Η αγορά φαίνεται να εγκαταλείπει το ντίζελ. Η Ευρώπη έχει κάνει στροφή και κάθε χρόνο το ντίζελ χάνει ποσοστά στην αγορά. Που πάνε αυτοί οι αγοραστές, κάποιοι επιστρέφουν στη βενζίνη, οι περισσότεροι όμως πάνε κυρίως σε υβριδικά και λιγότεροι σε ηλεκτρικά.
Ο λόγος που φεύγουν από το ντίζελ έχει να κάνει κυρίως με τους ρύπους, αφού κανείς δεν θέλει να είναι υπεύθυνος για ένα τέτοιο αποτύπωμα στο περιβάλλον. Όμως μεγάλη μερίδα ανησυχεί για την μεταπωλητική ικανότητα ενός ντίζελ στα επόμενα πέντε χρόνια, ενώ λόγοι όπως η υψηλή τιμή αγοράς, οι χαμηλότερες επιδόσεις και ο θόρυβος συμπληρώνουν την εικόνα.
Με αυτά τα δεδομένα οι αγοραστές είναι εύκολο να περάσουν σε υβριδικά. Αφού ανησυχούν για το περιβάλλον, η λογική κίνηση είναι να πάνε σε ένα αυτοκίνητο με όσο το δυνατόν χαμηλότερους ρύπους. Όσοι ανησυχούν για την μεταπώληση, θα πάνε σε ότι πιο τεχνολογικά προχωρημένο. Και στις δύο περιπτώσεις τα υβριδικά καλύπτουν αυτούς τους αγοραστές και έτσι είναι εμφανές γιατί η μεγαλύτερη στροφή από το ντίζελ δεν είναι πίσω στη βενζίνη αλλά στα υβριδικά.
Επιπλέον οι αγοραστές αυτοί ήταν έτοιμοι να δαπανήσουν παραπάνω για την αρχική αγορά για να έχουν τα οφέλη που θεωρούσαν πριν πως τους εξασφάλιζε το ντίζελ. Τώρα αυτή την υψηλότερη τιμή δεν την φοβούνται και απλά μεταφέρουν το «καπέλο» της οικονομίας, στο «καπέλο» της τεχνολογίας. Αντικαθιστούν την μία προτεραιότητα με την άλλη και συνεχίζουν να πληρώνουν το «καπέλο». Οπότε τα υβριδικά δεν τους φαίνονται πιο ακριβά.
Και με δεδομένες τις καλές επιδόσεις των υβριδικών (σε σχέση με τα ντίζελ) αλλά κυρίως την αθόρυβη λειτουργία τους, η αντικατάσταση των ντίζελ με αυτά είναι επίσης προφανής κίνηση.
Με την αγορά να στρέφεται μακριά από το ντίζελ και προς τα υβριδικά, εσείς το σκέφτεστε; Είστε σε αυτό το ρεύμα; Ή θα γυρίσετε στη βενζίνη; Ποιοί λόγοι σας απομακρύνουν από το ντίζελ και ποιοί λόγοι θα σας πάνε προς τα υβριδικά ή τη βενζίνη; Τι λέτε;
Καταρχήν τα Diesel δεν έχουν πεθάνει γιατί όλες οι μάρκες έχουν βγάλει νέους Diesel κινητήρες που μάλιστα σε πρόσφατη έρευνα εκπέμπουν πιο καθαρό αέρα απο αυτόν που αναπνέουμε (ενημερωθείτε)! Μόνο η Toyota τους κατάργησε προφανώς για να προωθήσει τα υβριδικά της! Εγώ όμως ας πούμε επέλεξα σύγχρονο βενζινοκινητο γιατί όταν χρειάζεται να κάνω κάποια προσπέραση ειδικά σε μεγάλα οχήματα θέλω να έχω δύναμη και να αισθάνομαι ασφάλεια! Οπότε η υβριδική τεχνολογία που υπάρχει τώρα την απορρίπτω... Άσε που είναι πολλά τα κυβικά τους... Κάτι ακούω από Ford μεριά για ecoboost υβριδικά με 155 ίππους αλλά μένει να τα δούμε και αυτά! Σκοπός λοιπόν δεν είναι μόνο η κατανάλωση και οι ρύποι αλλά να είναι και αποδοτικά να έχουν την απαιτούμενη δύναμη που χρειάζεται στο δρόμο, εκτός αν το χρησιμοποιείς μόνο στο κέντρο ή έχεις αποφασίσει ότι θα είσαι εσύ το πιο αργό όχημα στο δρόμο! Υβριδικά λοιπόν και ακόμα περισσότερο ηλεκτρικα χρειάζονται πολλές ακόμα βελτιώσεις για να τα προτιμήσουν αλλά και για να τα εμπιστευτούν οι αγοραστές! Για να μη πούμε για τις μπαταριες που μετά από κάποια χιλιάδες χλμ πέφτει η απόδοση και η αλλαγή τους στοιχίζει όσο δύο ρεκτιφιέ!
