ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μπορεί η Fiat να είναι mainstream & premium ταυτόχρονα;

3.894 Επισκέψεις στο άρθρο (17/5/2024)
Απόψεις Μπορεί η Fiat να είναι mainstream και premium ταυτόχρονα;
2 Φωτογραφίες »

Απόψεις Μπορεί η Fiat να είναι mainstream και premium ταυτόχρονα;

- Στη γκάμα της Fiat το Panda είναι του «λαού» και το 500άκι για το «Κολωνάκι»
- Στο μέλλον θα έρθουν 5 νέα μοντέλα στη βάση του Panda που θα έχουν οικονομικό χαρακτήρα
- Η Fiat πρέπει να προσφέρει οικονομική και πρακτική γκάμα (Panda), αλλά και «Dolcevita» (500αράκι)
- Με λίγα λόγια η Fiat θέλει να τους ικανοποιήσει όλους, χωρίς να δημιουργήσει εσωτερικό ανταγωνισμό στο 500άκι

Στη γκάμα της Fiat το Panda είναι του «λαού» και το 500άκι για το «Κολωνάκι»

Αν η Fiat για εσένα σημαίνει Panda και Punto, ιταλικός χαρακτήρας αλλά προσιτές τιμές, πρακτικότητα αλλά και χάρη, τότε η μάρκα δεν θα σε απογοητεύσει. Αν πάλι σημαίνει dolce vita και Fiat 500, πάλι παραμένει η μάρκα για εσένα. Γιατί απλά η Fiat ετοιμάζεται για μια διπλή προσωπικότητα, που λίγες άλλες μάρκες θα μπορούσαν να έχουν. Γιατί;
 
Θα ήταν έγκλημα για τη Fiat αλλά και για όλους μας, αν το 500 και η γκάμα που ξεκίνησε γύρω του, δεν συνέχιζε να αποτελεί μέρος της ιταλικής μάρκας. Με το 500 η Fiat μπόρεσε και έκανε τα μίνι αυτοκίνητα  «κουλ», και να βγάλει «λαγό» φέρνοντας το πρώτο premium μοντέλο σε μια κατηγορία που οι premium κατασκευαστές δεν είχαν καμία πρόσβαση. Από την πρώτη μέρα του 500 μέχρι και σήμερα, παίζει μόνο του χωρίς αντίπαλο, χωρίς να έχει αλλάξει παρά μόνο στις λεπτομέρειες, παρά τις σημαντικές αλλαγές πίσω από την λαμαρίνα.

Στο μέλλον θα έρθουν 5 νέα μοντέλα στη βάση του Panda που θα έχουν οικονομικό χαρακτήρα

Η Fiat μπορεί να λανσάρισε μόλις το 600, στη γκάμα του 500, όμως ετοιμάζεται για μια ολόκληρη νέα γκάμα γύρω από το επόμενο Panda. Ο επικεφαλής σχεδίασης της μάρκας, Φρανσουά Λεμπουάν, εξήγησε πως η Fiat θα συνεχίσει ως μια μάρκα με δύο ταυτότητες. Και έτσι εκτός από την dolce vita του 500, θα έχει και την πρακτικότητα του πρώτου Panda που είχε σχεδιάσει ο Τζιουτζιάρο. Η νέα αυτή γκάμα θα επιτρέπει στη Fiat να διατηρήσει το παραδοσιακό της κοινό, που θέλει πρακτικότητα, απλές λύσεις και νορμάλ τιμές σε μία φινετσάτη, μοντέρνα, φιλική «συσκευασία».

Η Fiat πρέπει να προσφέρει οικονομική και πρακτική γκάμα (Panda), αλλά και «Dolcevita» (500αράκι)

Είναι κάτι που ποτέ δεν έχουμε δει σε άλλη μάρκα. Δηλαδή από τη μία πλευρά μια γκάμα με έμφαση στο στυλ, τη σχεδίαση, το lifestyle, την «Dolcevita», όπως χαρακτήρισε την ταυτότητα του 500 ο Λεμπουάν, ίσως προσπαθώντας να αποφύγει τον όρο «premium» για τα μοντέλα της μάρκας. Και από την άλλη, τη Fiat όπως την θυμόμαστε από τη δεκαετία του 80. Λιτή αλλά χαριτωμένη, προσιτή αλλά πρακτική, φιλική αλλά και φινετσάτη. Στις ίδιες εκθέσεις, δύο γκάμες, με το ίδιο σήμα, με κάποια μοντέλα στα ίδια μέτρα, αλλά με τόση απόσταση από το ένα στο άλλο, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο κάποιος να μπερδευτεί, ή το ένα μοντέλο να κλέβει πωλήσεις από το άλλο.

Κοινώς, η Fiat θέλει να τους ικανοποιήσει όλους, χωρίς να δημιουργήσει εσωτερικό ανταγωνισμό στο 500άκι

Γίνεται όμως αυτό; Μπορούν δύο γκάμες με διαφορετικούς προσανατολισμούς να σταθούν μέσα στην ίδια μάρκα; Εδώ δύο μάρκες με διαφορετικά σήματα, διαφορετικά δίκτυα και εκθέσεις, και πάλι, επειδή ανήκουν στον ίδιο όμιλο, δημιουργούν εσωτερικό ανταγωνισμό.
 
Μπορεί η Fiat να αποφύγει κάτι τέτοιο όταν μιλάμε για την ίδια μάρκα; Είναι το 500 αρκετά ισχυρό για να μην αφήσει ένα μοντέλο όπως το επόμενο Panda και τα παράγωγά του, να του κλέψει πωλήσεις; Τι λες; Μπορεί να το καταφέρει αυτό η Fiat;
 

FORD
LEASING DUCATO-ETRANSIT