Η Skoda πριν από λίγους μήνες παρουσίασε την Octavia RS στην plug-in υβριδική της έκδοση, αποτελώντας την πρώτη υβριδική RS έκδοση της μάρκας στην ιστορία.
Η Skoda είναι σε θέση πλέον να παρουσιάσει την βενζινοκίνητη και την πετρελαιοκίνητη έκδοση της Octavia RS που γίνεται διαθέσιμη τόσο στo liftback όσο και στo wagon μοντέλο αποδίδοντας, όπως και η υβριδική έκδοση, 245 άλογα σε βενζίνη και 200 άλογα σε diesel.
Η ισχύς στην βενζινοκίνητη Octavia RS πηγάζει από έναν 2λιτρο TSI υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση, όπως είπαμε 245 άλογα, και, 370 Nm ροπής ανάμεσα στις 1.600 και 4.300 σ.α.λ. Το μοτέρ συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είτε με 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG που προσφέρει την δυνατότητα στην Octavia RS να πετύχει το 0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα (0,6 δλ. πιο γρήγορα από την υβριδική) με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Στο diesel, στο μηχανοστάσιο θα υπάρχει 2λίτρος TDI ισχύος 200 ίππων και 400 Nm ροπής που συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο DSG κιβώτιο της φίρμας. Η πετρελαιοκίνητη Octavia RS είναι το μόνο RS μοντέλο της Skoda που μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με τετρακίνηση με το 0-100 να γίνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα.
Στο αισθητικό κομμάτι, οι αναβαθμίσεις σε σχέση με την κανονική Octavia περιλαμβάνουν ζάντες 18 ιντσών με κόκκινες δαγκάνες αλλά και πιο επιθετική εμφάνιση όπως νέους προφυλακτήρες, μαύρο φινίρισμα στην γρίλια και σε άλλα σημεία και μοναδικά LED φώτα ομίχλης. Στη μορφή που την έχουμε συνηθίσει η Octavia RS iV λαμβάνει μία μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος, ενώ στη wagon έκδοση η αεροτομή έχει εγκατασταθεί στο πίσω μέρος της οροφής.
Στο εσωτερικό η τσεχική μάρκα προχώρησε σε κάποιες μικρές αλλαγές, με βασικότερη ένα κομψό περίβλημα από ανθρακονήματα στο ταμπλό μαζί με ένα σπορ τιμόνι τυλιγμένο σε διάτρητο δέρμα και διακοσμημένο με το λογότυπο RS.
Σκίζει από Design το νέο οκτάβια...κάτι Που δε μπορώ να πω για το νέο γκολφ