2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
American muscle car ή Japan sports car; Εσείς τι λέτε;
Mustang vs Toyota GT86
28.813 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2016)
Δώσε γκάζι να «γυρίσει», fun-to-drive να αρχίσει - Πισωκίνητα κουπέ, με «καυτή» εμφάνιση και πολλά άλογα, που ξεσηκώνουν τα οδηγικά πάθη: Ford Mustang και Toyota GT86 ξεσαλώνουν στην πίστα και δίνουν τη δική τους, ιδιαίτερη, ερμηνεία στον όρο «fun to drive».
Κοινός παρανομαστής της Ford Mustang και της Toyota GT86; Mα, τι άλλο από το «fun to drive», που μόνο τα πισωκίνητα κουπέ με κινητήρα μπροστά ξέρουν να προσφέρουν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Εμφάνιση, fun to drive και αμεσότητα, τιμόνι-επιλογέας, οδική συμπεριφορά, 6ετής εγγύηση
- Έλλειψη εκρηκτικότητας, αποτελεσματικότητα φρένων
Ford Mustang
+ Χαρακτήρας, σχεδίαση, επιδόσεις, fun to drive και οδική συμπεριφορά, γκάζι for money
- Ποικιλία πλαστικών στο ταμπλό, αίσθηση τιμονιού γύρω από την ευθεία
Ford Mustang και Toyota GT86: Turbo μοτέρ με 317 άλογα για το πιο θρυλικό, ίσως, αμερικάνικο muscle car, ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας 200 ίππων το ιαπωνικό κουπέ. Κοινός παρανομαστής; Mα, τι άλλο από το «fun to drive» και την οδηγική απόλαυση, που μόνο τα πισωκίνητα κουπέ με κινητήρα μπροστά ξέρουν να προσφέρουν χάρη στο σχεδόν ιδανικό ζύγισμα του αμαξώματος, στο «καθαρό» από κάθε ανεπιθύμητη αντίδραση τιμόνι και φυσικά στις πλαγιολισθήσεις, που είναι ικανά να πραγματοποιούν στα χέρια του πραγματικού οδηγού. Αυτού, που θέλει να νιώθει μέρος της μηχανής, να συμμετέχει στην οδήγηση και όχι απλά να μετακινείται. Αυτού που στο αίμα του κυλάει βενζίνη, αυτού που ψάχνει τη μακρύτερη διαδρομή για να γυρίσει σπίτι, αυτού που θέλει να ζει τη χαρά της οδήγησης. Αυτά τάζει τόσο η νέα Ford Mustang, που κουβαλάει ιστορία 51 ετών, όσο και η GT86, που ήρθε για να ξαναβάλει την Toyota στο παιχνίδι των πισωκίνητων κουπέ.
Με εμφάνιση που «σκίζει»
Με μακρύ καπό, που διατυμπανίζει την old-school αρχιτεκτονική «διαμήκης κινητήρας μπροστά - κίνηση πίσω» και κουπέ αναλογίες, τόσο η Mustang, όσο και η GT86 προκαλούν το μάτι. Τα πράγματα στην αμερικανικής καταγωγής Mustang -6η γενιά, αλλά η πρώτη που εισάγεται επίσημα στην Ευρώπη- είναι σαφώς πιο πληθωρικά. Κακά τα ψέματα, η θέα της Mustang είναι ψαρωτική, από όποια πλευρά και να την κοιτάξεις. Το γεμάτο μούσκουλα, φαρδύ και μακρύ αμάξωμα (4.748 χλστ.) ξεχειλίζει από επιθετικότητα, που τονίζεται από τα λεπτά μπροστινά φώτα, το κοντό πίσω μέρος και φυσικά τις έντονες νευρώσεις του καπό. Από την άλλη, η σφηνοειδής σχεδίαση της σαφώς κοντύτερης GT86 (4.240 χλστ. σε μήκος) είναι ψαγμένη όχι μόνο προς χάρη της αισθητικής, αλλά και της ίδιας της απόδοσης. Όλα τα στοιχεία του GT86, από το χαμηλό καπό (ελέω boxer κινητήρα), τα φανάρια και τα φτερά, μέχρι τη σταθερή αεροτομή, την κεραία στυλ πτερύγιο καρχαρία (για το από πέρσι «φρεσκαρισμένο» μοντέλο) και τον πίσω διαχύτη όλα στοχεύουν στην αεροδυναμική. Αλλωστε η Toyota GT86 έχει αεροδυναμικό συντελεστή μόλις 0,27…
Και για τα T-Sport λεγανε οτι ειναι ακριβα και δεν πανε αλλα εγω σκιζω τα παπατζιδικα 20V με 200+ αλογα...Και εχω 420000χμ.Το προβλημα σας,ειναι οτι δεν ξερετε να τα <<δουλευετε>> και να τα συντηρειτε..ΓΑΤΑΚΙΑ!
Το ένα δεν πουλάει επειδή είναι πιο αργό από τον επιτάφιο και το άλλο επειδή είναι πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει...
Το Toyota απο οτι λενε δεν το παιρνεις για τις επιδοσεις του οποτε δεν με νοιαζει αν μου ριχνει το σαξοραλλο. η Μustang ειναι κουκλα και σε πολυ καλη τιμη.
Και τα δύο...