Ο κ. Νίκος Πρέζας, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing της Volkswagen. Με χαμηλό προφίλ και προβάλλοντας το «Εμείς» μας μιλά και για το νέο Golf.
Το Golf δίνει υπεραξία στην μάρκα
27.938 Επισκέψεις στο άρθρο
Μιλάμε με τον Υπεύθυνο της Volkswagen στην Ελλάδα κ. Νίκο Πρέζα και αποκαλύπτουμε τη νέα στρατηγική που θα ακολουθηθεί με επίκεντρο βέβαια και το νέο Volkswagen Golf.
Είμαστε στο «Εμείς» και όχι στο «Εγώ»
Συνήθως οι «συνεντεύξεις» δίνονται υπό την μορφή ερωτοαπαντήσεων. Όμως στην προκειμένη περίπτωση δεν ακολουθήσαμε αυτήν την οδό, η οποία είναι «ξύλινη» για τον αναγνώστη, αλλά κρατήσαμε την ουσία, που είναι το ίδιο το αυτοκίνητο, το νέο Volkswagen Golf, και έπειτα εξερευνήσαμε τα μελλοντικά πλάνα της μάρκας. Αλλωστε και ο ίδιος ο υπεύθυνος της μάρκας στην Ελλάδα, κ. Νίκος Πρέζας, κράτησε χαμηλό προφίλ προβάλλοντας στη συζήτησή μας το «εμείς», και όχι το εγώ. Το τόνισε αυτό άλλωστε… Τι μας είπε όμως αναλυτικά; Ποια είναι τα σχέδιά του για την Volkswagen;
Στόχος είναι «να δοθεί υπεραξία στην μάρκα»
Στόχος αρχικά από την ομάδα της Volkswagen -όπως μας εκμυστηρεύτηκε είναι να δοθεί υπεραξία στην μάρκα και να συνδεθεί το brand name Volkswagen με «υπηρεσίες προς τον χρήστη». Και το Golf 8, όπως μας ανέφερε ο κ. Πρέζας, μπορεί να αποτελέσει τον ιδανικό ψηφιακό σύντροφο λόγω των τεχνολογιών, της συνδεσιμότητας και των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρει.
Οι υπηρεσίες θα βρίσκονται στο επίκεντρο
Πως θα γίνει το Golf o ιδανικός ψηφιακός σύντροφος αναρωτηθήκαμε στη συνέχεια και η απάντηση έρχεται μέσα από τις υπηρεσίες VolkswagenWe μέσω των οποίων η κινητικότητα είναι κάτι περισσότερο από το αυτοκίνητο, «επανεφευρίσκεται», και μέσω μιας πλατφόρμας παρέχονται ψηφιακές υπηρεσίες για όλους τους ανθρώπους. Και τι σημαίνει αυτό πάλι, αναρωτηθήκαμε, και ανακαλύψαμε πως στόχος της Volkswagen είναι ο καθένας να μπορεί να δημιουργεί τη δική του, τελείως εξατομικευμένη πτυχή κινητικότητας. Να προκύπτει δηλαδή ένα… ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο έχει ως επίκεντρο τους ανθρώπους - και ένας ολόκληρος κόσμος ψηφιακών υπηρεσιών τριγύρω. Ανοιχτό για όλους και με πρόσβαση από παντού.
Στόχος είναι και οι υπηρεσίες μετά την πώληση
Η κουβέντα εξελίσσεται προφανώς γύρω από το ψηφιακό προφίλ του Golf, όμως δεν είναι μόνο η τεχνολογία και η συνδεσιμότητα που θα σε κάνει να το αγοράσεις, πρόσθεσε στη διάρκεια της κουβέντας μας ο Υπεύθυνος της μάρκας στην Ελλάδα. Στόχος είναι ο χρήστης να λάβει ένα ολοκληρωμένο πακέτο φροντίδας, η οποία διαμορφώνεται από πολλούς τομείς. Ανάμεσά τους είναι και οι υπηρεσίες μετά την πώληση, είτε αυτό είναι μια απλή ειδοποίηση γιατί ήρθε η ώρα για το service, είτε ένα ολοκληρωμένο πακέτο εγγύησης, είτε και ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα service σε βάθος χρόνου.
Εμείς, κλείνοντας, αυτό που θα τονίσουμε είναι πως σε όλη τη διάρκεια της ευχάριστης συζήτησης φάνηκε πως το Golf θα αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο στη νέα εποχή της Volkswagen και θέλει να χτίζει νέες βάσεις και την εικόνα της μάρκας.
Αναβαθμίσεις και μετά την αγορά, πολύ ενδιαφέρον. Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι εταιρείες κατασκευής smartphone έχουν κατηγορηθεί ότι εσκεμμένα υποβαθμίζουν τις επιδόσεις των συσκευών στα updates ώστε να οδηγήσουν τους κατόχους στο νέο μοντέλο... Ας το έχουμε κατά νου...
Αναβαθμίσεις και μετά την αγορά, πολύ ενδιαφέρον. Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι εταιρείες κατασκευής smartphone έχουν κατηγορηθεί ότι εσκεμμένα υποβαθμίζουν τις επιδόσεις των συσκευών στα updates ώστε να οδηγήσουν τους κατόχους στο νέο μοντέλο... Ας το έχουμε κατά νου...