Ένα μεγαλύτερο Austral που μπορεί να μεταφέρει έως 7 επιβάτες
To Renault Espace ήταν ένα από τα πρώτα minivan που κατάκλυσαν την ευρωπαϊκή αγορά στην δεκαετία του 1980, όμως η γαλλική φίρμα αποφάσισε να κινηθεί προς διαφορετική κατεύθυνση στη νέα του 6η γενιά. Το νέο Espace είναι SUV, θα γίνει διαθέσιμο τόσο με 5θέσια όσο και με 7θέσια διάταξη και, όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, έχει πολλά κοινά στοιχεία (μηχανικά και σχεδιαστικά) με το Austral.
Συγκεκριμένα, όπως και το Austral, το Espace βασίζεται πάνω στην C/D πλατφόρμα της Renault Nissan αλλά σε σχέση με το compact οικογενειακό, έχει 140 χιλιοστά μεγαλύτερο μήκος (4.722 χιλιοστά) και 70 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.738 χλστ.). Η απόστασή του από το έδαφος είναι αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και το αυτοκίνητο θα φοράει από το εργοστάσιο 19 ή 20 ιντσών ζάντες, ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο.
Παρόμοιο με το Austral είναι το τοπίο μέσα στην καμπίνα, αφού το Espace δανείζεται τις δύο ψηφιακές οθόνες σε σχήμα L του γαλλικού compact μικρομεσαίου, μια 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία κάθετη (αφής) μεγέθους 12 ιντσών για την υποστήριξη του συστήματος infotainment. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται δύο θύρες USB-C, ασύρματος φορτιστής, δύο 12V θύρες και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφαλείας, ενώ προαιρετικά προσφέρεται το Head-Up Display των 9,3 ιντσών.
Το Espace θέλει να είναι πρακτικό και ευρύχωρο, όπως και οι προκάτοχοί του και αν κρίνουμε από το διαθέσιμο χώρο για αποσκευές, τα καταφέρνει πολύ καλά. Αναλυτικότερα, στη 5θέσια διάταξη, το Εspace μπορεί να μεταφέρει 777 λίτρα αποσκευών, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, το νούμερο εκτινάσσεται στα 1.818 λίτρα. Στην 7θέσια διάταξη, ο χώρος αποσκευών μειώνεται αρκετά στα 159 λίτρα. Η Renault σημειώνει πως εκτός από το πορτ-μπαγκάζ, υπάρχουν πολλοί χώροι διάσπαρτοι μέσα στην καμπίνα συνολικής χωρητικότητας 39 λίτρων, όπου μπορούν να τοποθετηθούν τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών.
Υβριδικό με 200 άλογα
Η μόνη επιλογή στα κινητήρια σύνολο είναι υβριδική, η οποία αποτελείται από έναν τρικύλινδρο 1.200άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 130 άλογα και 205 Nm ροπής, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 2kWH. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 70 άλογα και συνεργάζεται με τη μπαταρία για να κινεί ακόμη και αμιγώς ηλεκτρικά το Espace, ενώ ο δεύτερος (25 ίππων) λειτουργεί ως γεννήτρια. Συνδυαστικά, η απόδοση του υβριδικού Espace φτάνει τα 200 άλογα.
Η Renault ανακοινώνει πως η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται χάρη στο υβριδικό σύνολο κατά 40% και ανακοινώνει πως η μέση κατανάλωσή του είναι 4,6 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές CΟ2 δεν ξεπερνούν τα 104 γραμ./χλμ. Το 0-100 χλμ./ώρα είναι καλό... στα 8,8 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα.
Το βιβλίο παραγγελιών του Renault Espace θα ανοίξει την άνοιξη.