ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Νέο Abarth F595: Aπό τις πίστες στους δρόμους

9.462 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2021)

To F595 αποδίδει 165 άλογα, εξοπλίζεται με εξάτμιση Record Monza που αναστατώνει και προορίζεται για όσους θέλουν να νιώθουν την αίσθηση της οδήγησης σε πίστα στις καθημερινές τους μετακινήσεις.

Το νέο F595 παρουσίασε η Abarth, ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για όσους αναζητούν την αίσθηση της οδήγησης σε πίστα στις καθημερινές τους μετακινήσεις. Το γράμμα "F" στο όνομα αποτελεί ευθεία αναφορά στη Formula 4, στην οποία η Abarth είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων.


Η εξάτμιση Record Monza διαθέτει κάθετες απολήξεις, δύο από κάθε πλευρά.

Η εξάτμιση Record Monza διαθέτει κάθετες απολήξεις, δύο από κάθε πλευρά.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Καρδιά του αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας  1.4 T-Jet προδιαγραφών Euro-6D Final που αποδίδει 165 άλογα και 230 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ., με την απόδοση να δίνει έντονο το παρόν μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 218χλμ./ώρα, ενώ η ρεπρίζ με 5η ταχύτητα από τα 80 στα 120χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 7,8δλ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά διαθέσιμη είναι και η επιλογή αυτόματου κιβωτίου που συνδυάζεται με paddles πίσω από το τιμόνι. Οι επιδόσεις και στις δύο περιπτώσεις είναι παραπλήσιες, με την διαδικασία 0-100χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 7,3 και 7,4 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα. 
 
Το Abarth F595 εφοδιάζεται με την εξέλιξη της θρυλικής εξάτμισης Record Monza, η οποία πλέον διαθέτει κάθετες απολήξεις, δύο από κάθε πλευρά. Η ενεργή βαλβίδα της εξάτμισης ενεργοποιείται από ένα κουμπί στο ταμπλό, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ ενός πιο διακριτικού μπάσου ήχου, ή τον τυπικό βρυχηθμό της Abarth που ξεσηκώνει στο πέρασμα του.

Οι μαύρες ματ ζάντες Sport των 17 ιντσών τραβούν το βλέμμα.

Οι μαύρες ματ ζάντες Sport των 17 ιντσών τραβούν το βλέμμα.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN