ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιάννης Κάττωριτς, Communication & Public Affairs Manager Ford

Θανάσης Αγγελής, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων Hyundai και Kia

Κλαίρη Χατζηγιάννη, Press Relations Manager Toyota

Τι δηλώνουν οι πρωταθλητές των εγγυήσεων

66.151 Επισκέψεις στο άρθρο

Εμείς δώσαμε το λόγο στα στελέχη της αγοράς να μας μιλήσουν σχετικά με τις εγγυήσεις που προσφέρουν οι εταιρείες για να μας πουν και τη δική τους άποψη. Ας ξεκινήσουμε με τους πρωταγωνιστές:

Ford
Για τους περισσότερους από εμάς, η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου δεν είναι εύκολη υπόθεση μιας και στις περισσότερες περιπτώσεις χρειάζεται να καταβληθούν αρκετές χιλιάδες ευρώ.

Πιστεύω πως σε τέτοιου είδους αγορές είναι σημαντικό για κάθε αγοραστή να υπάρχει μία επιπλέον εξασφάλιση για τα χρήματα που δίνει. Στη Ford έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν μας και μένουμε πιστοί στη δέσμευση μας να παρέχουμε στους Έλληνες καταναλωτές σύγχρονα αυτοκίνητα, με πλήρη εξοπλισμό και τεχνολογίες αιχμής, ικανά να τους συντροφεύσουν απροβλημάτιστα για πολλά χρόνια. Η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που προσφέρουμε, πέρα από τα προφανή οφέλη, προσφέρει και ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα: διατηρεί υψηλή τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου!

Hyundai
Η Hyundai είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που παρέχει στους πελάτες, για κάθε νέο αυτοκίνητο, μεγάλης χρονικής διάρκειας εργοστασιακή εγγύηση πέντε (5) ετών, χωρίς όριο χιλιομέτρων. Η μοναδική αυτή εγγύηση εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη και  δημιουργεί ξεγνοιασιά χωρίς όρια για τον πελάτη μας, σε ένα κόσμο γεμάτο περιορισμούς. 

Ταυτόχρονα με την παραπάνω 5ετή εργοστασιακή εγγύηση που ισχύει ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα, η Hyundai παρέχει σε κάθε νέο αυτοκίνητο επί 5 έτη δωρεάν ετήσιο τεχνικό οπτικό έλεγχο καλής λειτουργίας. Επιπρόσθετα, παρέχει και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια, ιδιαίτερα χρήσιμη αφού καλύπτει τον κάτοχο ενός Hyundai σε έκτακτες ανάγκες που υπερβαίνουν την υψηλή κατασκευαστική αξιοπιστία – από την αλλαγή ελαστικού και τη ρυμούλκηση, ως την αποφορτισμένη μπαταρία ή την έλλειψη καυσίμου. 

Όλα τα παραπάνω είναι συνέργεια και των τριών συμμετεχόντων στην μεγάλη προσπάθεια επίτευξης του στόχου  μας, που είναι :
  • “ο ενθουσιασμός του πελάτη”.
  • Ο κατασκευαστής αναλαμβάνει το κόστος της εγγύησης.
  • Η εισαγωγική αναλαμβάνει το κόστος της 5-ετούς οδικής βοήθειας. 
  • Ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής αναλαμβάνει το κόστος των δωρεάν ετήσιων ελέγχων.
  • Η συνέργεια σε όλο το μεγαλείο της!

KIA
Η μοναδική Επταετής εγγύηση της KIA αποτελεί περίτρανη απόδειξη της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων KIA.
Η KIA παρέχει πλήρη 7ετή εγγύηση για τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη σε όλα της τα μοντέλα από το 2010 κι έπειτα.

Παράλληλα παρέχει 12ετή εγγύηση έναντι διάτρησης από διάβρωση και 5ετή εγγύηση για την βαφή ενώ όλα τα γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ συνοδεύονται από 2ετή εγγύηση.

Ο αυστηρός ποιοτικός έλεγχος σε όλες τις φάσεις κατασκευής του αυτοκινήτου καθώς και η παραγωγή από τον ίδιο τον Κατασκευαστή μηχανικών μερών όπως ο κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων και την παροχή της μοναδικής αυτής εγγύησης. Πέραν των εργοστασίων στην Κορέα η KIA έχει επενδύσει σε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο στην Σλοβακία όπου κατασκευάζεται αποκλειστικά το CEED και το Sportage.

Η εγγύηση αυτή έχει θετικότατο αντίκτυπο στην πιστότητα αλλά και στην ικανοποίηση των πελατών μας.
Μεγάλες εταιρείες ερευνών όπως η JD Power έχουν ήδη αναδείξει την ποιοτική υπεροχή και την αξιοπιστία των μοντέλων KIA.

Πέραν της σιγουριάς και ασφάλειας που παρέχει η παραπάνω εγγύηση διατηρεί και μία υψηλή αξία μεταπώλησης αφού η εγγύηση ακολουθεί το αυτοκίνητο κι όχι τον κάτοχο.

Η ΚΙΑ Hellas σε συνδυασμό με παροχές μετά την πώληση όπως δωρεάν αναβάθμιση των εργοστασιακών συστημάτων πλοήγησης, δωρεάν ανανέωση Οδικής Βοήθειας, εφαρμογές για smartphones (KIA app) κ.λ.π. στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών της και στην παραμονή τους στην Μάρκα και στα προϊόντα της.

Toyota
Είναι γεγονός ότι η Toyota έχει συνδεθεί με την αξιοπιστία και το αντίστροφο. Σίγουρα όμως για τους καταναλωτές δεν είναι το μοναδικό ζητούμενο αφού επίσης σημαντικό ρόλο παίζουν οι καινοτόμες τεχνολογίες που η Toyota έχει αναπτύξει παγκόσμια, καθώς και η μοντέρνα σχεδίαση, η ποιότητα και η ασφάλεια των αυτοκινήτων της. Ο συνδυασμός δε αυτών των συστατικών είναι, μεταξύ άλλων, ένα από τα βασικά μέρη της συνταγής επιτυχίας της μάρκας. Στην ελληνική αγορά η συνταγή αυτή έχει αποδώσει τα μέγιστα, αφού προσθέτοντας επιπλέον την υποδειγματική δραστηριοποίηση της εταιρείας στην προσφορά υψηλού επιπέδου υπηρεσιών μετά την πώληση, το γνωστό After Sales Service, έχουμε καθιερωθεί στην ελληνική αγορά ως πρωτοπόροι και αδιαμφισβήτητοι ηγέτες. 

Οι υπηρεσίες μας ξεχωρίζουν με άξονα σαφώς πελατοκεντρικό. Η Toyota είναι η πρώτη εταιρεία που, πριν από δεκαετίες, έθεσε νέα πρότυπα στην αγορά και μεταξύ άλλων «δίδαξε» την αξία και τα οφέλη που έχει ο καταναλωτής μέσα από την παροχή της 6ετούς εγγύησης.

Η παγκόσμια φιλοσοφία της Toyota για συνεχή βελτίωση, με τον ιαπωνικό όρο: «Kaizen», μας οδηγεί να δεσμευόμαστε συνεχώς και να αναπτύσσουμε το ήδη πετυχημένο πρόγραμμα της παροχής εγγύησης, με σκοπό να αισθάνεται ο κάθε πελάτης μας ξεχωριστά την ασφάλεια που παρέχει η μάρκα και να απολαμβάνει κάθε στιγμή την απόλυτη ικανοποίηση και εμπειρία TOYOTA.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
DOBLO VS COURIER