Αντικαθιστώντας το προηγούμενο μοντέλο E350e, η E300e χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων 211 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων που αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 13.5kWh. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής ανέρχεται στη συνδυαστική ισχύ των 320 ίππων και 700 Nm ροπής. Έτσι η E300e αναγορεύεται ταχύτερη από τον προκάτοχό της κάνοντας τα 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα με την μέγιστη ταχύτητα να ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα.
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που πρέπει να αναφερθεί είναι πως το εύρος οδήγησης αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται πλέον στα 50 χιλιόμετρα από τα 33 της E350e.
Περνώντας στην E300de, εξοπλίζεται από έναν τούρμπο ντίζελ κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων με ισχύ 194 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 122 ίππων που θα αντλεί ενέργεια από το πακέτο μπαταριών χωρητικότητας 13,5 kWh οι οποίες φορτίζουν σε περίπου 5 ώρες σε οικιακή πρίζα. Η συνολική ισχύς του υβριδικού συνόλου ορίζεται στα 306 άλογα με την ροπή να «γράφει» 700 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα γίνονται μέσα σε 5,9 δευτερόλεπτα και το ηλεκτρικό εύρος κίνησης φτάνει τα 54 χιλιόμετρα.
Τέλος να αναφέρουμε πως και στις δύο εκδόσεις υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης είναι το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic της γερμανικής premium φίρμας το οποίο παρέχει 440 Nm ροπής άμεσα από την εκκίνηση.