Το Ford Explorer διατίθεται με μία επιλογή συστημάτων μετάδοσης κίνησης με έναν κινητήρα εγκατεστημένο στους πίσω τροχούς (RWD) ή εναλλακτικά με δύο κινητήρες και κίνηση σε όλους τους τροχούς (AWD).
Το αρχικό λανσάρισμα του νέου Ford Explorer περιλαμβάνει δύο κινητήρια σύνολα. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται η πισωκίνητη επιλογή των 286 ίππων (μπαταρία 77 kWh), η οποία κοστίζει 39.700 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης. Στα 48.200 ευρώ είναι η αρχική τιμή του 4κίνητου Explorer με τα 340 άλογα (μπαταρία 79 kWh).
Στην βάση τη υπάρχουσας γκάμας υπάρχει η πισωκίνητη έκδοση των 286 ίππων, με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα APP 550 (μπαταρία 77 kWh), έχει αυτονομία 600 χιλιομέτρων, υποστηρίζει ταχυφόρτιση 135 kW και ολοκληρώνει το 10-80% σε 28 λεπτά.
Οι παραπάνω τιμές αφορούν το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Style, που μόνο... βασικό δεν είναι. Στάνταρ στο νέο Ford Explorer βλέπουμε, μεταξύ άλλων, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, θερμαινόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, καθώς και 15 τεχνολογίες υποβοήθησης και ασφάλειας του οδηγού (π.χ. Intelligent Adaptive Cruise Control).
Κλείνοντας, να πούμε ότι σε μεταγενέστερο στάδιο θα δούμε και 52άρα μπαταρία με 170 ίππους, η οποία θα έχει και πιο χαμηλή τιμή.