Aρνητικά κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τον φετινό Μάρτιο σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα το 2018. Δείτε τα πρωτογενή στοιχεία.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών το μήνα Μάρτιο 2019 υπήρξαν μειωμένες κατά -13,9% ως προς το μήνα Μάρτιο 2018.
Συνολικά, στο τρίμηνο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι ελαφρώς μειωμένες κατά -1,8% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Σημειώνεται ακόμη πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019 κινήθηκε -64,8% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009).
Όσον αφορά στα στατιστικά στοιχεία για την εκάστοτε μάρκα στην Ελλάδα, σημειώνουμε πως, η Fiat πέρασε μπροστά τον περασμένο μήνα με 972 ταξινομήσεις ωστόσο, πίσω της καραδοκεί η Peugeot (σ.σ ήταν δεύτερη και το Φλεβάρη με 744 αυτοκίνητα) με τη μεταξύ τους διαφορά να ορίζεται μόλις στα 51 αυτοκίνητα (921 πωλήσεις). Τρίτη θέση για τη Volkswagen με 869 ταξινομήσεις, ενώ η πεντάδα κλείνει με τις Toyota και Citroen που τερμάτισαν τη μηνιαία κούρσα με 844 και 719 πωλήσεις αντίστοιχα.
Επόμενος σταθμός οι premium μάρκες, εκεί που η BMW σημείωσε για πρώτη φορά μέσα στη χρονιά τις υψηλότερες μηνιαίες πωλήσεις, αφήνοντας πίσω τη Mercedes-Benz και την Audi.
Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+5,3%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά 6,8% ως προς το 2018.