Κινητήρες: Χωρίς diesel και μόνο με μόνο με εξηλεκτρισμένα μοτέρ το νέο
Σε επίπεδο διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 35 χλστ. (4.425 χλστ.), το ύψος κατά 10 χλστ. (1.635 χλστ.) και το πλάτος κατά 32 χλστ. (1.838 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. (2.666 χλστ.).
Το Qashqai εστιάζει στην βενζίνη και τον εξηλεκτρισμό, αποχαιρετώντας το diesel, και συμμετέχει στον ευρύτερο στόχο της Nissan για 50% εξηλεκτρισμένες πωλήσεις στην Ευρώπη έως το 2024. Στη βάση της γκάμας βρίσκουμε τον γνώριμο τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,3 DiG-T που πλέον συνδυάζεται με ένα 12βολτο ήπια υβριδικό σύστημα και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140 ίππων με 240 Nm ροπής και 158 ίππων με 260 Nm ροπής, αντίστοιχα. Αμφότερες μπορούν να συνδυαστούν με το -αναβαθμισμένο για την περίπτωση- 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους δύο τροχούς, ωστόσο η ισχυρότερη έχει και την επιλογή κιβωτίου Xtronic CVT. Στην τελευταία επιλογή αποκτά και τετρακίνηση, παράλληλα με μία μικρή αύξηση στη ροπή κατά 10 Nm (270 Nm) και πέντε οδηγικά προγράμματα: Standard, Eco, Sport, Snow και Off-Road.
Η δεύτερη επιλογή είναι το υβριδικό σύστημα e-Power, που κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη μαζί με το νέο Qashqai. Στην περίπτωση του e-Power μια μπαταρία παρόμοιου μεγέθους και εξόδου ισχύος όπως στα ηλεκτρικά της Nissan συνεργάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. μεταβλητής συμπίεσης 157 ίππων, που στην ουσία παίζει το ρόλο της γεννήτριας για την μπαταρία. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία μεταφέρεται στον ηλεκτροκινητήρα ισχύος 190 ίππων με 330 Nm ροπής, που είναι και ο μόνος υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών του εμπρόσθιου άξονα. Μάλιστα, το ιαπωνικό SUV επωφελείται από την λειτουργία e-Pedal μέσω της οποίας το αυτοκίνητα επιταχύνει με το πάτημα του γκαζιού και επιβραδύνει στο «άσε», φαινόμενο που σύμφωνα με τη Nissan καλύπτει το 90% των καθημερινών σεναρίων οδήγησης.
Η γνώμη μας Το νέο μικρομεσαίο SUV της Nissan απογειώνει τη φήμη του Qashqai. Ομορφότερο, πιο premium, περισσότερο τεχνολογικά προηγμένο και πιο πρακτικό δε θα έχει πρόβλημα να διατηρήσει τα σκήπτρα των πωλήσεων.
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα.
Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα. Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....