Επίσης τα υβριδικά υπάρχουν στην αγορά εδώ και 20 χρόνια... Οπότε δεν τα λες και νέα ή προηγμένη τεχνολογία...! Άσε που το 60% δηλώνουν ότι δεν θα ξανά προτιμήσουν υβριδικό... Γιατί άραγε...? Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? Φαντάζομαι το υπόλοιπο 40% απλά πρόλαβαν να το πουλήσουν πριν πέση η απόδοση των μπαταριών και χρειαστούν αλλαγή!
Την προωθηση των υβριδικων και ηλεκτρικων
αυτοκινητων μπορειτε να τη κανετε με περισσοτερο..τακτ.
Μου θυμιζετε περιοδικο της δεκαετιας 70
που προωθουσε εμφανως συγκεκριμενη μαρκα αυτοκινητων μεσα απο τεστ ντραιβ.
Τωρα αν η ερωτηση ηταν αντικειμενικη,θα απαντουσα ,ναι παλι ντιζελ θα επαιρνα.
Το οτι είναι η Toyota πρώτη σε πωλήσεις αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη αυτοκινητοβιομηχανια αλλά απλώς η καλύτερη σε πωλήσεις δλδ έχει καλύτερη στρατηγική marketing! Απο που και ως που η Toyota κινεί τις εξελίξεις εφόσον σχεδόν όλοι την έχουν ξεπεράσει πλέον! Όλοι έχουν υβριδικά όλοι έχουν νέους κινητήρες Diesel και υβριδικά Diesel και σχεδόν όλοι έχουν ηλεκτρικα στην αγορά BMW, Ford, WV, peugeot, Renault, Nissan κτλ η Toyota ΘΑ βγάλει ηλεκτρικό ενώ δεν έχει πλέον νέους Diesel ούτε υβριδικό Diesel! Και ναι μπορεί να είναι καλή στις πωλήσεις παγκοσμίως αλλά στην πιο σημαντική αγορά που είναι η Ευρώπη, που είναι η Toyota? Επίσης μπορεί 10 εκατομμύρια αγοραστές να επιλέγουν Toyota αλλά 9,5 εκατομμύρια WV 8 εκατομμύρια Ρενό - νισσαν 7 εκατομμύρια Ford κτλ κτλ κτλ οπότε μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ανθρώπων που δεν επέλεξαν Toyota.....
Autotriti για ακόμη μια φορά ασκείτε προπαγάνδα. Είστε σοβαροί? Κάντε μια βόλτα έξω, να δείτε πόσα diesel κυκλοφορούν και πόσα υβριδικά και μετά τα λέμε. Οσο για τις επιδόσεις που λέτε, τα υβριδικά σίγουρα δεν έχουν καλήτερες επιδόσεις απο τα diesel. Κάποτε εκθειάζατε τα diesel και τώρα ξαφνικά τα βγάζετε άχρηστα. Πραγματικά λυπάμαι γιατί τα σοβαρά περιοδικά δεν προπαγανδίζουν κατα αυτό υον τρόπο. Μας κουράσατε. Ο καθένας θα πάρει οτι αυτοκίνητο γουστάρει με βάση τα θέλω του και τις ανάγκες του. Δεν θέλουμε συμβουλάτορες. Κρατήστε τα αυτά για εσάς. Επίσης να ξέρετε ότι μέχρι να γίνει η μετάβαση αποκλειστικά στα ηλεκτρικά, θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια. Ξαφνικά αποκτήσατε περιβαλλοντικές ανησυχίες. Με αυτά που λέτε γελάει ο κόσμος. Δυο είναι οι δρόμοι προς το παρόν. Η diesel η βενζίνη.
