Το Qashqai διακρίνεται για τα πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου και την κορυφαία ποιότητα κύλισης, που θυμίζει πολύ ακριβότερα γερμανικά μοντέλα.
Το Qashqai ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική ηχομόνωση που προσφέρει, τις αναρτήσεις που λειτουργούν χωρίς κραδασμούς ή θορύβους και τις προοδευτικές αντιδράσεις του. Μπορεί να μην έχει allegra απόκριση στις εντολές του οδηγού και το τιμόνι να μην είναι το πιο «κοφτερό» της κατηγορίας, το Qashqai όμως ξεχωρίζει για το στιβαρό πάτημα και το κορυφαίο κράτημα, κάτι που κατέδειξε και το ρεκόρ για την κατηγορία (77 χλμ./ώρα) που πέτυχε στη δοκιμή αποφυγής κινδύνου.
Στο κομμάτι της ευχαρίστησης το Peugeot 3008 είναι ελαφρώς αποτελεσματικότεροo, χάρη και στην πιο σφιχτή του ανάρτηση. Σε γενικές γραμμές το 3008 στοχεύει περισσότερο στο δυναμισμό για αυτό και κάποιες έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες δε θα καλυφθούν απόλυτα από την πίσω ανάρτηση. Επιπλέον, παρά την κορυφαία απόσταση από το έδαφος (219 χλστ.), το 3008 προσφέρει εξαιρετική οδηγική αίσθηση, κάτι που τονίζεται από την αίσθηση του τιμονιού. Το εξελιγμένο σύστημα ελέγχου ευστάθειας με προγράμματα για χιόνι, λάσπη κλτ, του δίνει ένα προβάδισμα στις δύσκολες συνθήκες. Έχει και πιο δυνατά φρένα, χωρίς αυτά του Qashqai να υπολείπονται.