Η ισχυρότερη έκδοση του Nissan LEAF, µε τη µεγάλη µπαταρία, προσφέρει εξαιρετική αυτονοµία, ανεβάζοντας αισθητά την ανταγωνιστικότητά του απέναντι στις ηλεκτρικές λύσεις της αγοράς.
Η Nissan ήταν η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε στη χώρα µας ένα ηλεκτρικό, προσιτό και οικογενειακό µοντέλο, µε τη δεύτερη γενιά του LEAF, το οποίο µην λησµονούµε πως πρόκειται για το παγκόσµιο ηλεκτρικό Best Seller. Το ιαπωνικό µοντέλο των 4,49 µ. ξεχωρίζει για την αιχµηρή σχεδίαση µε το σφηνοειδές εµπρός µέρος και τον πολύ καλό αεροδυναµικό συντελεστή (cd 0,28), στοιχείο σηµαντικό για τα ηλεκτρικά.
Με καλούς χώρους Περνώντας στην καµπίνα του LEAF, η σχεδίαση διατηρεί µια συµβατική προσέγγιση µε λιτό διάκοσµο και καλοσυναρµολογηµένα µέρη µε µια φάσα µε µαλακή επένδυση. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και ο πίνακας οργάνων, µε µεγάλο αναλογικό ταχύµετρο στα δεξιά και µία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά. Σχετικά µε την ευρυχωρία, τρεις ενήλικοι θα βολευτούν σχετικά άνετα, ενώ πολύ καλός είναι ο χώρος αποσκευών µε 435 λτ..
Ευκολοδήγητο και µε πολύ καλό νούµερο αυτονοµίας Η ψηλότερη θέση οδήγησης, συγκριτικά µε οποιοδήποτε άλλο χάτσµπακ, η πολύ καλή περιµετρική ορατότητα και ο εύκολος χειρισµός διαµορφώνει ένα άνετο και ευκολοδήγητο προφίλ για το LEAF, µε καλή ποιότητα κύλισης και οµαλές αντιδράσεις της ανάρτησης όταν συναντά κακοτεχνίες. Στην άνεση παίζει ρόλο και η «αφωνία» του κινητήρα φυσικά, ο οποίος µπορεί να µην θορυβεί, αλλά µε 217 άλογα και 340 Nm ροπής έχει εξαιρετικές ενδιάµεσες επιταχύνσεις. Αντίστοιχα και η µεγαλύτερη µπαταρία των 62 kWh (η βασική έκδοση έχει µπαταρία 36 kWh και αποδίδει 153 ίππους) δίνει µια πραγµατική αυτονοµία 355 χλµ., µε χρήση του προγράµµατος Eco και της λειτουργίας e-pedal, που επιτρέπει οδήγηση µε το ένα πόδι και επιφέρει τη µέγιστη δυνατή ανάκτηση.