Τεχνολογία έχει προχωρήσει και στα ντιζελ, έχω αγοράσει ένα Citroen C3 aircross ντιζελ Euro 6,3
που δεν ρυπαίνει καθόλου, και καταναλωνει 4,5 λίτρα στα 100 χλμ. Με πολύ καλή επιτάχυνση.
Νωμηζω, σκοπιμα γράφουν διαφορά σχόλια κατά τον ντίζελ, για να στραφεί ο κόσμος στα υβριδικα και ηλεκτρικα.
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, πάντως εγώ βλέπω εταιρίες να ανανεώνουν τους στόλους τους με καινούργια ντίζελ, βλέπω εταιρίες leasing να αγοράζουν καινούργια ντίζελ σαν τρελές και να τα δίνουν στους πελάτες τους και επίσης βλέπω και πολλούς ιδιώτες να αγοράζουν ντίζελ. Υβριδικά πάλι, αντε να δω κάνα δύο μέσα στην μέρα και από αυτά τα πιο πολλά είναι Yaris, τα πιο φτηνά δλδ. Ο κόσμος αγοράζει αμάξι με βάση αυτό που γουστάρει σε συνδυασμό με την τσέπη του. Δεν ξέρω ούτε έναν που να αγοράζει με κριτήριο την οικολογία καλώς ή κακώς. Ότι θα πάμε κάποια στιγμή στα ηλεκτρικά, θα πάμε είτε θέλουμε είτε όχι. Αλλά προσωπικά δεν θα βιαζόμουν να θάψω τα ορυκτά καύσιμα, τουλάχιστον για μία - δύο δεκαετίες ακόμα...
ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ?ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν' ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΑΣ....
Και τι γίνεται μετά από λίγα χρόνια που οι μπαταρίες θα χρειαστούν αλλαγή; Ποιος θα επωμιστεί το νέο κόστος; Μήπως είναι σαν να αγοράζεις ξανά το αυτοκίνητο αυτό;
Μιλάω προφανώς για τη γρήγορη απαξίωση των υβριδικών αυτοκινήτων. Στην ουσία ότι κερδίζεις από καύσιμα το πληρώνεις με το παραπάνω όταν θα κληθείς να αγοράσεις ξανά τις μπαταρίες του υβριδικού.
Σοβαρά μιλατε; Εγώ βλέπω τόσα και τόσα ντίζελ να κυκλοφορούν ακόμα; Τώρα τα ντίζελ είναι πιο καθαρά από ποτέ(εκπέμπουν πιο καθαρό αέρα κι απ'αυτον που αναπνέουμε!!!). Αν άλλαζα αυτοκίνητο πάλι ντίζελ θα έπαιρνα...
Έχω ένα Peugeot 208 1.4 e-hdi του 2012 το οποίο εκπέμπει μόνο 87g/CO2. Δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας άρα δεν επιβαρύνει σχεδόν καθόλου το περιβάλλον. Άρα ας μην λέμε πως οι ντίζελ κινητήρες (νέας τεχνολογίας) εκπέμπουν πολλούς ρύπους. Φανταστείτε, τεχνολογία του '12 για φανταστείτε τεχνολογία του ' 19.. Στην τελευταία ερώτηση, παλι ντίζελ (η υβριδικό ντίζελ)
Έχω ένα OPEL ASTRA 1.6 CDTI αγορασμένο καινούργιο τον Ιανουάριο του 2016. Τον Φεβρουάριο 2016 εξελέγη CAR OF THE YEAR 2016 στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στην Γενεύη!!! Είμαι ευτυχισμένος με τον πολύ δυνατό (136PS, ροπή 320) και οικονομικό DIESEL κινητήρα του. Όσο για τις εκπομπές CO2 (gr/km) είναι μόνο 99. Σχεδόν στο όριο 90 της πλήρους απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας… Το «αδηφάγο» σε φόρους και τέλη ελληνικό κράτος το θεωρεί ένα από το πιο «καθαρά» αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα…
Σας παρακαλώ μην απαξιώνετε συλλήβδην όλα τα DIESEL αυτοκίνητα με αυτά που γράφετε… Δεν είναι όλα ίδια!
