Το Renault Alaskan είναι το νέο pick-up ενός τόνου, το οποίο θα ανταγωνιστεί από το 2017, μοντέλα όπως το «αδελφό» Nissan Navara, το Toyota Hilux, το Ford Ranger, το Mitsubishi L200 και το Volkswagen Amarok.
Νέο Renault Alaskan
15.889 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2016)
H Renault μας παρουσιάζει το Alaskan, την πρώτη της απόπειρα στα pick-up, με το οποίο θα επιχειρήσει από το 2ο μισό του 2017, να ανταγωνιστεί τους παραδοσιακούς «παίκτες» της δημοφιλέστερης κλάσης επαγγελματικών οχημάτων. Θα τα καταφέρει άραγε;
Αυτό είναι το Renault Alaskan, το νέο pick-up ενός τόνου, το οποίο θα ανταγωνιστεί από το 2017, μοντέλα όπως το «αδελφό» Nissan Navara, το Toyota Hilux, το Ford Ranger, το Mitsubishi L200 και το Volkswagen Amarok.Το Alaskan είναι η πρώτη προσπάθεια της Renault στην κατηγορία των pick-up και έχει ως όπλο στην «φαρέτρα» του, την τεχνογνωσία της «συμμάχου» Nissan μέσω του Navara. Η αισθητική του βρίσκεται σε αρμονία με την εταιρική ταυτότητα, με την εμπρόσθια όψη να χαρακτηρίζεται από το μεγάλο σήμα της Renault, το «μυώδες» καπό και τα φώτα ημέρας LED. Στάνταρ είναι οι τροχοί των 16 ιντσών, με τις επιλογές να ανεβαίνουν μέχρι τις 18 ίντσες.«Ψυχή» του Alaskan είναι ο twin-turbodiesel κινητήρας των 2,3 λίτρων της Renault-Nissan Alliance, όπως ακριβώς χρησιμοποιείται και στη γκάμα του van Renault Master. Το εν λόγω dCi σύνολο προσφέρεται με ισχύ 160 ή 190 ίππων, ενώ σε ορισμένες αγορές το γαλλικό pick-up θα προσφέρεται και με μοτέρ 2,5 λίτρων, ένα βενζίνης (160 PS) και ένα πετρελαίου (160 ή 190 PS). Υπάρχει η επιλογή για 6άρι μηχανικό ή 7άρι αυτόματο κιβώτιο.Όπως και το Navara, έτσι και το Alaskan θα προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης κατά επιλογή, που επιτρέπει την κίνηση στους πίσω ή και στους 4 τροχούς. Το παρόν δίνει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD), ενώ κλειδώνει και το πίσω διαφορικό. Μεγάλη βοήθεια προσφέρουν «καλούδια» όπως τα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC).Το νέο Renault Alaskan θα προσφέρεται σε single-cab, double-cab και chassis-cab εκδόσεις, με το ρυμουλκούμενο φορτίο (με φρένο) να βρίσκεται στους 3,5 τόνους. Στην καρότσα έχουν τοποθετηθεί γάντζοι πρόσδεσης του φορτίου, ενώ υπάρχει και 12V υποδοχή.Στον εξοπλισμό της καμπίνας περιλαμβάνονται εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, τα οποία ρυθμίζονται ηλεκτρικά με 8 τρόπους. Όλα αυτά, βέβαια, στις πλούσιες εκδόσεις. Το παρόν δίνει και μία οθόνη TFT 5 ιντσών, αλλά και το ηχοσύστημα που είναι συμβατό με smartphone. Σε επιλεγμένες εκδόσεις, τοποθετείται infotainment σύστημα με 7άρα οθόνη, GPS και 360ο κάμερα, που βοηθάει στις μανούβρες.
Το Alaskan είναι η πρώτη προσπάθεια της Renault στην κατηγορία των pick-up και έχει ως όπλο στην «φαρέτρα» του, την τεχνογνωσία της «συμμάχου» Nissan μέσω του Navara.