Το VW ID.3 δεν είναι απλά ένα νέο ηλεκτρικό µικροµεσαίο. Είναι το µοντέλο που αντιπροσωπεύει την αρχή µιας νέας εποχής για τη VW, αποτελώντας τον ηλεκτρικό διάδοχο του Golf.
Το ID.3 εξ αρχής σχεδιάστηκε για να είναι ηλεκτρικό, έχοντας µια φουτουριστική διάθεση οπτικά και συγχρόνως δείχνοντας πολύ κοντά στα νεανικά θέλω, όντας εξοπλισµένο µε τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά συστήµατα της γερµανικής φίρµας. Από την εφαρµογή We Connect ID που κάνει το smartphone σας τηλεχειριστήριο ως το Car2X, που επιτρέπει την επικοινωνία και την ανταλλαγή πληροφοριών µέσω των αυτοκίνητων που διαθέτουν το εν λόγω σύστηµα.
Η κίνηση στους πίσω τροχούς και το χαμηλό κέντρο βάρους, κρύβουν το βάρος του ID.3 και εξαλείφουν φαινόμενα υποστροφής, δημιουργώντας ένα αποτελεσματικό και απολαυστικό οδηγικό προφίλ.
Νεανικό, βολικό και πολύ hi-tech Στο ίδιο τεχνολογικό πρότυπο κυµαίνεται και η καµπίνα του ID.3. Στο λιτής διακόσµησης εσωτερικό είναι εµφανής η προσέγγιση ενός πιο φουτουριστικού και φιλικού προς το χρήστη περιβάλλοντος, όπου σχεδόν όλα τα χειριστήρια λειτουργούν µε την αφή. Τα παραπάνω συµπληρώνουν ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος, η οθόνη αφής 10``, ο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 5,3 ιντσών, καθώς και το προηγµένο Head-Up Display. Παράλληλα το µεγάλο µεταξόνιο 2.770 χλστ. διαµόρφωσε µια πολύ ευρύχωρη και πρακτική καµπίνα.
Πισωκίνητο και «αντέχει» 400 χλµ. Το µοντέλο που είχαµε στο «Γύρο Ηλεκτρικών» διέθετε µπαταρία 58 kWh, η οποία προσφέρει την ενέργειά της σε έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει ισχύ 204 ίππων και ροπή 310 Nm. Τα ευχάριστα έρχονται στον τοµέα της αυτονοµίας, όπου το πραγµατικό νούµερο άγγιξε σχεδόν τα 400 χλµ., αλλά και στις επιδόσεις, όπως βλέπετε στον πίνακα.
Ακόµα πιο ευχάριστα είναι πάντως τα «νέα» από τον τοµέα της οδικής συµπεριφοράς, όπου η πίσω κίνηση κρύβει έντεχνα το βάρος και διαµορφώνει ένα απολαυστικό προφίλ, µε µια ευχάριστη υπερστροφική προδιάθεση. Στην καθηµερινότητα θα εκτιµήσεις την ευελιξία του και την άνεση της ανάρτησης, µε πολλαπλούς συνδέσµους πίσω, η οποία θα περάσει τις ανωµαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασµούς στην καµπίνα.