Στην ερώτηση: Μετά το ντίζελ; Βενζίνη ή υβριδικό;
Απαντώ : Πάλι DIESEL ή υβριδικό DIESEL.
Όντως η Toyota ξεπέρασε την vw πράγματι, και πολλά μπράβο της, όμως υπάρχει πλήθος κόσμου που προτιμάει τους ντίζελ κινητήρες και θα συνεχίζουν να τους υποστηρίζουν και για πολλά ακόμη χρονιά χάρη στα πλεονέκτηματα τους.
Μα τα υβριδικά είναι βενζίνη (και όχι πετρέλαιο, για λόγους που έχουν ήδη σχολιαστεί σε άλλο Non Paper). Όμως στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται "χλιαρά", καθώς προτεραιότητα έχει το μειωμένο κόστος και επιπλέον υπάρχει δυσπιστία προς τις πιο "πολύπλοκες" τεχνολογίες. Για τους ίδιους λόγους και τα αυτόματα κιβώτια αντιμετωπίζονται ακόμα με επιφύλαξη.
Η υβριδική τεχνολογία είναι ο προάγγελος της ηλεκτρικής κίνησης, και αυτο ειναι το μελλον. Όλοι όσοι σχολιάζουν εδώ για δήθεν έλλειψη υποδυναμης των υβριδικών κλπ, θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα για να καταλάβουν. Είναι λογικό να κατηγορούν τον δημοσιογράφο του άρθρου για δήθεν υπόγεια προώθηση των υβριδικών κλπ, γιατί απλά υπερασπίζονται τα diesel που δυστυχώς αγόρασαν και θα χάσουν την αξία τους. Η Toyota όντως πρώτη ανακοίνωσε τη κατάργηση του diesel, γιατί σαν ή μεγαλύτερη και πολυτιμότερα αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη μας, διαμορφώνει τις εξελίξεις. Οι άλλοι, απλά ακολουθούν. Δε γνωριζω άλλη εταιρια που να παραγει υβριδικα και κυψελων υδρογονου και βενζινοκινητα και ηλεκτρικα.
Καλημερα. Διάβασα και σε άλλα άρθρα περί τι τέλος του diesel και τη μετάβαση ας μην πούμε στην υβριδική εποχη, αλλά ας την αποκαλέσουμε τη μετά diesel εποχή. Αντιλαμβανόμαστε όλοι τι διλημμα επιλογής νέου αυτοκινήτου ,οποίος τυχερός έχει τέτοια διλήμματα, τουλάχιστον ως προς την επιλογή καυσίμου. Στα μικρά αυτοκίνητα νομίζω ότι παρά τη βρεφική ηλικία του υβριδισμου-ηλεκτροκινησης η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Ωστόσο από τα 1600cc και άνω ιδιαίτερα όταν μιλάμε για τη νέα μόδα των suv εκεί ακόμη έχουμε ....ψωμί....θεωρώ ότι το βενζινοκίνητο τουρμπατο 1000αρι ή 1600αρι παρά τα 4 ή 6lt/100km δεν μπορούν να πείσουν όταν σε ανοικτό δρόμο με μια συνήθη ταχύτητα 130-140χλμ/ώρα θα γίνουν παρά κάτι 8-10lt. Πρόσθετα δεν θα είμαστε σοβαροί αν κάνουμε έστω και νύξη για ηλεκτροκίνηση...δεν φτάνει μάνα Μ....υπό το πρίσμα λοιπόν ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε για τα επόμενα 15 χρόνια και σε συνδιασμό πάντα με euro 6 επιλογή το diesel είναι μονόδρομος....τώρα αυτά περί θορύβου τί να πω...το δικό μου δεν ακούγεται.....ας αφήσουμε τη πρώτη φουρνιά υβριδικων να βγει, να δοκιμαστεί και ας πάρουμε τη δεύτερη τρίτη....δεν πειράζει....πάντως όντως το μέλλον είναι καθαρά εκεί....
4 Οκτωβρίου παραλαμβανω το μεταχειρισμένο 1600 ρι μου Diesel του 14 από Βουλγαρία.Ε, αφού έκανε 500000 το πρώτο μου ντίζελ το πέταξα και πάω για το δεύτερο.
