Και τα δύο στυλάτα μίνι της αντιπαράθεσης μας είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Το νέο 500e χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 118 ίππων και σύμφωνα με τη Fiat κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται -όπως και στα περισσότερα ηλεκτρικά- στα 150 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 42 kWh που προσφέρει αυτονομία κίνησης 320 χιλιομέτρων, του σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Το Honda e από την άλλη δεν έχει μόνο εντελώς διαφορετική αρχιτεκτονική μιας και έχει τον κινητήρα πίσω και είναι πισωκίνητο, είναι και ισχυρότερο ακόμα και στη βασική του έκδοση με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 136 ίππους (υπάρχει και έκδοση Honda e Advance με 154 ίππους. Σε συνδυασμό με τη μικρότερη μπαταρία (35,5 kWh) το ιαπωνικό ηλεκτρικό μίνι έχει μικρότερη αυτονομία που στον κύκλο WLTP είναι 222 χλμ, αλλά οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες με αυτές του Fiat 500e. Διαφορές όμως υπάρχουν στο χρόνο φόρτισης, με το Fiat 500e να χρειάζεται 21 ώρες για μια πλήρη φόρτιση από απλή οικιακή πρίζα (2,3 kW), ή 35 λεπτά από ταχυφορτιστή 85 kW για την ανάκτηση του 80% της χωρητικότητάς του. Αντίστοιχα το Honda e χρειάζεται 18 και 48 λεπτά από την ίδια οικιακή πρίζα, ενώ από ταχυφορτιστή 50 kW, o χρόνος που χρειάζεται για το 80% της φόρτισης είναι μόλις 31 λεπτά.