O 1,2 PureTech στην πράξη αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός εκ των τεσσάρων κινητήρων, με μέση κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ..
Το νέο Nissan Qashqai φέρει ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία λειτουργεί υποστηρικτικά του 1,3 λτ. turbo κινητήρα σε χαμηλές στροφές και όταν χρειάζεται έξτρα δύναμη. Η απόδοση είναι 140 άλογα με 240 Nm ροπής στις 1.650 σ.α.λ.. Αυτά στην πράξη αποτυπώνονται με καλύτερη απόκριση και πιο έντονη σπιρτάδα στις χαμηλές στροφές, αν και τα δυο μοντέλα σε γενικές γραμμές κινούνται με άνεση και επαρκείς επιδόσεις. Πάντως, το 3008 αποδεικνύεται πιο οικονομικό. Ο 3κύλινδρος, turbo 1.200άρης PureTech κινητήρας του των 130 ίππων και των 230 Nm ροπής έχει πραγματική μέση κατανάλωση μόλις 6,8 λτ./100 χλμ., όντας ιδιαίτερα ελαστικός και πολιτισμένος, με την τρικύλινδρη φύση του να γίνεται αισθητή μόνο στις υψηλές στροφές. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν 6τάχητα χειροκίνητα κιβώτια με ακριβείς και πειστικούς σε αίσθηση επιλογείς.