Βλεπω οτι εχουμε πεσει σε ντιζελοκινητους που εχουν μεινει στη δεκαετεια του `50 τοτε που ολα δουλευανε με πετρελαιο ταχι-λεωφορεια-τρενα- καυστηρες- βιομηχανιες κτλ.και βρωμιζανε την ατμοσφαιρα.Ηρθε η ωρα να τα πουλησετε αν προλαβετε η να τα παρετε στα χωρια σας,και οπως φωναζε ο συγχωρεμενος ο Κουρκουλος στην ταινια ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ οχι αλλο καρβουνο μωρε σταματηστε το καρβουνο....Παρτε παραδειγμα τον Μαρινακη που ειναι 100 χρονια μπροστα(θα φερει την κουπα εφετος στον Πειραια μετα τα δωρα που εδωσε σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ)εκλεισε συμφωνια 1,5 δις ευρω για να του φτιαξουν 14 πλοια που θα κινουνται με υγροποιημενο φυσικο αεριο,οι οδηγοί ταξί πολλοι απο αυτους εχουν φυγει απο το ντιζελ και κινουνται με φυσικο αεριο το ιδιο και πολλες βιομηχανιες και εσεις μιλατε ακομα για ντιζελ.
Καταρχήν τα Diesel δεν έχουν πεθάνει γιατί όλες οι μάρκες έχουν βγάλει νέους Diesel κινητήρες που μάλιστα σε πρόσφατη έρευνα εκπέμπουν πιο καθαρό αέρα απο αυτόν που αναπνέουμε (ενημερωθείτε)! Μόνο η Toyota τους κατάργησε προφανώς για να προωθήσει τα υβριδικά της! Εγώ όμως ας πούμε επέλεξα σύγχρονο βενζινοκινητο γιατί όταν χρειάζεται να κάνω κάποια προσπέραση ειδικά σε μεγάλα οχήματα θέλω να έχω δύναμη και να αισθάνομαι ασφάλεια! Οπότε η υβριδική τεχνολογία που υπάρχει τώρα την απορρίπτω... Άσε που είναι πολλά τα κυβικά τους... Κάτι ακούω από Ford μεριά για ecoboost υβριδικά με 155 ίππους αλλά μένει να τα δούμε και αυτά! Σκοπός λοιπόν δεν είναι μόνο η κατανάλωση και οι ρύποι αλλά να είναι και αποδοτικά να έχουν την απαιτούμενη δύναμη που χρειάζεται στο δρόμο, εκτός αν το χρησιμοποιείς μόνο στο κέντρο ή έχεις αποφασίσει ότι θα είσαι εσύ το πιο αργό όχημα στο δρόμο! Υβριδικά λοιπόν και ακόμα περισσότερο ηλεκτρικα χρειάζονται πολλές ακόμα βελτιώσεις για να τα προτιμήσουν αλλά και για να τα εμπιστευτούν οι αγοραστές! Για να μη πούμε για τις μπαταριες που μετά από κάποια χιλιάδες χλμ πέφτει η απόδοση και η αλλαγή τους στοιχίζει όσο δύο ρεκτιφιέ!
Επίσης τα υβριδικά υπάρχουν στην αγορά εδώ και 20 χρόνια... Οπότε δεν τα λες και νέα ή προηγμένη τεχνολογία...! Άσε που το 60% δηλώνουν ότι δεν θα ξανά προτιμήσουν υβριδικό... Γιατί άραγε...? Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια? Φαντάζομαι το υπόλοιπο 40% απλά πρόλαβαν να το πουλήσουν πριν πέση η απόδοση των μπαταριών και χρειαστούν αλλαγή!
Την προωθηση των υβριδικων και ηλεκτρικων αυτοκινητων μπορειτε να τη κανετε με περισσοτερο..τακτ. Μου θυμιζετε περιοδικο της δεκαετιας 70 που προωθουσε εμφανως συγκεκριμενη μαρκα αυτοκινητων μεσα απο τεστ ντραιβ. Τωρα αν η ερωτηση ηταν αντικειμενικη,θα απαντουσα ,ναι παλι ντιζελ θα επαιρνα.
