Τα Citroen e-C4 και e-C4 X αποκτούν νέο ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 156 ίππων και μεγαλύτερη αυτονομία 420 χιλιομέτρων χάρη σε μία νέα μπαταρία 54 kWh με βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα.
Η Citroen ανεβάζει ρυθμούς αναφορικά με την ηλεκτρική της γκάμα και στο πλαίσιο αυτό ενισχύσει τα αμιγώς ηλεκτρικά, e-C4 και e-C4 X με ισχυρότερο κινητήρα και μεγαλύτερη αυτονομία. Η νέα αυτή επιλογή έρχεται να καθίσει στην κορυφή της γκάμας των δύο μοντέλων, πλαισιώνοντας την ήδη υπάρχουσα.
Πιο συγκεκριμένα, τα Citroen e-C4 και e-C4 X μπορούν πλέον να εξοπλιστούν με ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 156 ίππων, το οποίο συνδυάζεται με μπαταρία 54 kWh με βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα. Ως εκ τούτου η αυτονομία ανέρχεται στα 420 χιλιόμετρα (WLTP), όντας αυξημένη κατά 17% σε σχέση με αυτή των 360 χιλιομέτρων, που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
Παραμένει η επιλογή των 136 ίππων
Ο παραπάνω συνδυασμός, κατά το λανσάρισμα, θα αφορά μόνο την εξοπλιστική έκδοση Shine, ωστόσο τα εξοπλιστικά επίπεδα Live, Feel και Feel Pack θα παραμείνουν διαθέσιμα με το μικρότερο ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 136 ίππων σε συνδυασμό με μπαταρία 50 kWh με αυτονομία έως 360 χιλιομέτρων.
Μένουν ως έχουν οι χρόνοι φόρτισης
Παρά την αυξημένη χωρητικότητα της νέας μπαταρίας, οι χρόνοι επαναφόρτισης δεν αυξάνονται. Δύο τύποι φορτιστών οχήματος είναι διαθέσιμοι στα e-C4 και e-C4 X. Ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW στάνταρ και προαιρετικά ένας τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον, τα e-C4 και e-C4 X είναι συμβατά με γρήγορη φόρτιση. Χρησιμοποιώντας ένα δημόσιο τερματικό 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% σε 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
Πιο πλούσια η γκάμα των e-C4 και e-C4 X.
- Στην κορυφή της γκάμας ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων.
- Μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh προσφέρει αυτονομία 420 χλμ.
- Παραμένει διαθέσιμη η επιλογή των 136 ίππων με αυτονομία 360 χλμ.
Τι μετράει περισσότερο σε ένα ηλεκτρικό, η αυτονομία ή ιπποδύναμη;