- Θέλουν να τους φτιάξουν σύντομα και με χαμηλό κόστος
- Θα λειτουργούν με υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα
- Μικρότεροι οι νέας γενιάς κινητήρες των ιαπωνικών εταιρειών
Θέλουν να τους φτιάξουν σύντομα και με χαμηλό κόστος
Μπορεί κάθε βδομάδα να κάνει ντεμπούτο και από ένα καινούριο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, ωστόσο Toyota, Mazda και Subaru έχουν και αλλού στραμμένο το βλέμμα τους. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως οι 3 εταιρείες αυτές ανακοίνωσαν πως ξεκινούν να εργάζονται πάνω σε νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης με σκοπό η ανάπτυξή τους να γίνει γρήγορα και με μικρό κόστος για την καθεμιά.
Θα λειτουργούν με υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα
Αντί όμως να κατασκευάσουν από κοινού ένα μοτέρ, κάθε εταιρεία θα έχει το δικό της προσωπικό πρότζεκτ ανάλογα με τις ανάγκες της. Η Toyota θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη νέων τετρακύλινδρων μοτέρ, η Mazda με wankel κινητήρων και η Subaru με τους εμβληματικούς boxer. Στο σύνολό τους, τα μοτέρ θα μπορούν να λειτουργήσουν με διάφορα μη ρυπογόνα καύσιμα όπως: υδρογόνο, βιοκαύσιμα και συνθετικά καύσιμα.
Μικρότεροι οι νέας γενιάς κινητήρες των ιαπωνικών εταιρειών
Η Toyota, η Mazda και η Subaru κατέστησαν απολύτως σαφές ότι θα παραμείνουν ανταγωνιστές. Επειδή αυτοί οι νέοι κινητήρες θα είναι μικρότεροι, οι εταιρείες δήλωσαν ότι τα καινούρια τους θερμικά μοντέλα θα είναι πιο αεροδυναμικά, ώστε να είναι πιο αποδοτικά. Αυτή η αλλαγή μάλιστα θα είναι ευεργετική για τους σχεδιαστές, καθώς θα τους επιτρέψει να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στα σχέδιά τους. Ένας άλλος κοινός στόχος που έχουν οι τρεις μάρκες είναι να συνδυάσουν ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες με τα επόμενης γενιάς μοτέρ εσωτερικής καύσης που θα κατασκευάσουν.