ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Το Range Rover Evoque P300e μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα.

Νέο plug-in υβριδικό σύστημα της JLR

2.755 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2020)

Ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης παρουσίασε η Jaguar Land Rover, μέσω των αντίστοιχων εκδόσεων των Range Rover Evoque και Land Rover Discovery Sport, ωστόσο υπάρχουν στο δρόμο και άλλα μοντέλα που θα ακολουθήσουν.


Το νέο σύστημα κίνησης συνδυάζει ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος προσφέρει 200 ίππους και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που με τη σειρά του προσθέτει αλλά 109 άλογα συνδυασμένος βεβαίως με μπαταρία ιόντων λίθίου 15 kWh. Η συνολική ισχύς σύμφωνα με τη βρετανική μάρκα ανέρχεται στους 309 ίππους ενώ η μέγιστη ροπή οριοθετείται στα 540 Nm.

Το Land Rover Discovery Sport P300e.

Το Land Rover Discovery Sport P300e.

 
Μιλώντας επί μέρους για τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το Range Rover Evoque P300e μπορεί να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ το Land Rover Discovery Sport P300e χρειάζεται 6,6 δευτερόλεπτα. Αμφότερα έχουν τη δυνατότητα να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες τους από 0 έως 80% σε 30 λεπτά από φορτιστές 50 kW και 100 kW. Σχετικά με την ηλεκτρική αυτονομία, το Evoque P300e μπορεί να διανύσει 66 χιλιόμετρα, ενώ το Discovery Sport P300e 62 χιλιόμετρα.
 
Όπως υποστηρίζει η JLR, το υβριδικό σύστημα προσφέρει αξιοσέβαστη κατανάλωση καυσίμου, με αυτή του Range Rover να υπολογίζεται στα 1,4 λτρ./100 χλμ. και αυτή του Land Rover στα 1,6 λτρ/ 100 χλμ, σύμφωνα με τον WLTP. Να τονίσουμε πως σε  συνδυασμό με την υβριδική μονάδα υπάρχει αυτόματο κιβώτιο οκτατάχυτων.
 
Αυτοί που θα προβούν στην αγορά τους θα λάβουν ένα καλώδιο φόρτισης που επιτρέπει την φόρτιση της μπαταρίας σε 6 ώρες και 42 λεπτά μέσω μιας κανονικής οικιακής πρίζας.
 
Σε ότι αφορά τα προφίλ οδήγησης αυτά είναι τρία. Η προεπιλεγμένη λειτουργία είναι η υβριδική, που τα δύο μοτέρ συνεργάζονται για να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η δεύτερη λειτουργία είναι η αμιγώς ηλεκτρική, την οποία αναφέραμε πιο πάνω. Τέλος υπάρχει και το προφίλ με την ονομασία «Save», το οποίο δίνει προτεραιότητα στον κινητήρα καύσης ως κύρια πηγή ισχύος και διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο.
 
Το δύο μοντέλα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου είναι ήδη διαθέσιμα προς παραγγελία, ενώ σιγά σιγά θα αρχίσουν να προσφέρονται και σε άλλες αγορές εντός και εκτός Ευρώπης.     

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN