Η ροπή της Mach-E φτάνει και... περισσεύει, τόσο στην πισωκίνητη (430 Nm) όσο και στην τετρακίνητη έκδοση (580 Nm). Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,1 και 6,2 δλ. αντίστοιχα.
Οδική συμπεριφορά, αυτονομία & συμπέρασμα
24.433 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2021)
Ευρωπαϊκό οδηγικό set-up, εντυπωσιακή ροπή και αυτονομία
Η ηλεκτρική έκδοση της Mustang αντλεί στοιχεία από το συμβατικό μοντέλο και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και ξεχωριστό SUV.
Όσον αφορά στο set-up της ανάρτησης (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) και του τιμονιού οι τεχνικοί της Ford έκαναν συγκεκριμένες αλλαγές για την ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου. Συγκεκριμένα έσφιξαν την ανάρτηση και έκαναν πιο άμεσο το τιμόνι, πράγμα που αποτυπώνεται στο δρόμο και φαίνεται ότι άξιζε. Κατά τα άλλα, ανεξάρτητα αν πρόκειται για την πισωκίνητη ή την τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου τα αποθέματα ροπής (430 και 580 Nm αντίστοιχα) φτάνουν και περισσεύουν ώστε πατώντας το δεξί πεντάλ τα εκτοξευθείς στον ορίζοντα και να σου δημιουργηθεί ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο, παρόλο που -να είμαστε ειλικρινείς- όσοι αναζητούν την… ταχύτητα πάντα θα θέλουν περισσότερα (η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 είναι 6,1 και 5,6 δλ. αντίστοιχα). Επίσης, στα χαρακτηριστικά που μας άρεσαν βάζουμε και τα τρία προγράμματα οδήγησης (Whisper, Engage, Unbridles), τα οποία συνοδεύονται από σύστημα παραγωγής ψεύτικου ήχου, που χαρίζει την ακουστική αίσθηση μίας κλασικής Mustang, παρά τον ηλεκτρικό της χαρακτήρα.
Κλείνοντας, όσον αφορά στους χρόνους φόρτισης και στην αυτονομία, να πούμε ότι αυτή ποικίλει ανάλογα με τις μπαταρίες μεταξύ 420 και 600 χιλιομέτρων (σ.σ. στην Ελλάδα η έκδοση Standard Range έχει μπαταρίες 75 kWh και η Extended Range 98 kWh). Σε ταχυφορτιστή 45 λεπτά αρκούν για να φτάσει η μπαταρία στο 80%. Πάμε τώρα στην τιμή. Η Ford Mustang Mach-E στην έκδοση με τα 269 άλογα, που είναι και η μόνη η οποία συμμετέχει στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά» κοστίζει από 50.864 ευρώ με κρατική επιδότηση και απόσυρση (57.587 ευρώ χωρίς την επιδότηση), ενώ η τετρακίνητη έκδοση των 364 PS κοστίζει 68.710 ευρώ.
Η αυτονομία της Mustang Mach-E ποικίλλει ανάλογα με την έκδοση (Standard ή Extended Range) μεταξύ 440 και 610 χιλιομέτρων. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κατά μήκος του πατώματος. Το βάρος του μοντέλου ξεκινάει από τους 2 τόνους.
Συμπέρασμα Η Ford Mustang Mach-E ως ένα μοντέλο που κουβαλά ένα εμβληματικό παρελθόν, δεν θα μπορούσε να αφήσει ανικανοποίητο τον οδηγό του. Δυναμικό προφίλ, πρακτικός χαρακτήρας, μεγάλη αυτονομία και οδηγική απόλαυση δημιουργούν ένα ελκυστικό πακέτο για το ηλεκτρικό SUV της νέας εποχής.
Και τέλος ο μήνας του μέλιτος για την Tesla... πλέον υπάρχει ανταγωνισμός, αισθητικά όμορφος (δεν λέω λιγότερο ή περισσότερο, αυτα είναι υποκειμενικά), ποιοτικά σίγουρα καλύτερος, λειτουργικα (χώροι κλπ) πιο πρακτικός, σε τιμή 'γήινη' και, πολύ σημαντικό, με πραγματικό δίκτυο service. Αν δεν βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα (νέο μοντέλο/τεχνολογία, ποτέ δεν ξέρεις) θα πάρει 'ολο το χαρτί΄ και μόνο οι 'θέλω-να-νιώθω-musk' θα μείνουν στην Tesla. Eίναι όλα ρόδινα? ποτέ δεν είναι... η κεντρική οθόνη είναι τεράστια (τους έφαγε το marketing) και προσωπικά θεωρλω ως το σημαντικότερο σχεδιαστικό (και ΗΛΙΘΙΟ) σφάλμα τον πίνακα οργάνων - παραλληλόγραμμος και φθηνιάρικος, εγώ θα άφηνα κλασικά στρογγυλά όργανα έστω σε ψηφιακή οθόνη). Κατά τα λοιπα είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πατάει καλύτερα από Tesla 3, θα κουδουνάει λιγότερο, το χρώμα του θα είναι άψογο και δεν θα χάνει κομάτια στο δρόμο ....
...Ηλεκτρικο SUV, τετραπορτο, με το ονομα Mustang......περισσοτερο με Τesla μοιαζει παρα με Mustang. Kι αυτο το εσωτερικο πια...πιο μεγαλη οθονη δεν ειχαν να βαλουν? Η τιμη ομως των 46.000 ευρω (ας ελπισουμε να ειναι τοσο και στην Ελλαδα), ειναι πολυ δελεαστικη για ενα ηλεκτρικο SUV σχεδον 4,8 μετρων
Και τέλος ο μήνας του μέλιτος για την Tesla... πλέον υπάρχει ανταγωνισμός, αισθητικά όμορφος (δεν λέω λιγότερο ή περισσότερο, αυτα είναι υποκειμενικά), ποιοτικά σίγουρα καλύτερος, λειτουργικα (χώροι κλπ) πιο πρακτικός, σε τιμή 'γήινη' και, πολύ σημαντικό, με πραγματικό δίκτυο service. Αν δεν βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα (νέο μοντέλο/τεχνολογία, ποτέ δεν ξέρεις) θα πάρει 'ολο το χαρτί΄ και μόνο οι 'θέλω-να-νιώθω-musk' θα μείνουν στην Tesla. Eίναι όλα ρόδινα? ποτέ δεν είναι... η κεντρική οθόνη είναι τεράστια (τους έφαγε το marketing) και προσωπικά θεωρλω ως το σημαντικότερο σχεδιαστικό (και ΗΛΙΘΙΟ) σφάλμα τον πίνακα οργάνων - παραλληλόγραμμος και φθηνιάρικος, εγώ θα άφηνα κλασικά στρογγυλά όργανα έστω σε ψηφιακή οθόνη). Κατά τα λοιπα είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πατάει καλύτερα από Tesla 3, θα κουδουνάει λιγότερο, το χρώμα του θα είναι άψογο και δεν θα χάνει κομάτια στο δρόμο ....
...Ηλεκτρικο SUV, τετραπορτο, με το ονομα Mustang......περισσοτερο με Τesla μοιαζει παρα με Mustang. Kι αυτο το εσωτερικο πια...πιο μεγαλη οθονη δεν ειχαν να βαλουν? Η τιμη ομως των 46.000 ευρω (ας ελπισουμε να ειναι τοσο και στην Ελλαδα), ειναι πολυ δελεαστικη για ενα ηλεκτρικο SUV σχεδον 4,8 μετρων