Το οτι είναι η Toyota πρώτη σε πωλήσεις αυτό δεν σημαίνει ότι είναι η καλύτερη αυτοκινητοβιομηχανια αλλά απλώς η καλύτερη σε πωλήσεις δλδ έχει καλύτερη στρατηγική marketing! Απο που και ως που η Toyota κινεί τις εξελίξεις εφόσον σχεδόν όλοι την έχουν ξεπεράσει πλέον! Όλοι έχουν υβριδικά όλοι έχουν νέους κινητήρες Diesel και υβριδικά Diesel και σχεδόν όλοι έχουν ηλεκτρικα στην αγορά BMW, Ford, WV, peugeot, Renault, Nissan κτλ η Toyota ΘΑ βγάλει ηλεκτρικό ενώ δεν έχει πλέον νέους Diesel ούτε υβριδικό Diesel! Και ναι μπορεί να είναι καλή στις πωλήσεις παγκοσμίως αλλά στην πιο σημαντική αγορά που είναι η Ευρώπη, που είναι η Toyota? Επίσης μπορεί 10 εκατομμύρια αγοραστές να επιλέγουν Toyota αλλά 9,5 εκατομμύρια WV 8 εκατομμύρια Ρενό - νισσαν 7 εκατομμύρια Ford κτλ κτλ κτλ οπότε μιλάμε για πολλά εκατομμύρια ανθρώπων που δεν επέλεξαν Toyota.....
Autotriti για ακόμη μια φορά ασκείτε προπαγάνδα. Είστε σοβαροί? Κάντε μια βόλτα έξω, να δείτε πόσα diesel κυκλοφορούν και πόσα υβριδικά και μετά τα λέμε. Οσο για τις επιδόσεις που λέτε, τα υβριδικά σίγουρα δεν έχουν καλήτερες επιδόσεις απο τα diesel. Κάποτε εκθειάζατε τα diesel και τώρα ξαφνικά τα βγάζετε άχρηστα. Πραγματικά λυπάμαι γιατί τα σοβαρά περιοδικά δεν προπαγανδίζουν κατα αυτό υον τρόπο. Μας κουράσατε. Ο καθένας θα πάρει οτι αυτοκίνητο γουστάρει με βάση τα θέλω του και τις ανάγκες του. Δεν θέλουμε συμβουλάτορες. Κρατήστε τα αυτά για εσάς. Επίσης να ξέρετε ότι μέχρι να γίνει η μετάβαση αποκλειστικά στα ηλεκτρικά, θα περάσουν τουλάχιστον 20 χρόνια. Ξαφνικά αποκτήσατε περιβαλλοντικές ανησυχίες. Με αυτά που λέτε γελάει ο κόσμος. Δυο είναι οι δρόμοι προς το παρόν. Η diesel η βενζίνη.
Τεχνολογία έχει προχωρήσει και στα ντιζελ, έχω αγοράσει ένα Citroen C3 aircross ντιζελ Euro 6,3 που δεν ρυπαίνει καθόλου, και καταναλωνει 4,5 λίτρα στα 100 χλμ. Με πολύ καλή επιτάχυνση. Νωμηζω, σκοπιμα γράφουν διαφορά σχόλια κατά τον ντίζελ, για να στραφεί ο κόσμος στα υβριδικα και ηλεκτρικα.
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, πάντως εγώ βλέπω εταιρίες να ανανεώνουν τους στόλους τους με καινούργια ντίζελ, βλέπω εταιρίες leasing να αγοράζουν καινούργια ντίζελ σαν τρελές και να τα δίνουν στους πελάτες τους και επίσης βλέπω και πολλούς ιδιώτες να αγοράζουν ντίζελ. Υβριδικά πάλι, αντε να δω κάνα δύο μέσα στην μέρα και από αυτά τα πιο πολλά είναι Yaris, τα πιο φτηνά δλδ. Ο κόσμος αγοράζει αμάξι με βάση αυτό που γουστάρει σε συνδυασμό με την τσέπη του. Δεν ξέρω ούτε έναν που να αγοράζει με κριτήριο την οικολογία καλώς ή κακώς. Ότι θα πάμε κάποια στιγμή στα ηλεκτρικά, θα πάμε είτε θέλουμε είτε όχι. Αλλά προσωπικά δεν θα βιαζόμουν να θάψω τα ορυκτά καύσιμα, τουλάχιστον για μία - δύο δεκαετίες ακόμα...
