ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες: Πιο «ζωντανό» χαμηλά το Qashqai, πιο οικονομικό το 3008

56.216 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2022)
O 1,2 PureTech στην πράξη αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός εκ των τεσσάρων κινητήρων, με μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ..
2 Φωτογραφίες »

O 1,2 PureTech στην πράξη αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός εκ των τεσσάρων κινητήρων, με μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ..

Το νέο Nissan Qashqai φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία λειτουργεί υποστηρικτικά του 1,3 λτ. turbo κινητήρα σε χαμηλές στροφές και όταν χρειάζεται έξτρα δύναμη. Η απόδοση είναι 140 άλογα με 240 Nm ροπής στις 1.650 σ.α.λ.. Αυτά στην πράξη αποτυπώνονται με καλύτερη απόκριση και πιο έντονη σπιρτάδα στις χαμηλές στροφές, αν και τα δυο μοντέλα σε γενικές γραμμές κινούνται με άνεση και επαρκείς επιδόσεις. Πάντως, το 3008 αποδεικνύεται πιο οικονομικό. Ο 3κύλινδρος, turbo 1.200άρης PureTech κινητήρας του των 130 ίππων και των 230 Nm ροπής έχει πραγματική μέση κατανάλωση μόλις 6,8 λτ./100 χλμ., όντας ιδιαίτερα ελαστικός και πολιτισμένος, με την τρικύλινδρη φύση του να γίνεται αισθητή μόνο στις υψηλές στροφές. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν 6τάχητα χειροκίνητα κιβώτια με ακριβείς και πειστικούς σε αίσθηση επιλογείς.


Ο κινητήρας του Qashqai χάρη στην ηλεκτρική βοήθεια από το 12βολτο σύστημα έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και συγκρατημένη κατανάλωση.
2 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας του Qashqai χάρη στην ηλεκτρική βοήθεια από το 12βολτο σύστημα έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και συγκρατημένη κατανάλωση.

Σελίδα 1Σύγκριση: Nissan Qashqai mild hybrid εναντίον Peugeot 3008 βενζίνης
Σελίδα 2Εσωτερικά-Χώροι: Αμφότερα ευρύχωρα & με ρremium βλέψεις
Σελίδα 3Κινητήρες: Πιο «ζωντανό» χαμηλά το Qashqai, πιο οικονομικό το 3008
Σελίδα 4Στο δρόμο: Super κύλιση και ρεκόρ για το Qashqai, περισσότερος δυναμισμός από το 3008
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS