New Vs Old: Το νέο Nissan Qashqai απέναντι στο προηγούμενο
261.082 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2021)
Το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς, Nissan Qashqai έρχεται για να διατηρήσει το ρόλο του πατριάρχη στην κατηγορία που το ίδιο δημιούργησε. Τι άλλαξε σε σχέση με το προκάτοχο -και best seller των C-SUV- μοντέλο;
Με πάνω από 3 εκατ. πωλήσεις από το 2007 που λανσαρίστηκε στην αγορά, το στοίχημα Qashqai πήγε… γερό ταμείο τη Nissan. Η ιαπωνική φίρμα με το Qashqai δεν δημιούργησε απλά ένα μοντέλο με οικογενειακά χαρακτηριστικά και SUV χαρακτήρα/πρακτικότητα, αλλά άνοιξε τις πύλες για τη δημοφιλή πλέον κατηγορία των C-SUV. Σήμερα, ο ιδρυτής και αδιαμφισβήτητος ηγέτης των μικρομεσαίων SUV (38.000 πωλήσεις στην ελληνική αγορά) περνά πλέον στην τρίτη του γενιά δείχνοντας νέα μονοπάτια στον ανταγωνισμό και θέλοντας να σαρώσει και πάλι στις πωλήσεις στο πέρασμά του. Με αφορμή την πρώτη μας δοκιμή πάνω στο ολοκαίνουριο Nissan Qashqai στην ήπια υβριδική έκδοση με τα 140 άλογα, εξετάζουμε εδώ πόσο και σε τι άλλαξε σε σχέση το προηγούμενο μοντέλο.
Σχεδίαση: Πιο αιχμηρό το νέο, αρέσει περισσότερο Δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει κανείς πως το European Design Studio της Nissan, στο Λονδίνο, «πάτησε» στις βασικές αναλογίες του προηγούμενου για να δημιουργήσει ένα σαφώς πιο «αθλητικό» και δυναμικό Qashqai. Περισσότερες ακμές, αιχμηρό μπροστινό μέρος με νέους, λεπτούς, full LED προβολείς, φώτα ημέρας σε σχήμα μπούμερανγκ και η φαρδιά μάσκα Nissan V-Motion, δημιουργούν ένα σύνολο που στις φωτογραφίες δείχνει εξαιρετικά ενδιαφέρον. Στο πλάι κυριαρχούν οι πιο απλές γραμμές, ενώ πίσω συναντούμε μια πιο επίπεδη σχεδιαστική λογική με προεξάρχον στοιχείο τα νέα οριζόντια φώτα και το όνομα του μοντέλου που βρίσκεται ολογράφως στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Ο δυναμικός χαρακτήρας του Qashqai τονίζεται από τη σχεδίαση της πίσω κολώνας, αλλά και από από τις και έως 20 ιντσών ζάντες, που τοποθετούνται για πρώτη φορά στο μοντέλο (μέχρι 19 ιντσών στο προηγούμενο. Όσον αφορά στην εξατομίκευση το ιαπωνικό SUV θα είναι πλέον διαθέσιμο σε 11 χρώματα, με πέντε συνδυασμούς διχρωμίας, δημιουργώντας 16 διαφορετικές επιλογές.
Διαστάσεις: Μεγάλωσε, «πάτησε» σε νέα πλατφόρμα και ελάφρυνε Το οικογενειακό SUV της Nissan βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C, όντας το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που χτίζεται πάνω σε αυτή, προσφέροντας 41% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τον προκάτοχο. Παρόλα αυτά κατάφερε να δείξει 60 κιλά λιγότερα στην ζυγαριά μετά από χρήση αλουμινίου στις πόρτες, τα φτερά και το καπό, αλλά και συνθετικών υλικών σε άλλα σημεία. Σε επίπεδο διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. (4.425 χλστ.), το ύψος κατά 10 χλστ. (1.635 χλστ.) και το πλάτος κατά 32 χλστ. (1.838 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. (2.666 χλστ.) διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες (+28 χλστ. για τα γόνατα των πίσω, +15 χλστ. για τα κεφάλια εμπρός και πίσω) και αποσκευές με τον συνολικό όγκο να ξεπερνά τα 480 λίτρα (+50 λτ.). Οι πίσω πόρτες ανοίγουν σε μεγαλύτερη γωνία, ενώ στο χώρο αποσκευών υπάρχει διπλό πάτωμα με διπλή όψης επένδυση, μία με μοκέτα και μία με πλαστική επίστρωση για ευκολότερο καθαρισμό.
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα.
Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα. Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....