ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά

99.840 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
4 Φωτογραφίες »

Το Opel Mokka-e θέλει να κερδίσει το κοινό των ηλεκτρικών οχηµάτων µέσω της νεανικής σχεδίασής του και της σύγχρονης εικόνας.

Η πιο σφιχτή ανάρτηση του Mokka e, το βοηθάει να διαχειριστεί καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους και να είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του, με ένα μικρό τίμημα στην άνεση.
4 Φωτογραφίες »

Η πιο σφιχτή ανάρτηση του Mokka e, το βοηθάει να διαχειριστεί καλύτερα τις μετατοπίσεις του βάρους και να είναι ουδέτερο στις αντιδράσεις του, με ένα μικρό τίμημα στην άνεση.

Tο Mokka-e µε µήκος 4,15 µέτρα είναι από τα πιο compact µοντέλα της κατηγορίας των B-SUV, ενώ σχεδιαστικά είναι αρκετά ελκυστικό µε έντονες τάσεις µοντερνισµού. Η Opel εγκαινίασε στο µικρό SUV της, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, Opel Vizor, µε τη νέα λεπτή µαύρη µάσκα που ενσωµατώνει τα φώτα, στοιχείο που ταιριάζει µε το δυναµικά χαρακτηριστικά του αµαξώµατος, όπως οι τονισµένοι θόλοι, το νεύρο στο καπό και φυσικά η έντονη διχρωµία του αµαξώµατος. 

Μίνιµαλ και σύγχρονη εικόνα στο εσωτερικό
Νέα είναι και η φιλοσοφία της καµπίνας, µε την οθόνη αφής να βρίσκεται κολλητά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (στάνταρ 7`` και τα δύο) ως φυσική συνέχειά του. Οι λίγοι φυσικοί διακόπτες δηµιουργούν ένα πιο µίνιµαλ διάκοσµο, µε την ποιότητα των υλικών, συνδυασµός µαλακών και σκληρών µερών, να κυµαίνεται σε καλά επίπεδα.

Από πλευράς χώρων, το πίσω κάθισµα θα χωρέσει 3 ενήλικες µε µικροπαραχωρήσεις, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-µπαγκάζ φτάνει στα σχετικά λίγα 310 λτ..

Ήσυχο και βολικό στις καθηµερινές µετακινήσεις
Το ηλεκτρικό σύνολο του Mokka e αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής, µε την πραγµατική του αυτονοµία να φτάνει τα 290 χλµ.. Ο οδηγός διαθέτει τρία mode οδήγησης, Normal, Eco και Sport, τονίζοντας την αυτονοµία ή τις επιδόσεις αντίστοιχα, µε το σύνολο σε κάθε περίπτωση να επιταχύνει δυναµικά και φυσικά να είναι απόλυτα αθόρυβο. Θα το εκτιµήσετε αυτό, ειδικά µέσα στην πόλη, όπως και τη σχετική ευελιξία του. Η ανάρτηση δίνει µια σφιχτή αίσθηση, κάτι που θα το καταλάβετε στις έντονες κακοτεχνίες, ωστόσο διατηρεί ουδέτερη τη συµπεριφορά και σε καλά επίπεδα τα όρια της πρόσφυσης.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
Autotriti.gr
Mototriti.gr