Η μόνη έκδοση βενζίνης της νέας Giulia είναι αυτή με το 2λιτρο turbo σύνολο των 200 ίππων και των 300 Nm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ.
Νέα Alfa Romeo Giulia
6.177 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2016)
Η ώρα που θα δούμε τη νέα Alfa Romeo Giulia στους δρόμους πλησιάζει. Δείτε αναλυτικά τις διαθέσιμες εκδόσεις, αλλά και τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά που τις συνοδεύουν.
Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι πολλά περισσότερα από την έκδοση Quadrifoglio των 510 ίππων, το ταχύτερο sedan του Nurburgring, χάρη στον χρόνο των 7 λ. και 39 δλ. Και αν η παραπάνω Giulia είναι απαραίτητη για το χτίσιμο της premium εικόνας που επιθυμεί η Alfa, οι απλές εκδόσεις είναι αυτές που θα καθορίσουν την επιτυχία ή όχι του εγχειρήματος.Έχουμε, λοιπόν, ήδη πει πως οι παραγγελίες της Alfa Romeo Giulia θα ξεκινήσουν από τις 15 Απριλίου. Οι επιλογές είναι βασικά δύο, με διαφορετικές όμως αποδόσεις, συστήματα μετάδοσης και κιβώτια ταχυτήτων. Λόγος γίνεται για την Giulia με κινητήρες βενζίνης 2.0 GME T4 και πετρελαίου 2.2 JTDM. Μέχρι το τέλος του έτους, η γκάμα της νέας μεσαίας Alfa θα εμπλουτιστεί με νέες εκδόσεις.Η μόνη έκδοση βενζίνης, συνεπώς, είναι αυτή με το 2λιτρο turbo σύνολο GME T4 των 200 ίππων ισχύος και των 330 Nm ροπής. Η εν λόγω Giulia είναι και η μόνη που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης, ενώ προσφέρεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της εταιρείας. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,6 δλ., ενώ «υπόσχεται» μια μέση κατανάλωση της τάξης των 5,9 λτ./100 χλμ.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΣε ό,τι αφορά στην diesel Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM, υπάρχουν οι εξής 4 εκδόσεις:• Ισχύς 150 PS, ροπή 380 Nm, 6άρι MT, 0-100: 7.9 δλ.; κατανάλωση: -• Ισχύς 180 PS, ροπή 380 Nm, 6άρι MT, 0-100: 7.2 δλ.; κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.• Ισχύς 180 PS, ροπή 450 Nm, 8άρι ΑT, 0-100: 6.8 δλ.; κατανάλωση: 4,2 λτ./100 χλμ.• Ισχύς 180 PS, ροπή 450 Nm, 8άρι ΑT, 0-100: 6.9 δλ.; κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ.Όπως ίσως παρατηρήσατε παραπάνω, η Alfa Romeo δεν ανακοινώνει την κατανάλωση της βασικής έκδοσης της Giulia των 150 αλόγων. Επιπλέον, διευκρινίζουμε πως η τελευταία από τις παραπάνω εκδόσεις, έχει μικρότερη κατανάλωση κατά 0,4 λτ./100 χλμ., χάρη στο πακέτο που η Alfa Romeo ονομάζει Eco. Είναι, δηλαδή, μια τεχνολογία αντίστοιχη με το EfficientDynamics της BMW ή το ultra της Audi.
Παρόλες τις δυναμικές της επιδόσεις, η Alfa Romeo Giulia GME T4 των 200 ίππων «υπόσχεται» μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ είναι και η μόνη που συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.
Θα ηθελα να κανετε μια διορθωση στα γραφομενα του αρθρου σας.
Η alfa romeo giulia στην 2λιτρη εκδοση με τα 200 αλογα εχει 33 κιλα ροπης, και όχι 30 όπως γραφετε.
Σε όλα τα site 33κιλα γραφουν
Ωραια αγαπητε του autotriti, με δουλευεται.Αφου λοιπον το θελετε σε Nm .Σας λεω οτι εχετε κανει λαθος (πιθανον απο βιασυνη ).Δεν ειναι 300Νm η ροπη ,ειναι 330Νm.
Θα ηθελα να κανετε μια διορθωση στα γραφομενα του αρθρου σας. Η alfa romeo giulia στην 2λιτρη εκδοση με τα 200 αλογα εχει 33 κιλα ροπης, και όχι 30 όπως γραφετε. Σε όλα τα site 33κιλα γραφουν
Απάντηση: Δεν γράφουμε πουθενά κιλά ροπής αγαπητέ. Αλλά Nm ροπής.
Οπ οπ οπ κοροιδευω καμια φορα τους γερμανους για τις εμπελοφιλοσοφιες τους αλλα αυτο εδω :Ισχύς 180 PS, κατανάλωση: 3,8 λτ./100 χλμ. οντως ειναι επισημο?Ψιλοντροπη..
Ωραια αγαπητε του autotriti, με δουλευεται.Αφου λοιπον το θελετε σε Nm .Σας λεω οτι εχετε κανει λαθος (πιθανον απο βιασυνη ).Δεν ειναι 300Νm η ροπη ,ειναι 330Νm.
Η βενζινοκίνητη με τα 200 άλογα έχει 330Nm ροπή και όχι 300!