Η παλέτα των μηχανικών συνόλων του νέου Mazda3 απαρτίζεται από τέσσερα μοτέρ, τρία στην βενζίνη και ένα στο diesel, ωστόσο δεν έχει γίνει γνωστό αν θα γίνουν όλα διαθέσιμα στην Ελλάδα. Στην βενζίνη υπάρχει ένας 1.500άρης, ένας 2λιτρος και ένας κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων, ενώ στο diesel θα διατίθεται ένας νέος 1.800άρης Skyactiv-D απόδοσης 116 ίππων που αντικαθιστά τον 1.500άρη και εκείνον των 2,2 λτ. της προηγούμενης γενιάς.
Στον 2λιτρο Skyactive-G κινητήρα βενζίνης απόδοσης 122 ίππων και στον Skyactiv-X των 181 ίππων και 222 Νm ροπής η Mazda θα προσφέρει το M Ηybrid σύστημα που θα κάνει ικανό το μοντέλο να έχει το ίδιο καλή επιτάχυνση, χρησιμοποιώντας όμως λιγότερο καύσιμο, με το υψηλόβαθμο στέλεχος της Mazda στην Ευρώπη Christian Schultze να υπόσχεται μάλιστα πως σε σχέση με τους απλούς κινητήρες βενζίνης ίδιας χωρητικότητας, το M Ηybrid σύστημα προσφέρει μειωμένη κατανάλωση της τάξης του 8-9%. Η ίδια η Μazda έχει μεγάλες προσδοκίες από τις ήπια υβριδικές εκδόσεις της καθώς πιστεύει πως αυτές θα αποτελέσουν το 85-90% των συνολικών πωλήσεων της στο ευρωπαϊκό έδαφος, με το υπόλοιπο 10-15% να αφορά τις πετρελαιοκίνητες επιλογές. Το νέο Mazda3 εξοπλίζεται επίσης με μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού G-Vectoring Control Plus που προσφέρει στο μοντέλο μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές, τροποποιώντας το φορτίο που δέχεται κάθε τροχός.
Ο CEO της Μazda Αkira Marumoto εξήρε την σημασία που θα έχει το μικρομεσαίο: «Το νέο Mazda3 ξεκινά μια νέα εποχή για την Mazda και θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε την παρουσία μας στην αγορά», ενώ ο David McGonigle, Regional Director της Mazda Central and South East Europe, έκανε ξεκάθαρο πως η Μazda θέλει να κάνει δυναμική επιστροφή στην χώρα μας λέγοντας: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την έναρξη πωλήσεων των νέων μας οχημάτων στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια λαμβάναμε συνεχώς αιτήματα από ενδιαφερόμενους καταναλωτές για να κάνουμε τα αυτοκίνητά μας ξανά διαθέσιμα στην Ελλάδα και τώρα πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Στον Όμιλο Συγγελίδη βρήκαμε έναν τοπικό συνεργάτη υψηλών προδιαγραφών, που κατανοεί το brand μας και θα διασφαλίσει μια επιτυχημένη επάνοδο σε μια αγορά, όπου η Mazda έχει μια μακρά ιστορία».
Το νέο Mazda 3 είναι ήδη διαθέσιμο στην Ευρώπη στην hatchback έκδοση ενώ οι πωλήσεις του σεντάν θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο.
Καλή αρχή να έχει και (παλι) η Μαζντα και ο Συγγελιδης! ετσι πανε τα μπιζνες! Οκ, το κλασσικο (πολυ καλο, κτλ) ΜΧ-5 το βγαζουμε εκτος απο τις πωλησεις, καθοτι λιγα θα έχει μικρο ογκο πωλήσεων. Εκει που όμως δυσκολευουν αρκετα τα πραγματα ειναι στις επιλογές μοτερ, οχι μονο οτι αφορά κυβισμό, αλλα και ιπποδυναμη, και για τα υπόλοιπα 2 μοντελα.... 2 λιτρα, ...δεν... τι να λεμε τωρα.... !! Δυσκολο λοιπόν το έργο που έχει μπροστά της και η Μαζντα Ελλας και ο ομιλος. Ειπαμε, ετσι πανε τα μπιζνες, χερι - χέρι!
Σαφώς το καλύτερο design από όλα τα Ιαπωνικά (μέσα-έξω), από ότι λένε έξω και η καλύτερη οδηγική αίσθηση. Κρίμα που ζούμε στο ελλαδιστάν και θα έχουμε φόρο πολυτελείας για το Mazda 3...
Ολα καλά με τη διαφήμιση αλλά όσο δεν λέτε τιμή, νόημα δεν βγαίνει. Το συγκεκριμένο segment ξεκινάει ακόμη και με κινητήρες 1000 κυβικών με καλή απόδοση και οικονομία, εάν το Mazda3 έχει 1500αρι ως μικρότερο, δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα...
Πραγματικό λαβράκι είναι το CX-3 στα 1.5 πετρέλαιο euro 6 και τετρακίνητο ,μτχ πουλιέται στο εξωτερικό στα 15 χιλιάρικα.