αρκετα τα πραγματα ειναι στις επιλογές μοτερ, οχι μονο οτι αφορά κυβισμό, αλλα και ιπποδυναμη, και για τα υπόλοιπα 2 μοντελα.... 2 λιτρα, ...δεν... τι να λεμε τωρα.... !! Δυσκολο λοιπόν το έργο που έχει μπροστά της και η Μαζντα Ελλας και ο ομιλος. Ειπαμε, ετσι πανε τα μπιζνες, χερι - χέρι!
Σαφώς το καλύτερο design από όλα τα Ιαπωνικά (μέσα-έξω), από ότι λένε έξω και η καλύτερη οδηγική αίσθηση. Κρίμα που ζούμε στο ελλαδιστάν και θα έχουμε φόρο πολυτελείας για το Mazda 3...
Ολα καλά με τη διαφήμιση αλλά όσο δεν λέτε τιμή, νόημα δεν βγαίνει. Το συγκεκριμένο segment ξεκινάει ακόμη και με κινητήρες 1000 κυβικών με καλή απόδοση και οικονομία, εάν το Mazda3 έχει 1500αρι ως μικρότερο, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα...
Πραγματικό λαβράκι είναι το CX-3 στα 1.5 πετρέλαιο euro 6 και τετρακίνητο ,μτχ πουλιέται στο εξωτερικό στα 15 χιλιάρικα.