ΣΕ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν' ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ?ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν' ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΑΣ....
Και τι γίνεται μετά από λίγα χρόνια που οι μπαταρίες θα χρειαστούν αλλαγή; Ποιος θα επωμιστεί το νέο κόστος; Μήπως είναι σαν να αγοράζεις ξανά το αυτοκίνητο αυτό; Μιλάω προφανώς για τη γρήγορη απαξίωση των υβριδικών αυτοκινήτων. Στην ουσία ότι κερδίζεις από καύσιμα το πληρώνεις με το παραπάνω όταν θα κληθείς να αγοράσεις ξανά τις μπαταρίες του υβριδικού.
Σοβαρά μιλατε; Εγώ βλέπω τόσα και τόσα ντίζελ να κυκλοφορούν ακόμα; Τώρα τα ντίζελ είναι πιο καθαρά από ποτέ(εκπέμπουν πιο καθαρό αέρα κι απ'αυτον που αναπνέουμε!!!). Αν άλλαζα αυτοκίνητο πάλι ντίζελ θα έπαιρνα...
Έχω ένα Peugeot 208 1.4 e-hdi του 2012 το οποίο εκπέμπει μόνο 87g/CO2. Δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας άρα δεν επιβαρύνει σχεδόν καθόλου το περιβάλλον. Άρα ας μην λέμε πως οι ντίζελ κινητήρες (νέας τεχνολογίας) εκπέμπουν πολλούς ρύπους. Φανταστείτε, τεχνολογία του '12 για φανταστείτε τεχνολογία του ' 19.. Στην τελευταία ερώτηση, παλι ντίζελ (η υβριδικό ντίζελ)
Έχω ένα OPEL ASTRA 1.6 CDTI αγορασμένο καινούργιο τον Ιανουάριο του 2016. Τον Φεβρουάριο 2016 εξελέγη CAR OF THE YEAR 2016 στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στην Γενεύη!!! Είμαι ευτυχισμένος με τον πολύ δυνατό (136PS, ροπή 320) και οικονομικό DIESEL κινητήρα του. Όσο για τις εκπομπές CO2 (gr/km) είναι μόνο 99. Σχεδόν στο όριο 90 της πλήρους απαλλαγής από τέλη κυκλοφορίας… Το «αδηφάγο» σε φόρους και τέλη ελληνικό κράτος το θεωρεί ένα από το πιο «καθαρά» αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα… Σας παρακαλώ μην απαξιώνετε συλλήβδην όλα τα DIESEL αυτοκίνητα με αυτά που γράφετε… Δεν είναι όλα ίδια! Στην ερώτηση: Μετά το ντίζελ; Βενζίνη ή υβριδικό; Απαντώ : Πάλι DIESEL ή υβριδικό DIESEL.
Όντως η Toyota ξεπέρασε την vw πράγματι, και πολλά μπράβο της, όμως υπάρχει πλήθος κόσμου που προτιμάει τους ντίζελ κινητήρες και θα συνεχίζουν να τους υποστηρίζουν και για πολλά ακόμη χρονιά χάρη στα πλεονέκτηματα τους.
Μα τα υβριδικά είναι βενζίνη (και όχι πετρέλαιο, για λόγους που έχουν ήδη σχολιαστεί σε άλλο Non Paper). Όμως στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται "χλιαρά", καθώς προτεραιότητα έχει το μειωμένο κόστος και επιπλέον υπάρχει δυσπιστία προς τις πιο "πολύπλοκες" τεχνολογίες. Για τους ίδιους λόγους και τα αυτόματα κιβώτια αντιμετωπίζονται ακόμα με επιφύλαξη.
