Όπως φαίνεται η Mitsubishi εκμεταλλεύτηκε τη δημοτικότητα που έχει το Xpander αλλά και η κατηγορία των crossover/SUV και προσφέροντάς του περισσότερα off-road χαρακτηριστικά αλλά και το επίθεμα «Cross» στην ονομασία του, έφερε μία νέα επιλογή στην εν λόγω κατηγορία.
Σε σύγκριση με το κανονικό Xpander, το Cross έχει αυξημένο πλάτος κατά 50 χιλιοστά κάτι που οφείλεται στα πιο ογκώδη φτερά. Επίσης έχει κερδίσει σε ύψος, καθώς η ανάρτηση έχει σηκωθεί για να μεγαλώσει την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά με το συνολικό αριθμό να μετράται στα 225 χιλιοστά. Οι 17άρες ζάντες αλουμινίου είναι «τυλιγμένες» από ειδικά ελαστικά, ενώ οι ασημένιες ράγες οροφής και τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στα φτερά είναι αποκλειστικά στοιχεία του συγκεκριμένου μοντέλου.
Το εσωτερικό παραμένει χωρίς αλλαγές σε σχέση με το Xpander, έτσι παρούσα είναι η διαθέσιμη τρίτη σειρά καθισμάτων. Όλα τα καθίσματα μπορούν να «πέσουν» για να μεγαλώσουν το χώρο φόρτωσης, αν βέβαια αυτό χρειαστεί καθώς σύμφωνα με τη μάρκα ακόμα και με όλα τα καθίσματα στην κανονική του θέση ο χώρος αποσκευών μπορεί να φιλοξενήσει ένα παιδικό καροτσάκι.
Το Xpander Cross μεταφέρει τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που προσφέρει 103 ίππους και 141 Nm ροπής, με την κίνηση να πηγαίνει στους μπροστά τροχούς είτε με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων, είτε με αυτόματο τεσσάρων σχέσεων.
Το μοντέλο θα κατασκευαστεί στην Ινδονησία παράλληλα με το κανονικό Xpander και θα εξυπηρετήσει την τοπική αγορά καθώς και άλλες ασιατικές χώρες.