Όσο καινοτόμα και έξυπνη να είναι μία νέα ιδέα, αν δεν είναι πιο συμφέρουσα από αυτήν που ήδη υπάρχει, δεν πρόκειται να περάσει το «κατώφλι» της γραμμής παραγωγής. Ίσως αυτό να είναι και το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους κινητήρες με ένα σύστημα υπερπλήρωσης σε κάθε κύλινδρο. Για παράδειγμα, το κόστος τοποθέτησης τεσσάρων turbo και οχτώ πεταλούδων γκαζιού σε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα θα εκτόξευαν το κόστος παραγωγής.
Επίσης, η πολυπλοκότητα αυτού του συστήματος ενδεχομένως να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αξιοπιστία, ενώ εμπόδια μπορεί να δημιουργηθούν λόγω της αύξησης του όγκου και των υψηλών θερμοκρασιών που θα αναπτύσσονται. H ιδέα του πρώην μηχανικού της Ford θα μπορούσε να εφαρμοστεί κατά κύριο λόγο σε κινητήρες λίγων κυλίνδρων και χαμηλού κυβισμού, με κύριο στόχο την εξάλειψη του turbo lag και τη βελτίωση της ισχύος όταν τα καυσαέρια δεν έχουν την απαιτούμενη κινητική ενέργεια. Σε αυτή την περίπτωση όμως, το μεγαλύτερο εμπόδιο είναι οι νέοι ηλεκτρικοί συμπιεστές, που κέρδισαν κατευθείαν την εμπιστοσύνη των αυτοκινητοβιομηχανιών βελτιώνοντας δραματικά την απόκριση του κινητήρα. Το αν θα εφαρμοστεί η συγκεκριμένη τεχνολογία ή αν στο μέλλον θα τη θυμόμαστε απλά ως μία ενδιαφέρουσα ιδέα, θα φανεί στην πράξη!