ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έως 10 μ. παραπάνω για το «κοκκάλωμα» με φθαρμένα ελαστικά

90.556 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2020)
Έως 10 μ. παραπάνω για το «κοκκάλωμα» με φθαρμένα ελαστικά
2 Φωτογραφίες »

Οι μετρήσεις μας με σχεδόν καινούργια ελαστικά (βάθος πέλματος 7 χλστ.) έδειξαν πως για την πλήρη ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 36,2μ. Στις ίδιες συνθήκες, με την ίδια μάρκα, τύπο και φυσικά διάσταση ελαστικού, αλλά βάθος πέλματος 4,0 χλστ. η μέση απόσταση ακινητοποίησης αυξήθηκε κατά 4,2 μέτρα, φθάνοντας στα 40,4 μ. (αύξηση 10,4%). Όταν μετρήσαμε το φρενάρισμα με ελαστικά το νόμιμο όριο του 1,6 χλστ. σοκαριστήκαμε διαπιστώνοντας πως η απόσταση ακινητοποίησης είχε αυξηθεί επιπλέον 5,4 μ. φτάνοντας στα 45,8! Σε σχέση με την αρχική μέτρηση μιλάμε για αύξηση απόστασης κατά 9,6 μέτρα ήτοι αύξηση 21%. Μπορείτε να φανταστείτε τις συνέπειες σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού. Μετρήσαμε τις επιδόσεις φρεναρίσματος και σε γλιστερή άσφαλτο με μειωμένο συντελεστή τριβής. Η απόσταση φρεναρίσματος με καλά ελαστικά ήταν 37,4 μ. για να ανεβεί στα 43,2 μ. (βάθος πέλματος 4 χλστ.) και να κορυφωθεί στα 47,4 μ. (βάθος πέλματος 1,6 χλστ.).

Σελίδα 1Mega Test: Κίνδυνος-θάνατος τα φθαρμένα λάστιχα!
Σελίδα 2Τι γίνεται σε ταχύτητες πόλης;
Σελίδα 3Έως 10 μ. παραπάνω για το «κοκκάλωμα» με φθαρμένα ελαστικά
Σελίδα 4Τρόμος στο βρεγμένο: Έως και 100 μέτρα μεγαλύτερο φρενάρισμα!
Σελίδα 5Προσοχή και στις σωστές πιέσεις!
Σελίδα 6Προσοχή στα μεταχειρισμένα ελαστικά
Σελίδα 7Πολλαπλάσιος κίνδυνος το καλοκαίρι!
Σελίδα 8Πότε αλλάζω λάστιχα;
Σελίδα 910 tips για «σωστά» ελαστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS