Με 90 άλογα και οι δυο turbodiesel, αλλά αυτός του Yaris έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας και συνδυασμένος με 6άρι κιβώτιο εμφανίζεται πιο σβέλτος στην πράξη.
Κινητήρες: Το Yaris έχει το πάνω χέρι
74.453 Επισκέψεις στο άρθρο (13/4/2017)
To καταγωγής Renault, 8βάλβιδο, 1,5 dCi turbodiesel μηχανικό σύνολο του Micra αποδίδει 90 άλογα και 220 Nm ροπής και εμφανίζει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία. Τραβάει καλά από χαμηλά, αλλά πείθει περισσότερο κοντά στις 2.000 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο θα αναγκαστεί να καταφύγει συχνά στον ακριβή και ευχάριστο επιλογέα ταχυτήτων. Από την άλλη το εξίσου πολιτισμένο και αθόρυβο, 8βάλβιδο, 1,4 D-4D turbodiesel σύνολο του Yaris με τα 90 άλογα και τα 205 Nm ροπής, έχει μεγαλύτερο παράθυρο ωφέλιμης λειτουργίας. Σε συνδυασμό με το πιο πυκνά διατεταγμένο 6τάχυτο κιβώτιο, το Yaris επιταχύνει και προσπερνά σαφώς πιο σβέλτα. Tα χαρακτηριστικά λειτουργίας του Yaris ευνοούν και την κατανάλωσή του, η μέση τιμή της οποίας είναι 4,6 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις, όταν στο Micra είναι πιο τσιμπημένη (5,4 λτ./100 χλμ.). Στις εκδόσεις με ελαστικά 16 ιντσών το Micra πάντως δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (το μοντέλο δοκιμής είχε 17 ιντσών, το οποίο μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 92 γρ./χλμ. έναντι 91 του Yaris.)
Ψηφίζω με κλειστα ματια yaris.
Γράφετε οτι και το Yaris διαθέτει αντίστοιχο πακέτο συστημάτων (Toyota Safety Sense), αλλά όχι στάνταρ στη βασική του έκδοση.
Νομίζω οτι κανετε λάθος. Ειναι στανταρ εξοπλισμός σε ολες τις εκδόσεις.
Ο υποψηφιος οδηγος που ζηταει ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και επιδοσεις εδω θα τα βρει δυσκολα γιατι και τα δυο γιαπωνεζικα βρισκονται σε αποσταση αναπνοης μεταξυ τους.
Κερδιζει το yaris με την υβριδικη εκδοση που το κανει μοναδικο ανταποδιδει το micra με τον νεοτερο και πιο ευχαριστο εξωτερικο σχεδιασμο που αρεσει....αν και στο ανανεωμενο yaris υπαρχουν αρκετες αλλαγες που το κανουν περισσοτερο συμπαθητικο.
Το πακετο ασφαλειας στο toyota ειναι αξεπεραστο οπως και οι εγγυησεις της αντιπροσωπειας που του επιτρεπουν να παρει κεφαλι μαζι με το κορυφαιο ονομα του στην αγορα.
Παντως η μαχη ειναι σκληρη για τον νικητη και την βλεπω αμφιρροπη στην ελληνικη αγορα...ο νεος της nissan ερχεται γεματος υποσχεσεις και κανει εντονη εντυπωση και καπου εδω αρχιζει ο αδελφοκτονος πολεμος των γιαπωνεζων για την πρωτια!
Καλά με τα Diesel, έχουν και οι δύο εταιρείες από ένα, με την βενζίνη όμως τί γίνεται ;
Με ένα 900αρι τούρμπο στούς 90 ίππους το Nissan που ξεκινά στα 13.500 και με την ακριβότερη έκδοση να πιάνει τα 16.400, πάει κόντρα σε ένα Toyota 1,5 με 111 ίππους που ξεκινά στα 13.100 και στην ακριβότερη έκδοση κοστίζει 16.100. Τι πιστεύεις ότι μετράει λοιπόν, 900αρι τούρμπο με 90 ή 1,5 ατμοσφαιρικό με 111 ; Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, το Toyota και στην φτηνή έκδοση έχει στάνταρ το TSS.
Ωπα παιδια, μάλλον πρέπει να κατεβάσετε το άρθρο ή να ξανακάνετε το συγκριτικό. Το diesel πέθανε, τι πράγματα είναι αυτα? Αμαρτία Μεγαλοβδομάδα να ανεβαίνει συγκριτικό με πετρέλαια!!
Απάντηση: Η άποψη μας για τα ντίζελ και τον τρόπο χρήσης τους, είναι γνωστή. Επίσης, δεν γράψαμε ποτέ ότι δεν θα δοκιμάζουμε εκδόσεις πετρελαίου. Καλές γιορτές.
Με βάση τα χαρακτηριστικά αλλά και την εξωτερική εμφάνιση, είναι προφανές ότι το νέο micra αποτελεί ένα καμουφλαρισμένο Renault Clio. Για κάποιους αυτό θετικό , για άλλους αρνητικό. Πλέον στοχεύει σε άλλους τομείς και όχι στην οικονομία χρήσης(λόγω αξιοπιστίας)/απόκτησης κτλ όπως τα προηγούμενα micra.
Σχεδιαστικά μου φαίνονται ίδια... μπορεί κανείς να εξηγήσει γιατί τα γιαπωνέζικα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους ; δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω.. το ίδιο παθαίνω και με τους σχιστομάτηδες τους Ιάπωνες..
H Nissan με ένα 6άρι κιβώτιο θα μπορούσε να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό διαθέτοντας ένα πανέμορφο -μέσα/έξω- αυτοκίνητο με φρεσκάδα, χώρους και ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Μας αφήνει με ένα "γιατί?"
ΜΦΧ
Ψηφίζω με κλειστα ματια yaris. Γράφετε οτι και το Yaris διαθέτει αντίστοιχο πακέτο συστημάτων (Toyota Safety Sense), αλλά όχι στάνταρ στη βασική του έκδοση. Νομίζω οτι κανετε λάθος. Ειναι στανταρ εξοπλισμός σε ολες τις εκδόσεις.
Ο υποψηφιος οδηγος που ζηταει ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια τεχνολογια και επιδοσεις εδω θα τα βρει δυσκολα γιατι και τα δυο γιαπωνεζικα βρισκονται σε αποσταση αναπνοης μεταξυ τους. Κερδιζει το yaris με την υβριδικη εκδοση που το κανει μοναδικο ανταποδιδει το micra με τον νεοτερο και πιο ευχαριστο εξωτερικο σχεδιασμο που αρεσει....αν και στο ανανεωμενο yaris υπαρχουν αρκετες αλλαγες που το κανουν περισσοτερο συμπαθητικο. Το πακετο ασφαλειας στο toyota ειναι αξεπεραστο οπως και οι εγγυησεις της αντιπροσωπειας που του επιτρεπουν να παρει κεφαλι μαζι με το κορυφαιο ονομα του στην αγορα. Παντως η μαχη ειναι σκληρη για τον νικητη και την βλεπω αμφιρροπη στην ελληνικη αγορα...ο νεος της nissan ερχεται γεματος υποσχεσεις και κανει εντονη εντυπωση και καπου εδω αρχιζει ο αδελφοκτονος πολεμος των γιαπωνεζων για την πρωτια!
μηπως να κατεβαινε το αρθρο και να βαζατε το καινουργιο yaris; γιατι συγκριση γινεται σε ομοια πραγματα, καινουργιο με καινουργιο, παλιο με παλιο...
Καλά με τα Diesel, έχουν και οι δύο εταιρείες από ένα, με την βενζίνη όμως τί γίνεται ; Με ένα 900αρι τούρμπο στούς 90 ίππους το Nissan που ξεκινά στα 13.500 και με την ακριβότερη έκδοση να πιάνει τα 16.400, πάει κόντρα σε ένα Toyota 1,5 με 111 ίππους που ξεκινά στα 13.100 και στην ακριβότερη έκδοση κοστίζει 16.100. Τι πιστεύεις ότι μετράει λοιπόν, 900αρι τούρμπο με 90 ή 1,5 ατμοσφαιρικό με 111 ; Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, το Toyota και στην φτηνή έκδοση έχει στάνταρ το TSS.
Ωπα παιδια, μάλλον πρέπει να κατεβάσετε το άρθρο ή να ξανακάνετε το συγκριτικό. Το diesel πέθανε, τι πράγματα είναι αυτα? Αμαρτία Μεγαλοβδομάδα να ανεβαίνει συγκριτικό με πετρέλαια!!
Απάντηση: Η άποψη μας για τα ντίζελ και τον τρόπο χρήσης τους, είναι γνωστή. Επίσης, δεν γράψαμε ποτέ ότι δεν θα δοκιμάζουμε εκδόσεις πετρελαίου. Καλές γιορτές.
Με βάση τα χαρακτηριστικά αλλά και την εξωτερική εμφάνιση, είναι προφανές ότι το νέο micra αποτελεί ένα καμουφλαρισμένο Renault Clio. Για κάποιους αυτό θετικό , για άλλους αρνητικό. Πλέον στοχεύει σε άλλους τομείς και όχι στην οικονομία χρήσης(λόγω αξιοπιστίας)/απόκτησης κτλ όπως τα προηγούμενα micra.
Σχεδιαστικά μου φαίνονται ίδια... μπορεί κανείς να εξηγήσει γιατί τα γιαπωνέζικα μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους ; δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω.. το ίδιο παθαίνω και με τους σχιστομάτηδες τους Ιάπωνες..
H Nissan με ένα 6άρι κιβώτιο θα μπορούσε να ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό διαθέτοντας ένα πανέμορφο -μέσα/έξω- αυτοκίνητο με φρεσκάδα, χώρους και ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά. Μας αφήνει με ένα "γιατί?" ΜΦΧ
Nissan λόγω ομορφιάς, βέβαια περί ορέξεως... όχι ότι το yaris είναι κακό, κ.τ.λ.