Λίγο πριν πραγματοποιήσει το επίσημο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο Peugeot 208 παρουσιάστηκε επίσημα από τη γαλλική φίρμα, κάνοντας την εμφάνισή του πιο νεανικό, φουτουριστικό, αλλά και… ηλεκτρικό από ποτέ.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, όντας ολοκληρωτικά ανασχεδιασμένο, η νέα δεύτερη γενιά του 208 την οποία σας είχαμε αποκαλύψει λαμβάνει χαρακτηριστικά που συναντάμε και στο 508 fastback, προεξεχόντων των «χαυλιοδόντων» που έχουν πάρει θέση στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα κάτω από τα φωτιστικά σώματα. Μιλώντας για τους προβολείς η φίρμα έχει εξοπλίσει το νέο 208 με LED φώτα, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι οι ζάντες που φτάνουν μέχρι και τις 17 ίντσες, όπως και ένα σχέδιο με μαύρο φινίρισμα που δημιουργεί αντίθεση με το χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος. Από κει και πέρα όπως στο μπροστά, έτσι και στο πίσω μέρος το λογότυπο της εταιρείας συνδυάζεται με την ονομασία ολογράφως, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι εγκατεστημένα σε μαύρο φόντο που συμβάλει και αυτό με τη σειρά του στο χαρακτηριστικό της αντίθεσης.
Σημαντικές βελτιώσεις έγιναν και στο εσωτερικό με το νέο μοντέλο να έρχεται με το i-Cockpit της Peugeot. Τοποθετημένος ψηλά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνδυάζεται με μία οθόνη αφής που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία προσφέρεται σε μεγέθη 5, 7 και 10 ιντσών. Τα περισσότερα από τα χειριστήρια έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα ψυχαγωγίας, έτσι τα παραδοσιακά μπουτόν και οι διακόπτες έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Οι γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες συνδυάζονται με «πινελιές» από ανθρακονήματα, ενώ το σπορ τιμόνι με τη χαρακτηριστική επίπεδη σχεδίαση πάνω και κάτω δίνει και αυτό το παρών.
Η μετάβαση του μοντέλου από την παλιά πλατφόρμα PF1 στη νέα Common Modular Platform (CMP) επέτρεψε στους μηχανικούς της Peugeot να αφαιρέσουν 30 κιλά από το 208, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα τα νέα υλικά βοηθούν μεταξύ άλλων στην μεγαλύτερη άνεση των επιβατών και τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο 208 μάκρυνε κατά 8,2 εκατοστά σε σχέση με το απερχόμενο και έχει μήκος 4.055 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ. και ύψος 1.430 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του μετράται στα 2.540 χλστ..
Η μάρκα θα λανσάρει το μοντέλο με ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και με ένα τετρακύλινδρο ντίζελ μοτέρ 1,5 λίτρων. Η μονάδα της βενζίνης θα προσφέρει ισχύ 75, 100 και 130 ίππων. Η πρώτη επιλογή συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, η δεύτερη με εξάρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο και η τρίτη αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο. Ο ντίζελ κινητήρας των 100 ίππων συνδυάζεται μόνο με εξάρι μηχανικό κιβώτιο.
Ωστόσο για πρώτη φορά η μάρκα προσφέρει στο 208 και μία ηλεκτρική επιλογή. Ο λόγος για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208 που έρχεται με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση βασίζεται στη e-CMP και σύμφωνα με τη Peugeot χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα normal και eco.
Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρίαχωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ. Έτσι, ο χώρος αποσκευών του e-208 επηρεάζεται ελάχιστα και προσφέρει όγκο 220 λίτρων, σε αντίθεση με το «κανονικό» μοντέλο που το διαμέρισμα μετράται στα 265 λίτρα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα.
Έπειτα, όσον αφορά στην επαναφόρτιση το μοντέλο χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW. Διαθέσιμη είναι και η επιλογή ταχείας φόρτισης με τα μοντέλο να φορτίζει μέχρι το 80% σε μόλις 30 λεπτά, ωστόσο απαιτεί 100 kW.
Τέλος να σημειωθεί πως η Peugeot θα προσφέρει το νέο 208 στις εκδόσεις Access, Active, Allure, GT Line και GT, καθώς και στην ηλεκτρική έκδοση e-208 με μηδενικές εκπομπές ρύπων.