Με ειδική ισχύ ίπποι/λτ. που… ζαλίζει, το Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost των 140 ίππων τίθεται αντιμέτωπο με το VW Polo BlueGT 1,4 των 150 ίππων, σε μια ηρωική κόντρα στη μικρή κατηγορία.
Το Ford Fiesta με τον 1.000άρη EcoBoost των 140 ίππων, έχει ισχύ-ρεκόρ για αυτοκίνητο με αυτά τα κυβικά, εξασφαλίζοντας μια εκπληκτική αναλογία 140 ίππων ανά λίτρο, που δύσκολα συναντά κανείς σε αυτοκίνητα παραγωγής.
Απέναντί του, ίδιας λογικής μοτέρ αλλά με περισσότερα κυβικά, είναι ο 1.400άρης TSI ACT που η VW βάζει στο Polo BlueGT. Με 150 ίππους στην ανανεωμένη του εκδοχή, το μικρό μοντέλο της VW έρχεται λοιπόν για να αντιπαρατεθεί με το 140άρι Fiesta, σε μια σύγκρουση πραγματικά «μικρών ηρώων» της αυτοκίνησης.«Φτιάχνεσαι» περισσότερο με το FiestaTo Polo Blue GT ακολουθεί την πεπατημένη της VW και δεν «φωνάζει» τη διαφορετικότητά του εξωτερικά σε σχέση με τα απλά Polo. Ουσιαστικά, τα λογότυπα «GT» στη μάσκα και το πίσω τμήμα, μαζί με τα διακριτικά πλαϊνά σπόιλερ, τη διπλή εξάτμιση και τις 17άρες ζάντες, είναι αυτά που μας δείχνουν ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα Polo 150 ίππων.
Απέναντί του, το Fiesta 1,0 EcoBoost στην επιλογή Black Edition (υπάρχει και Red Edition με διαφορετικούς χρωματισμούς), δείχνει πιο εντυπωσιακό και τραβάει περισσότερο το βλέμμα με το συνδυασμό του κόκκινου με το μαύρο στο αμάξωμά του, τις μαύρες ζάντες, τα περιμετρικά σπόιλερ και την ευδιάκριτη αεροτομή.
Σχετικά με το Fiesta δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και στο test drive δεν με ικανοποίησε) διότι ως κάτοχος του Polo Blue GT (εδώ και λίγους μήνες) συνυπογράφω την κριτική του Autotriti με εξαίρεση την αίσθηση τιμονιού που την θεωρώ πολύ καλή.
Πιστεύω ότι ,εκτός των άλλων, σημασία στην θέση οδήγησης έχει να νιώθεις πως βρίσκεσαι 'μέσα΄στο αυτοκίνητο και όχι 'επάνω' σε αυτό. Οσοι έχουν VW αυτό βιώνουν!
με την απατη τhς vw..πλεον μιλαμε για super και αδιαμφισβητητη νικη της φορντ...ασε την διαφορα στα σερβις στην τιμηοπου η vw...σκιζει λαιμους ειμαι παθων δυστυχως το μετανιωσα τουλαχιστον οσο μιλαμε για επισημο σερβις!!
Με το νεο Polo δινονται 10 λιτρα λαδι δωρο!!Ετσι εχεις παντα καινουριο κινητηρα γιατι μονο συμπληρωνεις!Μονο για την οδικη βοηθεια δεν ξερω,για οταν κοπει η καδενα...
Σχετικά με το Fiesta δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (αν και στο test drive δεν με ικανοποίησε) διότι ως κάτοχος του Polo Blue GT (εδώ και λίγους μήνες) συνυπογράφω την κριτική του Autotriti με εξαίρεση την αίσθηση τιμονιού που την θεωρώ πολύ καλή. Πιστεύω ότι ,εκτός των άλλων, σημασία στην θέση οδήγησης έχει να νιώθεις πως βρίσκεσαι 'μέσα΄στο αυτοκίνητο και όχι 'επάνω' σε αυτό. Οσοι έχουν VW αυτό βιώνουν!
Se autin tin katigoria theleis dunamiki emfanisi kai kratimata kai to Fiesta einai polu mprosta.
με την απατη τhς vw..πλεον μιλαμε για super και αδιαμφισβητητη νικη της φορντ...ασε την διαφορα στα σερβις στην τιμηοπου η vw...σκιζει λαιμους ειμαι παθων δυστυχως το μετανιωσα τουλαχιστον οσο μιλαμε για επισημο σερβις!!
Με το νεο Polo δινονται 10 λιτρα λαδι δωρο!!Ετσι εχεις παντα καινουριο κινητηρα γιατι μονο συμπληρωνεις!Μονο για την οδικη βοηθεια δεν ξερω,για οταν κοπει η καδενα...
...................
Απάντηση: Η είδηση στην οποία αναφέρεστε έχει αναρτηθεί από το Σάββατο.
Δεν εστειλα τελίτσες,και φανταζομαι δεν επικοινώνησα...
Απάντηση: Μη ευπρεπή μηνύματα διαγράφονται. Μπορείτε να γράψετε τις απόψεις σας χωρίς χαρακτηρισμούς.