Πρεμιέρα έκανε το νέο Subaru WRX S4 για την ιαπωνική αγορά, το οποίο έφτασε με μικρές εξωτερικές αλλαγές σε σχέση με το ήδη παρουσιασμένο WRX αλλά φέρνοντας μαζί του την κορυφαία STI Sport R έκδοση!
Η Subaru το τελευταίο διάστημα είχε προχωρήσει στην καμπάνια των teaser σχετικά με το WRX S4 για την ιαπωνική αγορά και πλέον προχώρησε στο επόμενο βήμα που είναι η επίσημη αποκάλυψη του μοντέλου.
Μικρές αλλαγές με το WRX των ΗΠΑ
Οπτικά το WRX S4 δεν διαφέρει σε μεγάλο βαθμό από το WRX που παρουσιάστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο για τις ΗΠΑ. Βασική διαφορά των δύο αυτοκινήτων είναι η έλλειψη ανακλαστήρων στο S4, το λογότυπο S4 στην πίσω πόρτα και τα κόκκινα σήματα STI στη μάσκα και την πόρτα του χώρου αποσκευών στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού STI Sport R. Μία ακόμα λεπτομέρεια είναι η παρουσία υαλοκαθαριστήρα στο πίσω παρμπρίζ παρόλο που το μοντέλο είναι ένα τετράθυρο σεντάν.
Τέσσερις εκδόσεις, ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη για το infotainment
Όπως γνωστοποίησε η Subaru το ολοκαίνουργιο WRX S4 θα διατεθεί στην Ιαπωνία σε τέσσερα εξοπλιστικά επίπεδα, GT-H, GT-H EX, STI Sport R και STI Sport R EX. Στο εσωτερικό οι δύο ανώτερες STI εκδόσεις λαμβάνουν καθίσματα Recaro με επένδυση Ultra Suede, δίχρωμη δερμάτινη ταπετσαρία μαύρου και μπορντό και πεντάλ αλουμινίου. Όσον αφορά την τεχνολογία, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής 11,6 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης είναι στάνταρ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης την πιο πρόσφατη τεχνολογία υποβοήθησης οδήγησης EyeSight X με μια σειρά αισθητήρων συν μια κάμερα που κοιτά τον οδηγό.
275 ίππους και 375 Nm ροπής
Το WRX S4 βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform και σύμφωνα με τν ιαπωνική μάρκα, το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.600 κιλά. Κάτω από το καπό, ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος boxer 2,4 λίτρων κινητήρας αποδίδει 275 ίππους και 375 Nm ροπής, που είναι κατά 25 Nm μεγαλύτερη από το WRX που προσφέρεται στις ΗΠΑ. Μάλιστα σε αντίθεση με το τελευταίο που διατίθεται και με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο για τους Ιάπωνες το S4 θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT.
Διαθέσιμο για παραγγελία στην Ιαπωνία
Όλες οι εκδόσεις είναι τετρακίνητες και εξοπλισμένες με το σύστημα Active Torque Vectoring, ενώ το μοντέλο ξεκινά στην Ιαπωνία από 4.004.000 γιέν (περίπου 31.000 ευρώ). Η Subaru σχεδιάζει να κατασκευάζει 500 μονάδες του WRX S4 το μήνα, για τον πρώτο χρόνο παραγωγής.
H νέα γενιά του Subaru WRX S4 για την Ιαπωνία παρουσιάστηκε! -Μικρές διαφοροποιήσεις εξωτερικά με το WRX. -Νέα πλατφόρμα και νέος κινητήρας 275 ίππων. -Διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση STI Sport R. Σου αρέσει αυτό που βλέπεις ή περίμενες κάτι καλύτερο από τη Subaru;