Το Honda e ξεχωρίζει όντας πισωκίνητο και πισωμήχανο ξεχωρίζει για την ευελιξία του στην πόλη, αλλά και σε «φτιάχνει» αν επιθυμήσεις να οδηγήσεις γρήγορα.
Στο δρόμο: Υπόσχονται ευελιξία & ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα
34.672 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2021)
Και τα δύο στυλάτα ηλεκτρικά μίνι εξοπλίζονται με πολλά από τα νέα σύγχρονα μέσα άνεσης υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Επιπλέον διαθέτουν και προγράμματα παραμετροποίησης, καθώς και επιλογές για επέμβαση στο σύστημα ανάκτησης πέδησης, προσφέροντάς του καλύτερη διαχείριση της ηλεκτρικής τους ενέργειας. Οι μικρές τους διαστάσεις υπόσχονται κορυφαία ευελιξία στην πόλη (μόλις 8,6 μέτρα ο κύκλος στροφής στο Honda e). Σε συνδυασμό με τις δυναμικές επιδόσεις χάρη στα ηλεκτρομοτέρ τους, τα δαιμόνια μίνι της παρουσίασης υπόσχονται ευχάριστες οδηγικές στιγμές. Το Honda e μάλιστα το οδηγήσαμε και λατρέψαμε την αλα κάρτ συμπεριφορά και τον ξεχωριστό οδηγικό του χαρακτήρα. Την επόμενη εβδομάδα θα οδηγήσουμε και το Fiat 500e, οπότε θα έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα και άποψη.