ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up

99.835 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2021)
Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
4 Φωτογραφίες »

Μοντέρνο, high-tech µε super ποιότητα και άπλετους χώρους µεσαίο SUV, µε καλή αυτονοµία και σχεδόν ίδια τιµή µε αντίστοιχο συµβατικό. Το Skoda Enyaq iV βάζει δύσκολα ακόµα και σε premium επιλογές.

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.
4 Φωτογραφίες »

Το Enyaq ακολουθεί πιστά την οδηγική γραμμή που έχεις επιλέξει με συγκρατημένη κλίση και χαρακτηριστική ουδετερότητα.

Το Skoda Enyaq προβάλλει ένα νέο πρόσωπο για τη Skoda παίζοντας γερά τόσο ανάµεσα στα ηλεκτρικά, όσο και σε αντίστοιχες βενζινοκίνητες προτάσεις, αφού τα 29.942 ευρώ για τη βασική έκδοση των 148 ίππων και την 55άρα µπαταρία (από 34.898 το µοντέλο που είχαµε µε 204 ίππους και 62 kWh µπαταρία) είναι τιµή πρόκληση για ηλεκτρικό SUV 4,69 µ..

Top ποιότητα και super πρακτικότητα
Σχεδιαστικά κάνει ξεκάθαρο πως πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο µοντέλο, µε ρέουσες γραµµές και ένα αεροδυναµικό σχήµα. Βέβαια αυτό που θα σε εντυπωσιάσει είναι το εσωτερικό του, µε τον high-tech διάκοσµο και τον πολυτελή αέρα. Tα υλικά αγγίζουν τα όρια του premium, όπως και το φινίρισµα µε τις δερµάτινες ενθέσεις, ενώ τεχνολογικά το τέµπο δίνουν η οθόνη αφής 13ΆΆ, o ψηφιακός πίνακας οργάνων και το Head Up Display επαυξηµένης πραγµατικότητας. Όσο για χώρους, 5 υπερµεγέθης φαντάζουν φιτ και τα 585 λτ. του πορτ-µπαγκάζ υπεραρκετά για µια οικογένεια.

Με 380 χλµ. αυτονοµία, ήσυχο και ευέλικτο
Κατά τη διάρκεια της δοκιµής µας, ο κινητήρας των 180 ίππων επιτάχυνε ζωηρά το µοντέλο τόσο στην πόλη όσο και στην Αττική Οδό και µάλιστα µε καλά επίπεδα αυτονοµίας, αφού αυτή µπορεί να φτάσει έως και τα 380 χλµ.. Κατά τα άλλα, στο δρόµο, από τη στιγµή που θα κυλίσουν οι τροχοί του Enyaq δεν µπορεί παρά να µείνεις εντυπωσιασµένος από την ησυχία που επικρατεί στην καµπίνα και την ικανότητα της ανάρτησης (µε πολλαπλούς συνδέσµους πίσω) να σιδερώνει τις ανωµαλίες. Ένας ακόµη άσος στο µανίκι του Enyaq είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς. Διαµορφώνει σούπερ ευελιξία (κύκλος στροφής 9,3 µ., που είναι µικρότερος και από της Fabia) και µια πολύ καλή εικόνα του Enyaq σε επίπεδο οδικής συµπεριφοράς.

Σελίδα 1Mega Test: Με 15 ηλεκτρικά σε πόλη & αυτοκινητόδρομο
Σελίδα 2Audi e-tron 55: Ηλεκτρίζει σε όλα του
Σελίδα 3Citroen e-C4 C-Cross: Διαφέρει & ξεχωρίζει και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 4DS 3 Crossback E-Tense: H Avant garde των ηλεκτρικών B-SUV
Σελίδα 5Ford Mustang Mach-E RWD Extended Range 292 PS: Mε το δεξί…
Σελίδα 6Honda e Advance 154 PS: Ξέρει να κερδίζει τις εντυπώσεις
Σελίδα 7Hyundai Kona Electric 204 PS: Ο χιλιοµετροφάγος
Σελίδα 8Kia e-Niro & e-Soul Long Range 204 PS: Πρωταθλητές αυτονομίας
Σελίδα 9Lexus UX 300e 204 PS: Ξεχωρίζει µε τη µοναδικότητά του
Σελίδα 10Mercedes EQA 250: Ξέρει να ξεχωρίζει
Σελίδα 11Nissan LEAF e+: Ο πρωτοπόρος των ηλεκτρικών στην Ελλάδα
Σελίδα 12Opel Mokka-e 136 PS: Φωνάζει µοντέρνο από µακριά
Σελίδα 13Peugeot e-208: Ο αθόρυβος λέων
Σελίδα 14Skoda Enyaq iV 60 180 PS: Level up
Σελίδα 15VW ID.3: To Golf του 21ου αιώνα
KIA
Mototriti.gr