Σε βρισκω ανενημερωτο αγαπητε. Διαβασε εδω! https://europe.autonews.com/automakers/toyota-no-1-vw-makes-biggest-gain-ranking-most-valuable-car-brands
Η υβριδική τεχνολογία είναι ο προάγγελος της ηλεκτρικής κίνησης, και αυτο ειναι το μελλον. Όλοι όσοι σχολιάζουν εδώ για δήθεν έλλειψη υποδυναμης των υβριδικών κλπ, θα τους πρότεινα να οδηγήσουν ένα για να καταλάβουν. Είναι λογικό να κατηγορούν τον δημοσιογράφο του άρθρου για δήθεν υπόγεια προώθηση των υβριδικών κλπ, γιατί απλά υπερασπίζονται τα diesel που δυστυχώς αγόρασαν και θα χάσουν την αξία τους. Η Toyota όντως πρώτη ανακοίνωσε τη κατάργηση του diesel, γιατί σαν ή μεγαλύτερη και πολυτιμότερα αυτοκινητοβιομηχανία του πλανήτη μας, διαμορφώνει τις εξελίξεις. Οι άλλοι, απλά ακολουθούν. Δε γνωριζω άλλη εταιρια που να παραγει υβριδικα και κυψελων υδρογονου και βενζινοκινητα και ηλεκτρικα.
Καλημερα. Διάβασα και σε άλλα άρθρα περί τι τέλος του diesel και τη μετάβαση ας μην πούμε στην υβριδική εποχη, αλλά ας την αποκαλέσουμε τη μετά diesel εποχή. Αντιλαμβανόμαστε όλοι τι διλημμα επιλογής νέου αυτοκινήτου ,οποίος τυχερός έχει τέτοια διλήμματα, τουλάχιστον ως προς την επιλογή καυσίμου. Στα μικρά αυτοκίνητα νομίζω ότι παρά τη βρεφική ηλικία του υβριδισμου-ηλεκτροκινησης η απάντηση είναι ξεκάθαρη. Ωστόσο από τα 1600cc και άνω ιδιαίτερα όταν μιλάμε για τη νέα μόδα των suv εκεί ακόμη έχουμε ....ψωμί....θεωρώ ότι το βενζινοκίνητο τουρμπατο 1000αρι ή 1600αρι παρά τα 4 ή 6lt/100km δεν μπορούν να πείσουν όταν σε ανοικτό δρόμο με μια συνήθη ταχύτητα 130-140χλμ/ώρα θα γίνουν παρά κάτι 8-10lt. Πρόσθετα δεν θα είμαστε σοβαροί αν κάνουμε έστω και νύξη για ηλεκτροκίνηση...δεν φτάνει μάνα Μ....υπό το πρίσμα λοιπόν ότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσουμε για τα επόμενα 15 χρόνια και σε συνδιασμό πάντα με euro 6 επιλογή το diesel είναι μονόδρομος....τώρα αυτά περί θορύβου τί να πω...το δικό μου δεν ακούγεται.....ας αφήσουμε τη πρώτη φουρνιά υβριδικων να βγει, να δοκιμαστεί και ας πάρουμε τη δεύτερη τρίτη....δεν πειράζει....πάντως όντως το μέλλον είναι καθαρά εκεί....
4 Οκτωβρίου παραλαμβανω το μεταχειρισμένο 1600 ρι μου Diesel του 14 από Βουλγαρία.Ε, αφού έκανε 500000 το πρώτο μου ντίζελ το πέταξα και πάω για το δεύτερο.
Ναι, γι'αυτο η Toyota έπεσε στην δεύτερη θέση στις αυτοκίνητοβιομηχανίες
Βλεπω οτι εχουμε πεσει σε ντιζελοκινητους που εχουν μεινει στη δεκαετεια του `50 τοτε που ολα δουλευανε με πετρελαιο ταχι-λεωφορεια-τρενα- καυστηρες- βιομηχανιες κτλ.και βρωμιζανε την ατμοσφαιρα.Ηρθε η ωρα να τα πουλησετε αν προλαβετε η να τα παρετε στα χωρια σας,και οπως φωναζε ο συγχωρεμενος ο Κουρκουλος στην ταινια ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ οχι αλλο καρβουνο μωρε σταματηστε το καρβουνο....Παρτε παραδειγμα τον Μαρινακη που ειναι 100 χρονια μπροστα(θα φερει την κουπα εφετος στον Πειραια μετα τα δωρα που εδωσε σε ΑΕΚ και ΠΑΟΚ)εκλεισε συμφωνια 1,5 δις ευρω για να του φτιαξουν 14 πλοια που θα κινουνται με υγροποιημενο φυσικο αεριο,οι οδηγοί ταξί πολλοι απο αυτους εχουν φυγει απο το ντιζελ και κινουνται με φυσικο αεριο το ιδιο και πολλες βιομηχανιες και εσεις μιλατε ακομα για ντιζελ.