12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Mercedes EQC Vs Audi e-tron
26.072 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2020)
Hλεκτρισμένη ατμόσφαιρα: Η άρτι αφιχθείσα Mercedes EQC και το Audi e-tron είναι δύο super premium ηλεκτρικά SUV, που σηκώνουν την παντιέρα της ηλεκτρικής επανάστασης.
Η νέα Mercedes EQC, που μόλις δοκιμάσαμε στην Ελλάδα, κοιτάει στα μάτια το Audi e-tron, το οποίο έχει αξιολογηθεί εδώ και ένα χρόνο. Με την πρώτη κιόλας ματιά τα δύο premium, ηλεκτρικά SUV δείχνουν πολύ κοντά το ένα με το άλλο μιας και έχουν την ίδια ιπποδύναμη και παρόμοια χωρητικότητα μπαταρίας. Επίσης έχουν και παραπλήσια τιμή: Η Mercedes ΕQC 400 των 408 ίππων κοστίζει 82.000 ευρώ, ενώ το αντίστοιχης ιπποδύναμης Audi e-tron 55 ξεκινάει από 84.890 ευρώ (το e-tron 50 quattro των 313 ίππων είναι διαθέσιμο από 73.070 ευρώ).
Σχεδίαση: Δείχνει πιο… ηλεκτρική η EQC
Η Mercedes EQC είναι πιο διακριτική και compact σε διαστάσεις, ενώ έχει σαφείς ηλεκτρικές «πινελιές» και σχεδίαση που ξεχωρίζει από τα συμβατικά SUV της φίρμας. Από την άλλη, το Audi e-tron είναι σαφώς πιο πληθωρικό (4,9 μέτρα σε μήκος) και δεν κάνει τόσο έκδηλο το ηλεκτρικό του υπόβαθρο. Τελικά όμως είναι πιο αεροδυναμικό με τους (έξτρα) virtual καθρέφτες, οι οποίοι έρχονται με τη μορφή δύο μικρών πτερυγίων με κάμερες για να ρίξουν το σχετική συντελεστή στο 0,27 κάτι που θεωρητικά προσφέρει έως και 35 χλμ. παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας!
Στην πρίζα
Η EQC έχει μια μπαταρία με χωρητικότητα 85 kWh από τις οποίες αξιοποιήσιμες είναι οι 80 (αυτό βοηθά στην μακροζωία της), ενώ το e-tron έχει στα χαρτιά μεγαλύτερη μπαταρία με 95 kWh. Από αυτές όμως αξιοποιήσιμες είναι οι 84, έτσι τα δύο μοντέλα στην καθημερινότητα είναι πιο κοντά από ότι δείχνουν τα χαρτιά. Η Mercedes κάνει λόγο για 416 χλμ. αυτονομίας και η Audi για 400 χλμ. Το e-tron όμως μπορεί να κάνει χρήση ταχυφορτιστή 155 kW (φορτίζει το 80% σε 26 λεπτά), ενώ η EQC είναι εφοδιασμένη για 112 kW το πολύ (φορτίζει το 80% σε 35 λεπτά). Με Wallbox 7,3 kW στο σπίτι, η EQC για πλήρη φόρτιση θέλει 12 ώρες και 45 λεπτά, ενώ το e-tron, 13 ώρες και 45 λεπτά. Με απλή οικιακή πρίζα και στις δύο περιπτώσεις ο χρόνος είναι τραγικά πολύς: 44 ώρες και 15 λεπτά το e-tron (8 χλμ. αυτονομίας/ώρα) και 41 ώρες η EQC (9 χλμ. αυτονομίας/ώρα).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχεδίαση: Δείχνει πιο… ηλεκτρική η EQC
Η Mercedes EQC είναι πιο διακριτική και compact σε διαστάσεις, ενώ έχει σαφείς ηλεκτρικές «πινελιές» και σχεδίαση που ξεχωρίζει από τα συμβατικά SUV της φίρμας. Από την άλλη, το Audi e-tron είναι σαφώς πιο πληθωρικό (4,9 μέτρα σε μήκος) και δεν κάνει τόσο έκδηλο το ηλεκτρικό του υπόβαθρο. Τελικά όμως είναι πιο αεροδυναμικό με τους (έξτρα) virtual καθρέφτες, οι οποίοι έρχονται με τη μορφή δύο μικρών πτερυγίων με κάμερες για να ρίξουν το σχετική συντελεστή στο 0,27 κάτι που θεωρητικά προσφέρει έως και 35 χλμ. παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας!
Στην πρίζα
Η EQC έχει μια μπαταρία με χωρητικότητα 85 kWh από τις οποίες αξιοποιήσιμες είναι οι 80 (αυτό βοηθά στην μακροζωία της), ενώ το e-tron έχει στα χαρτιά μεγαλύτερη μπαταρία με 95 kWh. Από αυτές όμως αξιοποιήσιμες είναι οι 84, έτσι τα δύο μοντέλα στην καθημερινότητα είναι πιο κοντά από ότι δείχνουν τα χαρτιά. Η Mercedes κάνει λόγο για 416 χλμ. αυτονομίας και η Audi για 400 χλμ. Το e-tron όμως μπορεί να κάνει χρήση ταχυφορτιστή 155 kW (φορτίζει το 80% σε 26 λεπτά), ενώ η EQC είναι εφοδιασμένη για 112 kW το πολύ (φορτίζει το 80% σε 35 λεπτά). Με Wallbox 7,3 kW στο σπίτι, η EQC για πλήρη φόρτιση θέλει 12 ώρες και 45 λεπτά, ενώ το e-tron, 13 ώρες και 45 λεπτά. Με απλή οικιακή πρίζα και στις δύο περιπτώσεις ο χρόνος είναι τραγικά πολύς: 44 ώρες και 15 λεπτά το e-tron (8 χλμ. αυτονομίας/ώρα) και 41 ώρες η EQC (9 χλμ. αυτονομίας/ώρα).